En die artificiële, gecreëerde vijand Rusland helpt daadwerkelijk in Italië...quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Goed bezig, zo zal China nog meer invloed in europa krijgen. Want die zullen wel bereid zijn om te helpen. Natuurlijk staat daar iets tegenover: overname van havens etc.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Goed bezig, zo zal China nog meer invloed in europa krijgen. Want die zullen wel bereid zijn om te helpen. Natuurlijk staat daar iets tegenover: overname van havens etc.
Wat dat betreft hebben Aziaten daar wel de meest stijlvolle oplossing voor.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:40 schreef funnywell het volgende:
[..]
Wat is dat drama van niet handen schudden. Heb daar altijd zo een schurft aan, van die goze vieze bezweten handen te moeten schudden. Nee dank je, gewoon hoi zeggen is voldoende.
En landen als Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland hun zeegrenzen gewoon openhouden he.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Excuses als deze al gepost was, de reeks gaat ietwat snel.
[ afbeelding ]
Gewoon hoiquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:40 schreef funnywell het volgende:
[..]
Wat is dat drama van niet handen schudden. Heb daar altijd zo een schurft aan, van die goze vieze bezweten handen te moeten schudden. Nee dank je, gewoon hoi zeggen is voldoende.
Geen drama, maar meer gewoonte. Ik schud best veel handjes normaalgesproken.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:40 schreef funnywell het volgende:
[..]
Idiotenquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.nieuwsbladtra(...)twerpen/?gdpr=accept
Dat is inderdaad het geval
Wat dan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben Aziaten daar wel de meest stijlvolle oplossing voor.
All part of the upcoming game: https://www.groene.nl/artikel/trump-is-het-weglachen-vergaanquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Op zich, ehm, komen er wat banen vrij voor de jongeren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sowieso benieuwd hoe Italië en Spanje uit deze crisis komen, wetende dat hiervoor al 25% van de jongeren in Spanje werkloos is/was
Ja dat wordt een zure periode.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:31 schreef houdafstand het volgende:
Dit al gepost?
[..]
https://www.bndestem.nl/b(...)scenario-s~ad29ea0f/
Het hele jaar geen handen schudden. Geen voetbal (in ieder geval niet met publiek)
Dit is al decennia aan de gang, het artikel is ook een jaar oud he.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Idioten
Een nieuwe vorm van kolonisatie dit.
Kijk naar de handreiking van Jack Ma, die miljoenen hulpgoederen de kant van Europa heeft opgestuurd.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja heb een gezin waar ik me wel mee vermaak, maar als je alleenstaand bent kan t wel lastig zijn deze periode.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:46 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ja dat wordt een zure periode.
Een van de weinig fijne dingen aan deze periode is dan nog het thuis werken. Voel al op mijn klompen aankomen dat er straks een periode aankomt dat je wel gewoon weer lekker 5 dagen per week op kantoor mag komen opdraven, maar dat al het vertier nog gesloten is.
Dat is natuurlijk gemekker om niks, want je mag blij zijn als je uberhaupt je baan houdt en vele anderen kunnen uberhaupt niet thuiswerken, maar voor mij heeft deze periode nog iets van een voordeel. Maar dat voordeel zal veel sneller wegvallen dan dat het entertainment weer terugkeert.
Wat dat betreft vraag ik me wel af hoe lang mensen dat gaan trekken. Op vakantie kun je ook niet echt. Niet naar de bios, niet naar de kroeg, niet uit eten, geen festivals, geen voetbal. Maar wel gewoon 5 dagen acte de precence geven op kantoor (als je uberhaupt je baan al hebt). BEn benieuwd wat voor effect zoiets heeft op mensen.
Wel een periode waarin je opeens een heleboel extra geld over zal houden.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:46 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Een van de weinig fijne dingen aan deze periode is dan nog het thuis werken. Voel al op mijn klompen aankomen dat er straks een periode aankomt dat je wel gewoon weer lekker 5 dagen per week op kantoor mag komen opdraven, maar dat al het vertier nog gesloten is.
Dat is natuurlijk gemekker om niks, want je mag blij zijn als je uberhaupt je baan houdt en vele anderen kunnen uberhaupt niet thuiswerken, maar voor mij heeft deze periode nog iets van een voordeel. Maar dat voordeel zal veel sneller wegvallen dan dat het entertainment weer terugkeert.
Wat dat betreft vraag ik me wel af hoe lang mensen dat gaan trekken. Op vakantie kun je ook niet echt. Niet naar de bios, niet naar de kroeg, niet uit eten, geen festivals, geen voetbal. Maar wel gewoon 5 dagen acte de precence geven op kantoor (als je uberhaupt je baan al hebt). BEn benieuwd wat voor effect zoiets heeft op mensen.
Dat verdwijnt aan de andere kant weer nog harder door de waardedaling van mn appartementquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Wel een periode waarin je opeens een heleboel extra geld over zal houden.
Dat kan ook helemaal niet voor zulke lange tijd. Zowel economisch als psychologisch niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:46 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
je mag met 3 samen zijn maar wel afstand houden mits je geen familie bent of in het zelfde huis woontquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:49 schreef An_0_Niem het volgende:
Vraag: mag je met max. 2 of 3 personen samen zijn? Lees tegenstrijdige berichten.
Denk het ook.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat kan ook helemaal niet voor zulke lange tijd. Zowel economisch als psychologisch niet.
Dan zijn er nog veel meer mensen getroffen dan wanneer je het virus uit zou laten razen.
ja dat kan gewoon niet... Je kunt mensen niet een heel jaar isoleren. Dan heb je straks meer mensen met depressieklachten dan mensen die totaal aan corona zijn overleden. En al die mensen die nu misschien nog zeker zijn van een baan, maar niet als dit nog maanden gaat duren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:46 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |