https://www.rtvdrenthe.nl(...)-Drents-vakantiehuisquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:01 schreef capricia het volgende:
Zo zag ik vandaag dat Landal gewoon nog huisjes verhuurd.
De rest van het park qua zwembad en binnenspeeltuin is wel dicht.
Maar een huisje met jacuzzi en sauna lijkt me wel wat.
Bedoel je kunt daar ook gewoon thuis werken.
Ja. Minder. Omdat de faciliteiten minder zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Betaal je daar dan wel minder voor, of nog steeds de hoofdprijs?
Ja daar had ik het over in het grote topicquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-Drents-vakantiehuis
Beter toch, die 503 melding was zwaar kutquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:03 schreef ToT het volgende:
Wat is er vandaag trouwens met FOK! aan de hand?
Ik krijg geen foutmeldingen meer en het invoeren gaat soepel.
Ik heb steeds die melding dat ik een Ad blocker heb.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter toch, die 503 melding was zwaar kut
Oh ja. Coronatoerisme.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja daar had ik het over in het grote topic
Ja die krijg ik ook soms.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb steeds die melding dat ik een Ad blocker heb.
Coronavluchtelingen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja. Coronatoerisme.
Ik keek meer naar iets in dezelfde provincie voor geval onze ouders ziek zouden worden.
Gezelllaghhquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:30 schreef Zeroku het volgende:
Kijk, wordt hier eens wat drukker nu het andere topic gemod wordt
@Coco. is dit een vrouw?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 05:53 schreef ToT het volgende:
We blijven allemaal toch wel veilig he?
[ afbeelding ]
In de Tilburgse wijk Armhoefse Akkers zijn er al heel wat huishoudens die meedoequote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Dit is zo leuk
https://www.bd.nl/dossier(...)gn=socialsharing_web
Dat moeten ze overal gaan doen eigenlijkBeren voor de ramen zetten zodat kinderen ze kunnen spotten en zo lekker bezig kunnen zijn buiten.
Ja hier welquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben jullie al een beer bij het raam staan?
Als DonGOD meedoet, dan ga ik ook meedoen.quote:
Denk niet dat ze tot hier (DLD) komen maar anders zou ik het zeker doenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ontzettend leuk. Inmiddels zit mijn beer voor het raam.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Misschien zet ik hem wel even op de FP't Is wel een heel leuk initiatief vind ik.
Ik zag zojuist een gezinnetje voorbijlopen. Die hadden zelfs pen en papier bij zich om de beren te noteren.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als DonGOD meedoet, dan ga ik ook meedoen.
Heb toevallig laatst nog een enorme beer gekregen bij een aankoop.
Komen ze langs Oude Dijk e.d.? Dan snor ik ook wel even een beertje opquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat klinkt niet bestquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:37 schreef ondeugend het volgende:
Mijn beer is al sinds september bij de poppendokter.
Nee langdurige opname.quote:
Klinkt als mijn Brammetje van vroegerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Nee langdurige opname.
Het is een oude vrouw die als hobby beren opknapt maar eerst werd haar man ziek en daarna werd ze zelf ziek. Dus het gaat niet zo snel. En op volgorde natuurlijk.
Barend is er ook wel slecht aan toe hoor.
Eén arm er af en de andere bungelt. Hij mist een oog en heeft een gat in zijn hoofd en een slappe nek.
Het is zo een oude zware beer van stro.
Lijkt me wel, maar ik weet het ook niet. Het kan natuurlijk nooit kwaad om er eentje neer te zetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Komen ze langs Oude Dijk e.d.? Dan snor ik ook wel even een beertje op
Ik zie van die kaartjes van NL voorbij komen met beren op adressen. Weet je waar je jezelf kunt aanmelden? Of hoe werkt dit?quote:
Nou zet een bier voor je raamquote:
Nee, dat weet ik helaas niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zie van die kaartjes van NL voorbij komen met beren op adressen. Weet je waar je jezelf kunt aanmelden? Of hoe werkt dit?
Wij slingeren hem ook aan zometeen hoorquote:
Ik snap niet echt hoe ik een beertje kan toevoegenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik helaas niet.
Edit: hier blijkbaar (al laadt hij bij mij nu even niet) https://www.google.com/ma(...).840456366021272&z=8
misschien via deze pagina?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap niet echt hoe ik een beertje kan toevoegen
Ik heb geen Facebook.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
misschien via deze pagina?
https://www.facebook.com/groups/871409089996998/
Je zet een beer voor je raam en meldt het daar. Tenminste dat zie ik gebeuren
Misschien ook even googlen op berenjacht en dan je woonplaats
Heel verstandig!quote:
Hij staat al te shinen. Ik ga zo even een rondje lopen. Ben benieuwd of ik er meer zie.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heel verstandig!
Ik zou hem gewoon neerzetten.. wordt denk ik vanzelf wel opgemerkt en doorgegeven.
Kekke onderzettersquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:14 schreef ondeugend het volgende:
Op ons aller gezondheid
[ afbeelding ]
Cheers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |