quote:Op dinsdag 31 maart 2020 07:38 schreef silliegirl het volgende:
Sterkte MaJo.![]()
UD hier. Nog geen baby.
Spannend!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 07:38 schreef silliegirl het volgende:
Sterkte MaJo.![]()
UD hier. Nog geen baby.
1 april trololbaby?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 07:38 schreef silliegirl het volgende:
Sterkte MaJo.![]()
UD hier. Nog geen baby.
Zou wel in de hele setting van deze baby passen ja: Verrassing! Ik zit in jouw buik!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:21 schreef SQ het volgende:
[..]
1 april trololbaby?
We gaan er voor!
Mijn tweede trimester is gisteren ingegaan en ineens willen mijn jeans niet meer dicht. Of ja, alles is vet dus dicht krijg ik ze wel, maar hoogst oncomfortabel
Dus ik heb besloten voorlopig te gaan wonen in een oude positiejogger die ik nog ergens op zolder vond
Hoe kan jouw 2e trimester gisteren in zijn gegaan terwijl de onze volgens onze app al vrijdag inging? Jouw UD is eerder.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:21 schreef SQ het volgende:
[..]
1 april trololbaby?
We gaan er voor!
Mijn tweede trimester is gisteren ingegaan en ineens willen mijn jeans niet meer dicht. Of ja, alles is vet dus dicht krijg ik ze wel, maar hoogst oncomfortabel
Dus ik heb besloten voorlopig te gaan wonen in een oude positiejogger die ik nog ergens op zolder vond
tweede trimester begint op 13 weken, maar sommige apps houden 12 weken aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:13 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Hoe kan jouw 2e trimester gisteren in zijn gegaan terwijl de onze volgens onze app al vrijdag inging? Jouw UD is eerder.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:23 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Zou wel in de hele setting van deze baby passen ja: Verrassing! Ik zit in jouw buik!
Ik kom in maart hoor!
Grapje! Toch 1 april! Verrassing!
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nu die slak van spongebob op m'n netvlies.
Bevallen van een slakquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:16 schreef silliegirl het volgende:
Nou, een UD baby gaat het volgens mij niet meer worden. Dan moet het nu wel heel snel gaan.
Maar! Ik ben wel bevallen van een slak inmiddels. Die heb ik bij de vorige 2 niet bewust gezien
De ultieme 1 april grap: je ouders bellen en zeggen dat je zojuist bevallen bentquote:Op woensdag 1 april 2020 07:52 schreef silliegirl het volgende:
![]()
*meldt.
Nog zonder baby.
Vandaag heb ik les voor de opleiding die ik volg. Ik ben eigenlijk afgemeld, maar nu de les online is ipv op locatie en er toch nog geen baby is check ik ook maar in.
Iets met als ik dan toch maar zit te wachten...
quote:Op woensdag 1 april 2020 08:00 schreef Lemijn het volgende:
En dan een foto van je oudste sturen en kijken of ze het doorhebben.
Voel je je al wat rustiger? Of is het nog spannend?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:19 schreef Nolita het volgende:
Jeej, sillie, de slak is er uit!
En nog even een online les volgen![]()
Hier naar de verloskundige geweest, maar niet veel opgeschoten. Ze heeft het hoofdje proberen te meten (doet geen officiële echo’s) en dat was natuurlijk nog steeds klein. Nu voor volgende week een afspraak bij de gynaecoloog voor nieuwe metingen en conclusie...nog maar even afwachten dus.
Verder was wel alles prima gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |