Goed om te horen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:11 schreef ETA het volgende:
[..]
3 weken geleden het dringende advies zoveel mogelijk thuis te werken en sinds 2 weken verplicht thuis werken, meeste kantoorgebouwen zijn gesloten. Er is nog 1 kantoorgebouw open gebleven voor o.a. postkamer, IT desk.
Daarvoor al wat maatregelen betreft "quarantaine" (niet op kantoor komen en thuiswerken) voor mensen uit risicogebieden. Dit was rond de eerste week van februari al ingesteld voor mensen uit China + travel ban zakelijke reizen naar China sinds 24 januari.
Gaandeweg zijn de regels uitgebreid naar andere regio's, maar mogelijk net te laat voor Italie dus.
En gisteren helaas overleden. Ging vorige week iets beter met hem. Maar toch weer een terugval. Gisteren hebben ze een scan gemaakt (van zijn longen) en toen werd duidelijk dat de situatie uitzichtloos was. Gisterenavond is hij (71 jaar) gegaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:21 schreef Berto het volgende:
Oom van mijn vrouw.
Is van Breda naar Leeuwarden verplaatst. Ligt daar in coma aan de zuurstof.
Laat me raden, een van je medewerkers heeft het en je wil stiekem weten hoe je er zo snel mogelijk en goedkoop mogelijk vanaf komtquote:Op donderdag 26 maart 2020 18:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Ben toch wel benieuwd want je hoort en leest zoveel verhalen maar als je dan echt vraagt of je iemand kent met corona dan schudt iedereen z'n hoofd. Ik werd van de week gebeld door m'n fysiotherapeut dat zijn gezin positief was getest op corona, dus dat is het dichtste bij dat ik gekomen ben. Het zou best kunnen zijn dat ik het ook heb maar mijn laatste afspraak was twee weken geleden dus dan zou ik het al gehad moeten hebben.
Hij had wel paar dagen koorts en benauwd dus denk dat ie het al gehad heeft. Gelukkig werd ie op donderdag ziek en hij heeft twee wachtdagen in contract en was maandag weer beter dus het kostte me nietsquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Laat me raden, een van je medewerkers heeft het en je wil stiekem weten hoe je er zo snel mogelijk en goedkoop mogelijk vanaf komt
Zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:47 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hij had wel paar dagen koorts en benauwd dus denk dat ie het al gehad heeft. Gelukkig werd ie op donderdag ziek en hij heeft twee wachtdagen in contract en was maandag weer beter dus het kostte me niets
Wettelijk gewoon toegestaan, maar je hebt gelijk ik stuur hem volgende keer als ie ziek is wel een fruitmandjequote:
Inmiddels hersteld (hele gezin was bestemd) en weer aan het werk op kantoor. Wel dag of tien 40+ graden koorts gehad en erg slechte momenten gehad.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:39 schreef nostra het volgende:
Onze ceo is positief getest. Paar dagen thuisquarantaine gehad, nu opgenomen in het ziekenhuis. Sportieve vent van rond de 50, wel erfelijke nieraandoening (daarom getest).
Oei.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:50 schreef crystal_meth het volgende:
M'n tante, 93 jaar, in verzorgingstehuis, positief getest.
Incorrect. De ziekte COVID-19 wordt veroorzaakt door het SARS-CoV-2 virus (een coronavirus).quote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef Bessensap het volgende:
Het moet nu maar eens klaar zijn met uitspraken als "ik heb corona." Je hebt geen corona, je hebt het COVID-19 virus, wat een coronavirus is.
Hoe is het daar nu mee?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:22 schreef Piles het volgende:
De opa van m'n vriendin. En die gaat het niet overleven
Overigens niet getest, want niet naar het ziekenhuis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |