abonnement Unibet Coolblue
pi_192288384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hoezo? Volgens mij doen ze er een aantal uur tot een dag over om de nieuwe data in te voeren als die bekend zijn
er staan welgeteld 13 huisartspraktijken in en amper besmettingen.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_192288414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:26 schreef Nober het volgende:
PrisonPlanet twitterde op donderdag 26-03-2020 om 14:28:59 A 19-year-old woman in the UK has committed suicide after being “unable to cope with her world closing in” following the coronavirus lockdown.

https://t.co/ydJJAf5vFt reageer retweet
Is er eigenlijk een stijging in zelfdodingen?
Dit is natuurlijk ontzettend tragisch maar ik vind het toch een raar verhaal. Dus ze pleegt niet zelfmoord omdat haar zaak failliet is, omdat haar carrière kapot is, omdat haar man haar 20 jaar bedrogen heeft, of omdat ze 14 uur per dag met coronapatiënten moet werken. Nee ze pleegt zelfmoord omdat ze de sociale isolatie niet aankan.

Tja misschien pleegt er straks aan de andere kant van de wereld wel een andere autist zelfmoord omdat hij weer het sociale leven in moet. Dit klinkt hard maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit vooral te maken heeft met haar aandoening, of misschien al langer lopende issues. En met de hele maatschappij waarin je 'geen leven' hebt als je niet elke dag een fissa hebt.

Blijft natuurlijk een feit dat zelfmoord om welke reden dan ook (of zonder reden) altijd ontzettend triest is voor degene zelf en de nabestaanden. Maar het blijft ook een feit dat zelfs in de meest welvarende samenleving, waar het je aan niks ontbreekt, waar de wereld aan je voeten ligt, waar een blonde meid van 19 nooit zonder aandacht hoeft te zitten, er toch nog altijd mensen zelfmoord plegen omdat ze het om wat voor reden dan ook niet meer aankunnen.

Ik zou mensen met zelfmoordgedachten wel oprecht aanraden om hulp te zoeken en ik wil er zeker niet ongevoelig over doen of het bagatelliseren, maar ik zou toch perspectief willen houden. Voor je het weet wordt elke zinnige en levensreddende overheidsmaatregel meteen verantwoordelijk gehouden voor zelfmoord, en dat vind ik te makkelijk.
pi_192288418
quote:
Coronavirus: London hospitals facing 'tsunami' of patients

Hospital bosses say trusts will be overwhelmed in a few days as staff sickness rates rise

London hospitals are facing a “continuous tsunami” of coronavirus patients and some are likely to be overwhelmed in a few days, according to Chris Hopson, the chief executive of NHS Providers – which represents hospital bosses.

Hopson said hospitals had expanded critical care capacity between five and sevenfold in the last weeks, but chief executives have been alarmed by the speed at which beds are filling up in the capital.

He said the problems had been exacerbated by medical staff off sick with suspected coronavirus or in vulnerable groups, with 30% to 50% not at work in some trusts.

Speaking to BBC Radio 4’s Today programme, he said: “They are struggling with the explosion of demand in seriously ill patients. They are saying it’s the number arriving and the speed with which they are arriving and how ill they are. They talk about wave after wave after wave. The words that are used to me are that it’s a continuous tsunami. As one said to me, it’s much bigger and large numbers with a greater degree of stretch than you can ever have possibly imagined.
https://www.theguardian.c(...)patients-overwhelmed
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 16:51:53 #54
74056 crew  ToT
pi_192288424
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Er klopt helemaal niets van in elk geval.
Ik zie echt alles op 0 staan op die site.
De andere kaart waar ze ook naar linken, lijkt beter te zijn: https://corona.sodascience.nl/
pi_192288435
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Er klopt helemaal niets van in elk geval.
ik heb ons toegevoegd als huisarts praktijk, dan kunnen we zelf die database vullen :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_192288437
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Er klopt helemaal niets van in elk geval.
Nijmegen geeft ie 1 aan, terwijl het er 122 zijn.
Mijn gemeente zijn er 12, geeft ie 0 aan.
Amsterdam ook 0.

Op mijn telefoon althans.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192288460
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik zie echt alles op 0 staan op die site.
De andere kaart waar ze ook naar linken, lijkt beter te zijn: https://corona.sodascience.nl/
Mooie kaart
pi_192288470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:52 schreef Fukushima het volgende:

[..]

ik heb ons toegevoegd als huisarts praktijk, dan kunnen we zelf die database vullen :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 16:54:37 #59
74056 crew  ToT
pi_192288471
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Mooie kaart
Met grafiekjes! *O*
pi_192288474
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik zie echt alles op 0 staan op die site.
De andere kaart waar ze ook naar linken, lijkt beter te zijn: https://corona.sodascience.nl/
Zo, dat is inderdaad wel een tof kaartje _O_
pi_192288493
quote:
Doet me aan deze geweldige post denken

quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
Rare tekst van de overheid :{
Ff over die speech, ik zal t ff uitlegge in jip en
janneke taal

Je mot zo veel mogelijk binne blijve. Je mot ff dat teringkleine beetje verstand gebruike en nou niet gaa lopen pijpzeike dat je 3 weken met je pleurisjong thuis zit en niet weet wat je dr mee aan moet.
Want als ie nou zo veel mogelijk met je muil thuis blijf in plaats van buite te gaan lope te lope, dan blijft dat jong nog langer thuis.

Kijk, we worre allemaal ziek, maar de kunst is dat we allemaal maar een beetje ziek lope te legge, zodat die corona lijerts gewoon behandeld kenne worden.
Je moet maar veel plee papier kope want we schijte 7 kleure stront.
Kijk, heel de pleurisbende op slot rotten dat gaat niet lope te werken (die kakkerts noemen dat lock down) maar je loopt t enket uit te stelle en dan worrie ziek als t weer open gaat.
Dus wat je met je eigewijze muil mot doen is 3 weke binnen blijven.
En lekker een kapsalon bestellen.
Want als ie dat nie doet pleurt Mo’tje die shoarma tent daluk dicht en dan ken je dat pokkejong ook niet meer naar t pleintje sturen.
En dan mot de kappert en Ling of Ping van de nageltjes ook dicht en dan lopen we de daluk bij als een stel verlepte Anita’s van de Keileweg.
Kijk, die zzp’erts en zwartwerkerts die hebben wel ff te vrete sociaal als dat we zijn.
Maar als de teringzooi een jaar op slot gaat hebbie dr geen tyfus aan als enkelt wiet in de moestuin staat dan mot je echt groenvoer gaan verbouwe.

Dus. Je hebt geen klote aan de versatsie en dior tassie uit Turkije, het enige wat je met je muil moet doen is met je zuiger op de bank binne blijve.

Dus, blijf binne dan word dat jong eerst ziek en immuun en dan kenne die zusters dokters goed voor jullie zorge.
Misschien dat mensen het zo wél snappen.
pi_192288494
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Met grafiekjes! *O*
Mijn hartslag nam significant toe en ik voelde iets van een rilling

_O_
pi_192288497
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik zie echt alles op 0 staan op die site.
De andere kaart waar ze ook naar linken, lijkt beter te zijn: https://corona.sodascience.nl/
die data lijkt wel correct ^O^
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_192288502
Kan aan mij liggen, maar zie enorm veel mensen die zich niet aan de maatregelen houden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 16:56:23 #65
74056 crew  ToT
pi_192288504
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Mijn hartslag nam significant toe en ik voelde iets van een rilling

_O_
_O- :D
pi_192288510
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:56 schreef Harlekien het volgende:
Kan aan mij liggen, maar zie enorm veel mensen die zich niet aan de maatregelen houden.
Djoek ze
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 16:57:25 #67
74056 crew  ToT
pi_192288524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:56 schreef Harlekien het volgende:
Kan aan mij liggen, maar zie enorm veel mensen die zich niet aan de maatregelen houden.
Ja iets van 90% zou zich er wel aan houden.
Dat scheelt natuurlijk al wel enorm. Laat die overige 10% lekker de vlektyfus krijgen, hoewel dankzij hen deze intelligente lockdown ook wel langer kan gaan duren, en zij kunnen de rest ook weer infecteren als de maatregelen afgezwakt worden.
  donderdag 26 maart 2020 @ 16:58:07 #68
62913 Blik
The one and Only!
pi_192288536
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:56 schreef Harlekien het volgende:
Kan aan mij liggen, maar zie enorm veel mensen die zich niet aan de maatregelen houden.
Ik woon in Utrecht, straten waar normaal file staat zijn leeg, binnenstad is leeg. Het enige dat ik zie zijn spelende kinderen op straat
pi_192288537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:50 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk ontzettend tragisch maar ik vind het toch een raar verhaal. Dus ze pleegt niet zelfmoord omdat haar zaak failliet is, omdat haar carrière kapot is, omdat haar man haar 20 jaar bedrogen heeft, of omdat ze 14 uur per dag met coronapatiënten moet werken. Nee ze pleegt zelfmoord omdat ze de sociale isolatie niet aankan.

Tja misschien pleegt er straks aan de andere kant van de wereld wel een andere autist zelfmoord omdat hij weer het sociale leven in moet. Dit klinkt hard maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit vooral te maken heeft met haar aandoening, of misschien al langer lopende issues. En met de hele maatschappij waarin je 'geen leven' hebt als je niet elke dag een fissa hebt.

Blijft natuurlijk een feit dat zelfmoord om welke reden dan ook (of zonder reden) altijd ontzettend triest is voor degene zelf en de nabestaanden. Maar het blijft ook een feit dat zelfs in de meest welvarende samenleving, waar het je aan niks ontbreekt, waar de wereld aan je voeten ligt, waar een blonde meid van 19 nooit zonder aandacht hoeft te zitten, er toch nog altijd mensen zelfmoord plegen omdat ze het om wat voor reden dan ook niet meer aankunnen.

Ik zou mensen met zelfmoordgedachten wel oprecht aanraden om hulp te zoeken en ik wil er zeker niet ongevoelig over doen of het bagatelliseren, maar ik zou toch perspectief willen houden. Voor je het weet wordt elke zinnige en levensreddende overheidsmaatregel meteen verantwoordelijk gehouden voor zelfmoord, en dat vind ik te makkelijk.
Ik deel je mening.
Gelukkig ben ik bijna 43 en heb ik in de loop der jaren wat beter leren omgaan met mn autisme. Spijtig dat dit die jonge vrouw niet is gelukt ;(
pi_192288547
quote:
Was te verwachten na al die massa evenementen (concerten en marathons).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192288592
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:56 schreef Harlekien het volgende:
Kan aan mij liggen, maar zie enorm veel mensen die zich niet aan de maatregelen houden.
Same here in Den Haag. De mensen lijken hun angst kwijt. Zag zelfs oudjes heel relaxed boodschappen doen. Hielden geen 1,5m afstand, kon ze nauwelijks ontwijken :|W
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:01:09 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_192288599
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Was te verwachten na al die massa evenementen (concerten en marathons).
En al die beelden van drukke marktjes en de propvolle metro :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_192288617
quote:
Huisarts Eduard Graat uit Uden, een van de grootste brandhaarden van corona, zegt tegen Zembla: “Lang niet iedereen is getest, omdat er een terughoudend testbeleid is. Dus van alle patiënten die overlijden, staat niet altijd vast dat ze COVID-19 hebben gehad. Maar we hebben wel heel sterke vermoedens als huisarts, dat deze mensen daaraan zijn overleden.” De huisartsen stellen dat deze mensen niet worden meegenomen in de dagelijkse sterftecijfers over corona.

Huisarts Ellen Oonincx, ook uit Uden: “Eergisteren hadden we in deze praktijk drie patiënten die thuis zijn overleden. Ze hadden alle drie de symptomen van corona, maar slechts één van de drie is er daadwerkelijk op getest. Alleen die ene telt dus mee in de statistiek over de corona sterftecijfers, de andere twee niet. Zo blijven de cijfers wel laag natuurlijk.”
De artsen concluderen hieruit dat het werkelijk aantal sterfgevallen hoger is dan wat de cijfers vertellen. Het baart ze zorgen dat ze die gevallen, waarbij ze een ernstig vermoeden hebben dat het om corona gaat, nergens kunnen melden.
Ook huisartsen uit andere plaatsen in Brabant herkennen dit. Gemma Lemmens uit Helvoirt: “Als je niet zeker weet of iemand coronapositief is, kan je dat nergens melden. En daardoor missen ze doden in de statistiek.”

Huisarts Angela van Uden uit Sint-Oedenrode: “Ik vind het een gekke gang van zaken. Als huisartsen zien wij ook in de thuissituatie mensen die doodziek zijn. Niet iedereen komt in het ziekenhuis terecht. Als deze mensen thuis overlijden, worden ze niet meegerekend als ze niet getest zijn. Dat vind ik een kwalijke zaak."
Een woordvoerder van het RIVM bevestigt dat het sterftecijfer alleen gebaseerd is op bevestigde gevallen van corona. Vermoedens van corona worden hierin niet meegenomen, want dan zouden de cijfers een vertekend beeld gaan geven. Iemand kan immers ook overleden zijn aan ‘gewone’ griep.

Omroep Brabant
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:02:54 #74
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192288630
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hoezo? Volgens mij doen ze er een aantal uur tot een dag over om de nieuwe data in te voeren als die bekend zijn
Zo te zien eerder een paar weken :')
pi_192288644
quote:
A man fatally injured by the FBI was planning a bomb attack on a medical facility in the Kansas City area, the agency said in a news release on Wednesday.

Timothy Wilson, 36, was injured on Tuesday when FBI agents served a probable cause arrest warrant in Belton, Missouri, after a long-running domestic terrorism investigation, according to a statement on Wednesday from Timothy Langan, special agent in charge of the FBI’s Kansas City office.

The statement did not detail what happened when agents served the warrant, but said Wilson was armed when he was injured and died later at a hospital.

A months-long investigation determined that Wilson was a potentially violent extremist, motivated by religious, racial and anti-government beliefs, according to the statement. He had planned for several months to carry out a bombing and decided to target a Kansas City-area hospital using a “vehicle-borne” improvised explosive.

Wilson chose a hospital that was providing critical care during the current coronavirus pandemic and had taken steps to acquire materials to build the bomb in an attempt to cause “severe harm and mass casualties”, according to the statement.

The FBI’s Joint Terrorism Task Force kept close watch on Wilson and was prepared to arrest him when he tried to pick up what he thought was a bomb, although there was no bomb, the statement said. The FBI worked with federal prosecutors in the US attorneys office in Kansas City during the investigation.

No further details were released.
https://www.theguardian.c(...)-fbi-agents-missouri
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_192288648
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

En al die beelden van drukke marktjes en de propvolle metro :{
Ik was 21/22 februari in Londen. Ook in propvolle metro's en bij een heel groot en druk concert geweest. Toen had ik al zoiets van: "kut, ik voel me hier toch niet helemaal op m'n gemak". En drie weken later was het allemaal nog gewoon aan de gang.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:04:39 #77
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_192288669
Coronavluchtelingen uit het zuiden en westen naar mijn Drenthe.

RTV Drenthe.

Boeken voor weken huisjes en gaan daar thuiswerken.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 17:04:39 #78
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192288670
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:00 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Same here in Den Haag. De mensen lijken hun angst kwijt. Zag zelfs oudjes heel relaxed boodschappen doen. Hielden geen 1,5m afstand, kon ze nauwelijks ontwijken :|W
Vind het juist prima te doen in de supermarkt laatste dagen. Alleen maar mensen die alleen winkelen. Week geleden juist ontzettend veel gezinnen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192288677
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:02 schreef _I het volgende:

[..]


Omroep Brabant

Daar was het wachten op.
Chinese toestanden dus.
pi_192288696
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:04 schreef ondeugend het volgende:

Heb hier ook over na zitten denken, lekker huisje met sauna en zwembadje huren. Dan heb je tenminste leuk vermaak. op texel ofzo
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:05:56 #81
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_192288700
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:02 schreef _I het volgende:

[..]


Omroep Brabant

Behoorlijk vreemde gang van zaken idd. Zonder heldere cijfers is het lastig sturen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:06:04 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192288704
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:04 schreef ondeugend het volgende:
Coronavluchtelingen uit het zuiden en westen naar mijn Drenthe.

RTV Drenthe.

Boeken voor weken huisjes en gaan daar thuiswerken.
Ah, de yuppen laten ook weer van zich horen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192288705
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:02 schreef _I het volgende:

[..]


Omroep Brabant

ze kunnen bij vermoedens toch gewoon naderhand testen. lijkt mij dat je een zo correct mogelijk beeld wil hebben
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 17:06:13 #84
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_192288710
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:04 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Daar was het wachten op.
Chinese toestanden dus.
Ja, of tienduizenden besmettingen in NL die niet gemeten worden omdat er weinig tot geen klachten zijn :O
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_192288713
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:02 schreef _I het volgende:

[..]


Omroep Brabant

Zie je hoe makkelijk je kunt beinvloeden met cijfers op deze manier.
pi_192288716
Nog een paar dagen dan is het april en gaat alles weg volgens TrumpGOD *O*

Laatste topics komen dus wel in zicht nu.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_192288722
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:04 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Vind het juist prima te doen in de supermarkt laatste dagen. Alleen maar mensen die alleen winkelen. Week geleden juist ontzettend veel gezinnen
Dat is ook waar. Ik bekeek het van de negatieve kant, maar zie idd geen hordes kinderen meer
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:07:06 #88
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_192288726
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, of tienduizenden besmettingen in NL die niet gemeten worden omdat er weinig tot geen klachten zijn :O
Hoe kun je zinnige maatregelen nemen zonder een duidelijk beeld van de situatie?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_192288733
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:04 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Daar was het wachten op.
Chinese toestanden dus.
Zolang de drones op straat mijn gemoedstoestand nog niet lezen, valt het nog wel mee.

Maar ja, zoals ik steeds al zeg, alle cijfers zijn gekleurd.
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:08:10 #90
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_192288750
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:06 schreef Fukushima het volgende:

[..]

ze kunnen bij vermoedens toch gewoon naderhand testen. lijkt mij dat je een zo correct mogelijk beeld wil hebben
Ja, maar dat doen ze niet. Tot ongenoegen van de huisartsen die ik ken want zo weten ze ook niet of hun diagnoses kloppen.
There's a #filosofie spirit in everyone.
pi_192288755
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:04 schreef ondeugend het volgende:
Coronavluchtelingen uit het zuiden en westen naar mijn Drenthe.

RTV Drenthe.

Boeken voor weken huisjes en gaan daar thuiswerken.
Ze moeten terug naar huis. Sorry hoor, maar dit is zo egoïstisch. Allemaal plekken die nagenoeg geen corona zullen meemaken als iedereen lokaal zich aan de regels houdt. Maar dan komt jan en alleman uit ernstig getroffen gebieden daar een beetje rondhangen. Ook die mensen gaan boodschappen doen in die dorpjes in Drenthe. Gaan die consequent 1,5m afstand houden? In vele landen in Europa zijn dit soort verplaatsingen terecht verboden.
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:08:59 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192288764
quote:
15s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hoe kun je zinnige maatregelen nemen zonder een duidelijk beeld van de situatie?
Modellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192288765
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, of tienduizenden besmettingen in NL die niet gemeten worden omdat er weinig tot geen klachten zijn :O
Ieder ziekenhuis heeft een afdeling met 'hoogverdacht' en 'laagverdacht', ook niet getest dus en zal dus ook niet in de statistieken voorkomen. Ook weinig tot geen klachten?
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 17:09:15 #94
236264 crew  capricia
pi_192288772
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Ah, de yuppen laten ook weer van zich horen.
Ik heb er ook over gedacht. :@
Definitely not CIA
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:09:29 #95
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_192288776
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Ah, de yuppen laten ook weer van zich horen.
Grappig he... normaal komen ze nooit want veel te ver rijden en nu zijn ze er al!

Supermarkt weer leeg straks! ;)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:10:14 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192288786
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb er ook over gedacht. :@
Ik zou als ik jou was gewoon uit het raam gaan hangen en zingen. Helpt ook niet hoor, maar een stuk goedkoper dan een airbnb in Drenthe pakken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192288789
BNODesk twitterde op donderdag 26-03-2020 om 17:09:32 BREAKING: Confirmed coronavirus cases worldwide surpass half a million https://t.co/47MXF0XUJ0 reageer retweet
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:10:45 #98
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192288798
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:04 schreef ondeugend het volgende:
Coronavluchtelingen uit het zuiden en westen naar mijn Drenthe.

RTV Drenthe.

Boeken voor weken huisjes en gaan daar thuiswerken.
Hier gaan ze misschien campings e.d. dichtgooien
pi_192288801
China met een travel ban? Ze zullen wel jaloers zijn op de groepsimmuniteit van NL en GB.
pi_192288807
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:08 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ze moeten terug naar huis. Sorry hoor, maar dit is zo egoïstisch. Allemaal plekken die nagenoeg geen corona zullen meemaken als iedereen lokaal zich aan de regels houdt. Maar dan komt jan en alleman uit ernstig getroffen gebieden daar een beetje rondhangen. Ook die mensen gaan boodschappen doen in die dorpjes in Drenthe. Gaan die consequent 1,5m afstand houden? In vele landen in Europa zijn dit soort verplaatsingen terecht verboden.
eens. Grenzen van het zuiden naar het noorden (en andersom maar wij komen daar niet). Ik maak me hier echt pislink over. Wat doet de politie etc hier aan? 'Ach joh, gezellig. Blijf maar zolang je maar afstand houdt he. ' .
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')