Veel te langquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe lang zijn de kroegen nu eigenlijk al dicht?
Je mist iets waar je nooit kwam?quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Veel te langIk mis ze echt. Ook al drink ik geen alcohol. Ook al kwam ik er nooit. Maar als het weer kan! Dan ga ik nog steeds niet
![]()
Geef mij de restaurants maar met een lekker glas sinaasappelsap
Ja, en ik mag iedere avond ondanks de avondklok gewoon naar buitenquote:Op donderdag 4 februari 2021 00:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is in Wales hè? Prachtige hondjes.
Jaaaaaah.... met een flinke scheut bessenjenever erin!quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Veel te langIk mis ze echt. Ook al drink ik geen alcohol. Ook al kwam ik er nooit. Maar als het weer kan! Dan ga ik nog steeds niet
![]()
Geef mij de restaurants maar met een lekker glas sinaasappelsap
Oh, en fijn deze middenweg.Zoveel gifjes om te delen
als de juiste situatie zich voor doet uiteraard.
Zat enig sarcasme inquote:Op donderdag 4 februari 2021 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je mist iets waar je nooit kwam?
Ik neem altijd een gifje mee aan de riem.quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en ik mag iedere avond ondanks de avondklok gewoon naar buiten
Ik slinger een riempje de bosjes in en kijk geïrriteerd alsof het niet opschiet...quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik neem altijd een gifje mee aan de riem.
Bessenjenever?quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jaaaaaah.... met een flinke scheut bessenjenever erin!![]()
![]()
Lekker uit eten met mijn meidencluppie, bowlen, escaperoom, dronken worden, boel op stelten zetten, alles!!![]()
![]()
Heb je ook gifjes van hoe je je gifje uitlaat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik neem altijd een gifje mee aan de riem.
Gemengd met jus -of nog beter 7up- wel. Net limonade!quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bessenjenever?is dat serieus lekker?
Wilde avondjes zo te lezen
Ik heb een paar keer alcohol geprobeerd, maar vond de smaak telkens erg tegenvallen, maar wellicht de verkeerde dingen geprobeerdquote:Op donderdag 4 februari 2021 00:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gemengd met jus -of nog beter 7up- wel. Net limonade!![]()
![]()
Ben ook een niet-drinker, op 2 avonden in het jaar -met de meiden dus- na!![]()
En inderdaad, we jutten elkaar wel lekker op ja!![]()
Schattiggg.....quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:34 schreef DonDruiper het volgende:
Hier zijn trouwens mijn kids lekker aan het spelen in de achtertuin![]()
[ afbeelding ]
Nog nooit rode wodka - Red Bull gehad vroegahh?quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer alcohol geprobeerd, maar vond de smaak telkens erg tegenvallen, maar wellicht de verkeerde dingen geprobeerd
Hou je van drop? Dan kan ik je dropshot van harte aanbevelen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer alcohol geprobeerd, maar vond de smaak telkens erg tegenvallen, maar wellicht de verkeerde dingen geprobeerd
Ik was een hele saaie tienerquote:Op donderdag 4 februari 2021 00:38 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nog nooit rode wodka - Red Bull gehad vroegahh?
Was gewoon limonade en dan in bed had je plafonddienst.
Mijn vrouw heeft ook nog nooit alcohol gehadquote:Op donderdag 4 februari 2021 00:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik was een hele saaie tieneren nu nog steeds eigenlijk haha.
Je kan veel van mij zeggen als tiener, maar niet dat ik saai was!quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik was een hele saaie tieneren nu nog steeds eigenlijk haha.
Hypocrietquote:Op donderdag 4 februari 2021 00:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je kan veel van mij zeggen als tiener, maar niet dat ik saai was!![]()
Probeer mijn tieners er ook zo weinig mogelijk over te vertellen...![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je kan veel van mij zeggen als tiener, maar niet dat ik saai was!
Nopequote:Op donderdag 4 februari 2021 00:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Jaaah.... dat is een beetje inherent aan ouder zijn!
Ik bedoelde ouder als in van die ettertjes hebben rondlopen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nope
En ik kan het weten want ik ben ouder dan jij bent
Zeg...quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ouder als in van die ettertjes hebben rondlopen.
Tuurlijk ben jij ouder. Soort van Kampoudste hier toch?
Slapen? Saai zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:52 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Tijger_m @:Momo @:capricia is het misschien een idee om deze slow chat sticky te maken, dat ie altijd bovenaan blijft staan zeg maar. Misschien helpt dat om deze SC te "promoten". Anders verdwijnt ie weer in de vergetelheid op den duur.![]()
Just a thought. Nu eerst slapen.
[ afbeelding ]
Werkelijk? Ik vertel alles in geuren en kleuren..hahahahaha...quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je kan veel van mij zeggen als tiener, maar niet dat ik saai was!![]()
Probeer mijn tieners er ook zo weinig mogelijk over te vertellen...![]()
Slapen is zooo fijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 01:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Slapen? Saai zeg.![]()
Maar goed, zelf weten, het is 1.00u nu, dus we gaan zo beginnen!
Als je de Sims opent kan je vast wel een kroeg in wandelenquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Krijg de laatste dagen niet veel mee. Maar met besmettingscijfers van rond de 4045 moeten we toch wel naar de kroeg kunnen?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:07 schreef dick_laurent het volgende:
Hey. Een SC topic. Die had ik nog niet eens gezien. Wat leuk.
Hoi
Je bent een heldquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:13 schreef dick_laurent het volgende:
Even gefixed voor je @:AlwaysHappy
Nah... er zitten toch dingen bij waarvan ik achteraf denk: daar ben ik goed bij langs gekomen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:30 schreef Zwerfkind het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik vertel alles in geuren en kleuren..hahahahaha........wat vaak zeer boze blikken van mijn ega oplevert...
Stokoud.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Slapen is zooo fijn![]()
Vroeger (alsof ik nu al stokoud ben) kon ik makkelijk wat nachtjes doorhalen, nu moet ik rond 1u wel echt in bed liggen hoor.
[ afbeelding ]
Frenkie is de enige die niet heel krampachtig doet alsof 'ie het niet ziet.quote:
Kun je dan op de bank blijven zitten of moet je dan ook echt opstaan om dingen te doen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
By the way, een VR bril is in deze tijden af en toe echt serieus een uitkomst. Ja ik ga nu als een mega nerd klinken (who cares, nerd zijn is in) maar dan kan je soms echt even ontsnappen zeg maar. Sommige games op bijv PSVR zijn behoorlijk gaaf en realistisch gemaakt, voelt dan echt ff als een soort mini get-away from reality
Pfffhahahaha! Energie weg na al die tijd thuis zitten?!quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je dan op de bank blijven zitten of moet je dan ook echt opstaan om dingen te doen?
Je kan zeker blijven zitten ja, grappige is dat sommige games je ook bij aanvang vragen of je wilt zitten of staan, om de experience daarop af te stellen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je dan op de bank blijven zitten of moet je dan ook echt opstaan om dingen te doen?
Klinkt leuk als corona hobby!quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je kan zeker blijven zitten ja, grappige is dat sommige games je ook bij aanvang vragen of je wilt zitten of staan, om de experience daarop af te stellen.
Ik zit in de meeste gevallen ook gewoon hoor, staan voegt meestal weinig toe, plus moet je daar ook goed de ruimte voor hebben in je woonkamer natuurlijk zodat je niet dingen omver slaat/loopt
Ik had 'm al pre corona moet ik bekennenquote:
Lol ik heb 2 dochters en 2 zonen... die hangen aan mijn lippen als ik de oude kroegenverhalen op ratel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nah... er zitten toch dingen bij waarvan ik achteraf denk: daar ben ik goed bij langs gekomen!![]()
En ik niet alleen zoons, maar ook een..... dochter! Dat maakt uit....![]()
Toch maar eens proberen dan. Met een beetje pech zitten de jongere leeftijdsgroepen dit jaar alsnog vooral binnenquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je kan zeker blijven zitten ja, grappige is dat sommige games je ook bij aanvang vragen of je wilt zitten of staan, om de experience daarop af te stellen.
Ik zit in de meeste gevallen ook gewoon hoor, staan voegt meestal weinig toe, plus moet je daar ook goed de ruimte voor hebben in je woonkamer natuurlijk zodat je niet dingen omver slaat/loopt
VR is niets voor mij maar gamen doe ik al sinds Pong uitgekomen isquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan. Met een beetje pech zitten de jongere leeftijdsgroepen dit jaar alsnog vooral binnen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:
Fijn. Een topic waar ik leuke gifjes kan zien.
Pong.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
VR is niets voor mij maar gamen doe ik al sinds Pong uitgekomen is
Waar is die van die duitse tank kroegen open?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:
In ieder geval op mijn telefoon onder favorieten. Zodra het weer kan ga ik hem volop rondsturen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waar is die van die duitse tank kroegen open?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:
En ik maar denken dat ik oud wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
VR is niets voor mij maar gamen doe ik al sinds Pong uitgekomen is
Je bent zo oud als je je voelt. Met name hoe je je 's morgens vroeg voeltquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En ik maar denken dat ik oud was
Normaal gamen doe ik ook al sinds mijn tienerjaren. Fijne manier om de lockdowns enigszins door te komen
In dat geval ben ik echt hoogbejaard. Niet echt een ochtendmens zeg maar. Verre van.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt. Met name hoe je je 's morgens vroeg voelt
Telt het als je voor 11 uur gemiddeld genomen wel op bent als ochtendquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In dat geval ben ik echt hoogbejaard. Niet echt een ochtendmens zeg maar. Verre van.
Ik heb de luxe om elke dag uit te kunnen slapen gelukkigquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Telt het als je voor 11 uur gemiddeld genomen wel op bent als ochtend
Je hondje is in goede handen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik drop hier even iemand af. Zelf ga ik naar het hoofdtopic voor de cijfers.
[ afbeelding ]
Mooie hontquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik drop hier even iemand af. Zelf ga ik naar het hoofdtopic voor de cijfers.
[ afbeelding ]
quote:
Inside Outquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef _serial_ het volgende:
Dan maar hier een gifje omdat het in het grote topic niet meer mag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef _serial_ het volgende:
Prima cijfers, ik zat er maar 4 naast
Op naar de kroeg
[ afbeelding ]
Gevaarlijk hoor; je gemeente delen hier op FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
Tering mijn gemeente zit aardig hoog weer.bijna even veel als Utrecht stad, terwijl wij maar 1/5e de hoeveelheid inwoners hebben (Vijfheerenlanden 33)
Kom langs dan! Vechtuh!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gevaarlijk hoor; je gemeente delen hier op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kom langs dan! Vechtuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar op de PS is leuker ja![]()
Nee, niet eensquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zeg je nou keuken omdat het een vrouw is?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |