1/4quote:
2/4quote:
Dat maakt hem compleet.quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 10:55 schreef pipster het volgende:
Stellan Skarsgard - Thor
Bill - IT
Alexander - The Legend of Tarzan
Welke film?quote:Het verhaal gaat over Daniël Daréus (Michael Nyqvist), een bekende dirigent van in de 40, die tijdens zijn drukke carrière een hartaanval krijgt. Omdat hij het rustig aan moet doen besluit hij terug te keren naar zijn geboortedorp in het noorden van Zweden. Hij gaat in het oude schoolgebouw wonen.
Uiteraard mag je meedoen, leuk zelfs, en netjes hoor zelfs met de juiste Zweedse titelquote:Op maandag 20 april 2020 12:29 schreef Salina het volgende:
Sa som i himmelen.
(As it is in Heaven)
Mag ik wel meedoen trouwens?
Alleen het kleine rondje op de a niet, ik weet niet hoe dat moet op de telefoon.quote:Op maandag 20 april 2020 12:31 schreef pipster het volgende:
[..]
Uiteraard mag je meedoen, leuk zelfs, en netjes hoor zelfs met de juiste Zweedse titel![]()
Ja de rader plaatst een nieuwe vraag, je kan nog even de OP lezen.quote:Op maandag 20 april 2020 12:34 schreef Salina het volgende:
En hoe werkt het spel verder? Moet ik nu iets verzinnen?
Die laatste? Echt heel erg slecht...quote:Op maandag 20 april 2020 12:37 schreef Tyr80 het volgende:
Rambo, wat een bagger. Zelfs niet waardig als behang.
Deed me aan Home Alone denken, maar die was niet zo slecht.quote:Op maandag 20 april 2020 12:42 schreef Burnett het volgende:
[..]
Die laatste? Echt heel erg slecht...
Een subtiele (cryptische) hint mag altijd.quote:Op maandag 20 april 2020 18:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Als deze te lastig is hoor ik het graag hoor.
Goed!quote:
Leuke film, maar dat is hem nietquote:
Deze film is net wat minder grappigquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:46 schreef Salina het volgende:
Ik zou het echt niet weten. Ik kijk misschien te weinig Hollywoodfilms.![]()
Ehm...
American Pie.![]()
Ja ik zag dat bloed net pas.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:47 schreef hornage het volgende:
[..]
Deze film is net wat minder grappig
[ afbeelding ]
Net wat ouderquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja ik zag dat bloed net pas.
Suspiria (de remake) uit 2018?
Nope, wel juiste decennium (van het origineel van The Omen dus)quote:
Now you're talkin'.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:22 schreef hornage het volgende:
[..]
Nope, wel juiste decennium (van het origineel van The Omen dus)
[ afbeelding ]
Dank je, niet goede antwoord neequote:Op dinsdag 21 april 2020 15:33 schreef Salina het volgende:
Ik ken die blonde gast.
Is het...Deep Red (Profondo Rosso)?
Die DVD heb ik thuis liggen.
Wel leuk gedacht trouwens, met die screenshots!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |