Mij ook. Hoewel ik de analyse dat er iets van perspectief geboden moet worden ook deel. Maar perspectief en valse hoop liggen dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:54 schreef Hanca het volgende:
Rutte doet het weer prima, het lijken mij verstandige besluiten.
Ik heb liever realisme dan valse hoop en onzin statements a la de VS en het VK.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mij ook. Hoewel ik de analyse dat er iets van perspectief geboden moet worden ook deel. Maar perspectief en valse hoop liggen dicht bij elkaar.
Uiteraard. Maar ik denk dat een soort tijdlijn/prioriteitenlijst wel het een en ander aan helderheid kan scheppen. Dan hebben mensen weer wat om naar toe te leven.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb liever realisme dan valse hoop en onzin statements a la de VS en het VK.
Trump die een medicatie aanprijst die dodelijk blijkt te zijn, de Britten die noodhospitaals bouwen en zichzelf op de borst slaan daarover maar geen verpleegsters hebben om ze te bemannen en vandaag roept de Britse minister voor volksgezondheid dat "volgende week de testen voor een vaccin beginnen!".
Als burger heb ik liever dat ministers dit soort onzin voor zich houden, het geeft mij geen hoop iig.
Nou ja, ze hebben de rest van hun leven, toch?quote:Op woensdag 22 april 2020 00:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik denk dat een soort tijdlijn/prioriteitenlijst wel het een en ander aan helderheid kan scheppen. Dan hebben mensen weer wat om naar toe te leven.
Ja, misschien hadden ze kunnen zeggen wat ze hoopten dat er 1 juni nog meer open kon, behalve de middelbare scholen.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik denk dat een soort tijdlijn/prioriteitenlijst wel het een en ander aan helderheid kan scheppen. Dan hebben mensen weer wat om naar toe te leven.
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ze er weer lekker uitzag vanmiddagquote:Op woensdag 22 april 2020 23:01 schreef trein2000 het volgende:
Is die Van Kooten nou zo dom of doet ze zo?
Dat heb ik dan gemist of is ook weggehaald. Kom ik op terug.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:39 schreef Monolith het volgende:
Nou mooi, net als de vorige keer de vraag wát Zweden dan precies zo goed doet en wát Nederland dan beleidsmatig zo verkeerd doet.
Ja, ik vond dat gelul over groepsimmuniteit ook niet sterk. Net als het gelul dat Nederland goed voorbereid was en het virus niet zo'n probleem zou worden.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:52 schreef Tijger_m het volgende:
Als burger heb ik liever dat ministers dit soort onzin voor zich houden, het geeft mij geen hoop iig.
Ja, ook van mij zijn er posts in het geniep verwijderd omdat ze kritisch over de regering en de weergave door de media waren. Moet ik het nou weer opnieuw gaan typen? Ik zit niet op fok om met de kudde mee te mogen blaten. Het houdt het een keer op, het is niet voor niks dat mensen massaal afhaken hier.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:22 schreef Klopkoek het volgende:
"De stand van zaken". Ja leuk, al die zelffelicitaties van Hanca en de rest. Zeggen hoe goed het allemaal gaat, hoe fantastisch de crisis wordt aangepakt en hoe fantastisch Rutte het doet.
Nare VVD maffia hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |