abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192287161
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:38 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Goed bezig, zo zal China nog meer invloed in europa krijgen. Want die zullen wel bereid zijn om te helpen. Natuurlijk staat daar iets tegenover: overname van havens etc.
En die artificiële, gecreëerde vijand Rusland helpt daadwerkelijk in Italië...
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_192287162
quote:

[..]

Goed bezig, zo zal China nog meer invloed in europa krijgen. Want die zullen wel bereid zijn om te helpen. Natuurlijk staat daar iets tegenover: overname van havens etc.

https://www.nieuwsbladtra(...)twerpen/?gdpr=accept

Dat is inderdaad het geval
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:42:02 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192287191
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:40 schreef funnywell het volgende:

[..]

Wat is dat drama van niet handen schudden. Heb daar altijd zo een schurft aan, van die goze vieze bezweten handen te moeten schudden. Nee dank je, gewoon hoi zeggen is voldoende.
Wat dat betreft hebben Aziaten daar wel de meest stijlvolle oplossing voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muck op 26-03-2020 15:49:30 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:42:35 #204
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_192287223
quote:

[..]

Wat is dat drama van niet handen schudden. Heb daar altijd zo een schurft aan, van die goze vieze bezweten handen te moeten schudden. Nee dank je, gewoon hoi zeggen is voldoende.
Gewoon hoi
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192287249
quote:

[..]

Geen drama, maar meer gewoonte. Ik schud best veel handjes normaalgesproken. :@

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2020 15:44:47 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 maart 2020 @ 15:44:43 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192287251
quote:
Idioten :')

Een nieuwe vorm van kolonisatie dit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_192287260
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat dat betreft hebben Aziaten daar wel de meest stijlvolle oplossing voor.
Wat dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Muck op 26-03-2020 15:50:11 (Reactie op geëdite post) ]
pi_192287269
quote:

[..]

All part of the upcoming game: https://www.groene.nl/artikel/trump-is-het-weglachen-vergaan

Wordt alleen maar voordelig voor China.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:46:00 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_192287271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Sowieso benieuwd hoe Italië en Spanje uit deze crisis komen, wetende dat hiervoor al 25% van de jongeren in Spanje werkloos is/was :N
Op zich, ehm, komen er wat banen vrij voor de jongeren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:46:20 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192287274
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:45 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wat dan?
Gewoon een buiging.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192287278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:31 schreef houdafstand het volgende:
Dit al gepost?
[..]

https://www.bndestem.nl/b(...)scenario-s~ad29ea0f/

Het hele jaar geen handen schudden. Geen voetbal (in ieder geval niet met publiek)
Ja dat wordt een zure periode.

Een van de weinig fijne dingen aan deze periode is dan nog het thuis werken. Voel al op mijn klompen aankomen dat er straks een periode aankomt dat je wel gewoon weer lekker 5 dagen per week op kantoor mag komen opdraven, maar dat al het vertier nog gesloten is.

Dat is natuurlijk gemekker om niks, want je mag blij zijn als je uberhaupt je baan houdt en vele anderen kunnen uberhaupt niet thuiswerken, maar voor mij heeft deze periode nog iets van een voordeel. Maar dat voordeel zal veel sneller wegvallen dan dat het entertainment weer terugkeert.

Wat dat betreft vraag ik me wel af hoe lang mensen dat gaan trekken. Op vakantie kun je ook niet echt. Niet naar de bios, niet naar de kroeg, niet uit eten, geen festivals, geen voetbal. Maar wel gewoon 5 dagen acte de precence geven op kantoor (als je uberhaupt je baan al hebt). BEn benieuwd wat voor effect zoiets heeft op mensen.
pi_192287284
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Idioten :')

Een nieuwe vorm van kolonisatie dit.
Dit is al decennia aan de gang, het artikel is ook een jaar oud he.

China koloniseert Afrika, niet heel dom. Terwijl wij ons wentelen in ons historisch schuldbesef kopen zij lachend de wereld op. Niet heel dom, als je vooruit kijkt en ziet dta we straks een wereldbevolking van tientallen miljarden wensen te voeden...
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:46:59 #214
62913 Blik
The one and Only!
pi_192287287
quote:

[..]

Kijk naar de handreiking van Jack Ma, die miljoenen hulpgoederen de kant van Europa heeft opgestuurd.
pi_192287317
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192287319
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:46 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Een van de weinig fijne dingen aan deze periode is dan nog het thuis werken. Voel al op mijn klompen aankomen dat er straks een periode aankomt dat je wel gewoon weer lekker 5 dagen per week op kantoor mag komen opdraven, maar dat al het vertier nog gesloten is.

Dat is natuurlijk gemekker om niks, want je mag blij zijn als je uberhaupt je baan houdt en vele anderen kunnen uberhaupt niet thuiswerken, maar voor mij heeft deze periode nog iets van een voordeel. Maar dat voordeel zal veel sneller wegvallen dan dat het entertainment weer terugkeert.

Wat dat betreft vraag ik me wel af hoe lang mensen dat gaan trekken. Op vakantie kun je ook niet echt. Niet naar de bios, niet naar de kroeg, niet uit eten, geen festivals, geen voetbal. Maar wel gewoon 5 dagen acte de precence geven op kantoor (als je uberhaupt je baan al hebt). BEn benieuwd wat voor effect zoiets heeft op mensen.
Ja heb een gezin waar ik me wel mee vermaak, maar als je alleenstaand bent kan t wel lastig zijn deze periode.
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:48:35 #217
62913 Blik
The one and Only!
pi_192287323
quote:

[..]

Wel een periode waarin je opeens een heleboel extra geld over zal houden.
pi_192287328
Vraag: mag je met max. 2 of 3 personen samen zijn? Lees tegenstrijdige berichten.
pi_192287337
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:48 schreef Blik het volgende:

[..]

Wel een periode waarin je opeens een heleboel extra geld over zal houden.
Dat verdwijnt aan de andere kant weer nog harder door de waardedaling van mn appartement :')
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:49:49 #220
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192287341
quote:

[..]

Dat kan ook helemaal niet voor zulke lange tijd. Zowel economisch als psychologisch niet.

Dan zijn er nog veel meer mensen getroffen dan wanneer je het virus uit zou laten razen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:50:05 #221
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_192287346
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:49 schreef An_0_Niem het volgende:
Vraag: mag je met max. 2 of 3 personen samen zijn? Lees tegenstrijdige berichten.
je mag met 3 samen zijn maar wel afstand houden mits je geen familie bent of in het zelfde huis woont
Zo had ik het begrepen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_192287393
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:49 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat kan ook helemaal niet voor zulke lange tijd. Zowel economisch als psychologisch niet.

Dan zijn er nog veel meer mensen getroffen dan wanneer je het virus uit zou laten razen.
Denk het ook.

Ik ben een psychisch stabiel en relatief jong en ''gezond'' persoon, maar ik voel me de laatste dagen ook nogal kut en pessimistisch. Moet je nagaan als je al niet helemaal lekker in je vel zat. En dat zijn nogal wat mensen in NL die toch al tegen depressie/burn-out etc. aan zaten.

Zelf houd ik er bijvoorbeeld rekening mee dat ik de komende 1,5 jaar van mijn leven al min of meer kan afschrijven, mede door het economisch reces dat eraan zit tekomen of al gearriveerd is. . Terwijl ik juist in een fase zit dat ik van plan was veel ''gas bij'' te gaan geven om mijn levensdoelen / wensen te gaan behalen om de toekomst voor mezelf te creeeren die ik had gewenst. Het gaat ook niet om mij, en uiteindelijk komt alles wel op z'n pootjes terecht, maar precies wat je zegt : zo'n situatie kan gewoon geen maanden stand houden, want dan worden mensen gek denk ik.
pi_192287394
2 UUR GELEDEN
RIVM: maatregelen lijken aantal doden te drukken

In de afgelopen 24 uur zijn er 78 corona-doden gemeld. Dat meldt het RIVM. Daarmee komt het totale dodental in Nederland op 434. Het aantal patiënten dat in een ziekenhuis opgenomen is of is geweest is met 315 toegenomen tot 2151.

"Het aantal in het ziekenhuis opgenomen patiënten en het aantal overledenen neemt minder snel toe dan je zonder maatregelen zou verwachten. Dit zou er mogelijk op kunnen wijzen dat de genomen maatregelen invloed krijgen op de snelheid van verspreiding van het virus", schrijft het RIVM. Volgens het instituut zijn de effecten eind deze week of begin volgende week beter te duiden.

De meeste positief geteste personen wonen in Noord-Brabant (2161), gevolgd door Zuid-Holland (1042) en Noord-Holland (1029). In de provincies Friesland en Drenthe zijn de minste besmettingen.

De meeste overleden patiënten zijn tussen de 80 en 84 jaar oud.

Bron: NOS.nl
pi_192287423
quote:

[..]

ja dat kan gewoon niet... Je kunt mensen niet een heel jaar isoleren. Dan heb je straks meer mensen met depressieklachten dan mensen die totaal aan corona zijn overleden. En al die mensen die nu misschien nog zeker zijn van een baan, maar niet als dit nog maanden gaat duren.

Ik wil ook echt dat virus eruit hebben. Liever vandaag dan gisteren. En prima om afstand te nemen. Maar maandenlang.... Ik heb het nu al fucking moeilijk en ja ik woon alleen. Dus there u go
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192287431
Motie voor testen zoals HK/SK is aangenomen.

Uitvoerig dus. Feitelijk terug naar de mitigatiefase.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')