lolquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
En over 10 minuten ga ik da naar 'werk' fietsen, i.e. rondje om het meer fietsen in de illusie dat ik dan eindig in een andere locatie dan waar ik begon
Veel verschil tussen ONZ en BNW is er nietquote:
nu pas?quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan is de hele sc naar de klote.
Kiid post al enkele maanden mee hoorquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan is de hele sc naar de klote.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 11:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kiid post al enkele maanden mee hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 11:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]Hi! Welkom terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 11:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Pls. Hoe denk je dat een klapjosti met 1001 problemen als ik studies kan volgen. Dedication en discipline.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |