quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:45 schreef funnywell het volgende:
[..]
Lees je eigen tekst eens, ik snap de logica niet. Dus door carnaval is het virus ontstaan of hoe moet ik t zien. Dus in een biertje heeft dat virus zicht ontwikkeld. Of hoe, ik niet begrijpen.
Carnavaal heeft t gewoon makkelijk verder verspreid, thats it. Wat is daar onlogisch aan. Leg t me uit, ik wil de logica in je hersenen begrijpen echt waar.
Mwah datvgeldt well voor veel van die oudjes waar zij mee werkt.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Levensmoe is wel heel kort door de bocht.
Why is that?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:20 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Ik wil ook niet gereanimeerd worden
Maar ik ben niet levensmoe
Je bedoelt 'steriel'.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:31 schreef _I het volgende:
[..]
[..]
Bron
Bron is nog niet peer-reviewed en had het ook al eerder gepost. Hoop dat men hier ook op checkt. Zeker als het veel mannen betreft die in het ziekenhuis komen. Wie weet heeft prostaat/testis er iets mee te maken. Hoop niet dat het blijvende schade achter laat en mannen viriel maakt.
Meesterlijke film. Die one shot scènequote:
Haha, ja dat idd.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bedoelt 'steriel'.
Viriel zijn ouwe mannetjes die em nog omhoog krijgen. Viriele oud mannetje, zegt men dan.
sarcasme? want het heet een triage tentquote:Op donderdag 26 maart 2020 06:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Geen programma voor triage, maar één voor optimale behandeling.
Hoezo is dat eigenlijk zo? Je zou toch verwachten dat zo'n virus muteert om zo effectief mogelijk te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Virussen muteren meestal naar een minder gevaarlijke variant.
Onzekerheid is wegquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:58 schreef Zeroku het volgende:
Waarom is het opeens zo rustig hier? Is iedereen verdwenen door het positieve nieuws van het RIVM gisteren?
Dat computerprogramma heet triage tent?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sarcasme? want het heet een triage tent
Is er een hoop nieuws te bespreken dan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:58 schreef Zeroku het volgende:
Waarom is het opeens zo rustig hier? Is iedereen verdwenen door het positieve nieuws van het RIVM gisteren?
Mutaties zijn niet gepland, het is iets dat gebeurt. En meestal is een afwijking minder goed. Zeker in het geval van simpele dingen als virussen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat eigenlijk zo? Je zou toch verwachten dat zo'n virus muteert om zo effectief mogelijk te zijn.
johquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:01 schreef Fukushima het volgende:
StuBru: 'we gaan er vanuit dat de scholen dicht blijven tot de zomervakantie'
Het is ook niet zo. Een virus muteert. Niet specifiek naar links of rechts.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat eigenlijk zo? Je zou toch verwachten dat zo'n virus muteert om zo effectief mogelijk te zijn.
zie je dat hier ook gebeuren?quote:
Maar welk jaar? Spannend.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:01 schreef Fukushima het volgende:
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Van_Ranstquote:Sinds april 2009 verscheen Van Ranst uitgebreid in de media in artikelen met betrekking tot de Mexicaanse griep. Door zijn plotse bekendheid werd hij ook gevraagd voor het tv-programma De Slimste Mens ter Wereld, waaraan hij deelnam in de uitzending van dinsdag 29 december 2009, maar direct strandde.
Corona nieuws moeheid? Niks mis mee natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:58 schreef Zeroku het volgende:
Ik verwacht de vlaggen en tassen deze week al aan de masten dan.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:01 schreef Fukushima het volgende:
Ja. Dat was juist de reden om het in eerste instantie niet te sluiten. Als je er eenmaal voor kiest, dan moet het al heel goed lopen wil je voor de zomer weer open kunnen.quote:
Onderschat niet de kracht van de placebo.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:03 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Shit... ik dacht dat je echt viriel bedoeldesta ik net al die mandjes af te likken
Goede uitleg! Ja mijn gevoel zegt ook al wel dat het virus in ieder geval in milde vorm al enige tijd voor carnaval in ons land moet zijn geweest...quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:52 schreef _I het volgende:
[..]
Haha. Als het virus hier al was voor carnaval, en men niet wilde testen vanwege de criteria, (je moest uit China of Italie komen), dan is het logisch dat wij denken dat het samenhangt met carnaval en het eerste geval uit Loon op Zand.
Carnaval was misschien wel een verspreider, maar onze besmettingen komen niet uit 1 bron. Het zijn diverse introducties geweest. Zie slide uit presentatie gisteren. Alle kleurtjes zijn de verschillende introducties en hun verspreiding; grijs is onbekend en vooralsnog een cluster in NL.
[ afbeelding ]
Het heeft dus niet zoveel met carnaval te maken, misschien een tijdelijke boost, maar daarvoor is de afkomst te divers.
Lieve hontquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:02 schreef Montagui het volgende:
Binnen 1 dag overleden aan het Corona virus.![]()
Dick van der Ploeg, een aangrijpend verhaal in de Volkskrant.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Van_Ranst
Wel iemand die zichzelf graag hoort spreken/preken.
Maar denk dat ie hier wel een punt heeft.
Leken moet niet zo verlangen naar "1 held die alles begrijpt".
Die zijn nogal zeldzaam.
Ik lees het. Blijft erg, maar het is dus een man van 87 die al 3 keer per week aan de nierdialyse lag en een enorme historie aan gezondsheidsklachten had.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:02 schreef Montagui het volgende:
Binnen 1 dag overleden aan het Corona virus.![]()
Dick van der Ploeg, een aangrijpend verhaal in de Volkskrant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |