abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192311880
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:39 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Even een kort berichtje tussen alle hectiek door: op de UD is onze dochter geboren! *O*

Om 19.00 uur braken mijn vliezen (de badkamer stond redelijk blank, maar wat was ik blij dat ik in de badkamer stond :D ) om 19.30 kreeg ik weeën en om 23.14 is ze geboren. Het is gelukt om thuis te bevallen en de kinderen hebben overal doorheen geslapen! Alles is perfect verlopen en we zijn ontzettend blij. Ook heel blij dat ik die pijn nooit meer mee hoef te maken :D
Gefeliciteerd! *O*

Ik wilde gisteren nog op je post reageren met dat ik, een paar uur voordat de bevalling van mijn jongste begon, ook riep dat ik dacht dat ze het nog wel prima vond in mijn buik en nog niet van plan was te komen. :D
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 00:09:20 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192313389
Ik heb vandaag mijn bestelde positiekleding ontvangen. Wat een verademing O+ Ik deed vanochtend mijn normale broek aan voor het eerst in dagen (ja ik hing in pyjama op de bank :@) en dat zat echt niet meer lekker :X De nieuwe positiebroek is erg fijn!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_192314900
Gefeliciteerd @OliviaIsTaken ! Wat fijn dat de kindjes er gewoon doorheen zijn geslapen. O+

Lekker @MaJo . Die van mij heb ik ook weer uit de kast getrokken, gewone broeken zaten echt niet lekker meer.

Voor mijn idee is mijn buik nu ook al veel groter dan vorige zwangerschap met deze termijn. Ik hoop dat er dan ook een net iets groter kindje uit komt. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_192314915
Gefeliciteerd met je dochter en fijne bevalling @OliviaIsTaken O+
pi_192314936
Ik had even een bevalling gemist! Gefeliciteerd @OlivialsTaken !
pi_192315574
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 07:09 schreef PKM het volgende:

Voor mijn idee is mijn buik nu ook al veel groter dan vorige zwangerschap met deze termijn. Ik hoop dat er dan ook een net iets groter kindje uit komt. ;)
Mijn buik ook. :X Wilde het wat langer stil houden, maar op deze manier is het onmogelijk. Gelukkig werk ik thuis ivm corona. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_192319971
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Mijn buik ook. :X Wilde het wat langer stil houden, maar op deze manier is het onmogelijk. Gelukkig werk ik thuis ivm corona. :D
Mijn moeder viel het vandaag ook op dat er echt al een buik zit. :D Ben toch blij dat ik het al verteld had.
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 14:23:56 #108
382129 crew  Donna
pi_192320078
Ik weet niet wanneer ik begin te groeien, maar idd het thuiswerken is nu wel fijn. En m'n moeder komt ook niet (risicogroep) op visite dus dat wordt hopelijk een grote verrassing straks.
pi_192320199
Nou, bij mij duurde het wel even hoor :) Vanaf mijn 15e week begon ik iets te zien, nu met 21 weken zie je wel dat ik in verwachting ben. Maar nog steeds vrij bescheiden heb ik het idee. De dochter van mijn collega is 12 weken en haar buik is bekant even groot als die van mij :') Ik had er ook wel wat meer van verwacht omdat het mijn tweede is, maar zolang de baby goed groeit is het voor mij verder prima :)
pi_192320779
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:39 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Even een kort berichtje tussen alle hectiek door: op de UD is onze dochter geboren! *O*

Om 19.00 uur braken mijn vliezen (de badkamer stond redelijk blank, maar wat was ik blij dat ik in de badkamer stond :D ) om 19.30 kreeg ik weeën en om 23.14 is ze geboren. Het is gelukt om thuis te bevallen en de kinderen hebben overal doorheen geslapen! Alles is perfect verlopen en we zijn ontzettend blij. Ook heel blij dat ik die pijn nooit meer mee hoef te maken :D
Proficiat!!! Knuffel uit 🇧🇪
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zaterdag 28 maart 2020 @ 15:39:16 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_192321076
Mijn buik is ook alleen maar zichtbaar als mijn darmen moeilijk doen. En dan zet het ook nog voornamelijk rond mijn maag uit :') ik pas de meeste dagen nog prima in mijn jeans.

Ik vind het altijd wel grappig als plattebuikmeisjes zeggen dat ze het met 8 weken écht niet meer konden verbergen :D ik zie dan eigenlijk nog steeds nooit iets. Ja, soms niet helemaal plat, maar ik ga er bij niemand van uit dat de buik altijd helemaal plat is. Na een flinke maaltijd is ie dat ook niet.
disclaimer
pi_192321914
Sun bij mij gaat de ontwikkeling precies hetzelfde. Nu pas een buikje en niet te vergelijken met andere van hetzelfde termijn. Ik dacht ook bij tweede ontplof ik vast. Terwijl broeken al vanaf 6 weken ofzo knellen. Al weken positie mode aan qua broeken. Nu ook shirts want dat lijkt anders nergens meer op. Zie qua buikfoto nu ook echt verschil met vorige week. Voel me al een walvis soms :X terwijl dat echt nog nergens op slaat :D
pi_192321999
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 15:39 schreef SQ het volgende:
Mijn buik is ook alleen maar zichtbaar als mijn darmen moeilijk doen. En dan zet het ook nog voornamelijk rond mijn maag uit :') ik pas de meeste dagen nog prima in mijn jeans.

Ik vind het altijd wel grappig als plattebuikmeisjes zeggen dat ze het met 8 weken écht niet meer konden verbergen :D ik zie dan eigenlijk nog steeds nooit iets. Ja, soms niet helemaal plat, maar ik ga er bij niemand van uit dat de buik altijd helemaal plat is. Na een flinke maaltijd is ie dat ook niet.
Ik kon het deze zwangerschap met 8 weken ook echt niet meer verbergen. En ik ben echt geen plattebuikmeisje :P Maar mijn buik ging de eerste weken echt al heel hard.

Dit was met 8 weken ongeveer.

pi_192322157
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik kon het deze zwangerschap met 8 weken ook echt niet meer verbergen. En ik ben echt geen plattebuikmeisje :P Maar mijn buik ging de eerste weken echt al heel hard.

[ afbeelding ]
En hoe ziet je buik er nu uit?
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 17:12:33 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192322255
Ik vind dat ik nu wel echt een zwangere buik heb maar voor anderen is het waarschijnlijk gewoon een dikke buik :') ik heb altijd al wel last van buikvet dus ben ook meerdere malen gefeliciteerd met een niet bestaande zwangerschap :X

Ook werd ik de vorige keer 5 maanden zwanger geschat toen ik nog geen 6 weken was }:|

In zo’n positiebroek ligt de nadruk er ook wat meer op denk ik, van mij mogen mensen het nu in ieder geval wel zeggen O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_192322704
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En hoe ziet je buik er nu uit?
  zondag 29 maart 2020 @ 14:10:53 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192336530
Mijn buik is in de laatste 5 weken niet verder gegroeid en ik ben ook niet aangekomen, ondanks schrijnend gebrek aan yoga wegens corona.

Maar ik denk wel dat het er weer aan zit te komen, in week 10 hadden we het over formaat kers of pruim en nu zitten we op maatje appel. Dus kan niet zo heel lang meer op zich laten wachten voor er weer wat groei aankomt.
Resistance is futile.
  zondag 29 maart 2020 @ 14:13:21 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192336551
Ik had een paar dagen moeite met naar de wc gaan en daar had de baby net serieus genoeg van volgens mij :'). Ik kon echt geworstel voelen :+ . Nou ja, ff kakken en nu kan hij weer verder tukken.

Ik denk nu meer en meer dat het een jochie is.
Resistance is futile.
  zondag 29 maart 2020 @ 14:41:13 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_192336861
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, dát zie ik ook wel. Maar vaak zie ik dan nog steeds niets terwijl die persoon er van overtuigd is dat ze een enorme pens hebben, dat bedoel ik ;)

Ik ben van mezelf sowieso al vet, enorm veel buikvet en buikvel. Zal ook nooit een ronde buik krijgen of zo'n mooi bolletje, ik zwanger altijd over mijn hele lichaam. Zo'n vetprop op pootjes :')
disclaimer
pi_192336988
SQ _O-
pi_192337009
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:41 schreef SQ het volgende:

[..]

Ja, dát zie ik ook wel. Maar vaak zie ik dan nog steeds niets terwijl die persoon er van overtuigd is dat ze een enorme pens hebben, dat bedoel ik ;)

Ik ben van mezelf sowieso al vet, enorm veel buikvet en buikvel. Zal ook nooit een ronde buik krijgen of zo'n mooi bolletje, ik zwanger altijd over mijn hele lichaam. Zo'n vetprop op pootjes :')
Ooh op die manier :D haha ja daar moet ik ook altijd stiekem wel om lachen :D

Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook, toen was ik gewoon helemaal rond :') Bij mijn tweede was ik heel erg afgevallen omdat ik niks binnen hield en toen had ik echt alleen een bolletje. En nu is het er een beetje tussenin :D
  zondag 29 maart 2020 @ 14:55:01 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_192337015
Ja nou ja, ik heb het inmiddels geaccepteerd. Vond het in mijn eerste zwangerschap wel uiterst teleurstellend, dat iedereen zo mooi zwanger leek te zijn en ik alleen maar ontzettend blubberde. Dus toen ik aan de tweede zwangerschap slank begon had ik goede hoop. Maar helaas, ook hier voornamelijk blubber en geen ronde bol. Dus nu bij de derde hoef ik me ook geen illusies meer te maken, geeft ook rust 8-)
disclaimer
pi_192339313
Bij de eerste zag ik het pas bij een week of 18 dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan.

Vanmorgen zei ik nog tegen mijn partner dat ik wel weer snapte dat ik het de eerste keer zo lang niet door had, ook nu heb ik gelukkig weinig symptomen op wat vermoeidheid na. Maar wie weet komt dat nog.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zondag 29 maart 2020 @ 17:28:57 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_192339407
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:21 schreef Wolken het volgende:
Bij de eerste zag ik het pas bij een week of 18 dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan.

Vanmorgen zei ik nog tegen mijn partner dat ik wel weer snapte dat ik het de eerste keer zo lang niet door had, ook nu heb ik gelukkig weinig symptomen op wat vermoeidheid na. Maar wie weet komt dat nog.
Ik heb het ook nooit zo gehad. De eerste weken gevoelige borsten, maar dat is helemaal weg.
Het enige wat ik nu regelmatig merk is bandenpijn als ik snel opsta.
Ik vind het wel prettig, kan ik toch gewoon mijn ding blijven doen, ook zeker fijn nu ik 24/7 op mijn erf opgesloten zit met een peuter en een borderlinekleuter :')
disclaimer
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 17:49:31 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192339836
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:21 schreef Wolken het volgende:

Bij hoeveel weken kwam je er toen achter? Het kan ook zijn dat je de veranderingen niet opmerkte omdat je niet wist dat je zwanger was :)
pi_192342372
Hebben jullie ervaring met spataderen in/door de zwangerschap?
pi_192342652
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:01 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik heb persoonlijk geen ervaring. Een collega had er heel erg last van (ze heeft het eens laten zien, toen schrok ik best wel), maar dat is na de geboorte weer helemaal goed gekomen.
pi_192343900
quote:
Geen ervaring nee, maar ik weet wel dat het kan voorkomen. Ik gebruik curanol (zalf), voor aambeien (ook zo’n klotekwaaltje), en op dat doosje staat dat het voor spataderen helpt. Misschien is dat wat?
pi_192344923
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:28 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik heb het ook nooit zo gehad. De eerste weken gevoelige borsten, maar dat is helemaal weg.
Het enige wat ik nu regelmatig merk is bandenpijn als ik snel opsta.
Ik vind het wel prettig, kan ik toch gewoon mijn ding blijven doen, ook zeker fijn nu ik 24/7 op mijn erf opgesloten zit met een peuter en een borderlinekleuter :')
Ik heb tot 2 weken geleden nog bv gegeven dus ik denk dat ik ook daar geen last van ga krijgen. Het was wel het eerste teken van een zwangerschap dat ik meteen echt helemaal droog stond van de ene op de andere dag incl zeer ontevreden dreumes.

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij hoeveel weken kwam je er toen achter? Het kan ook zijn dat je de veranderingen niet opmerkte omdat je niet wist dat je zwanger was :)
16 weken. En ik was wel moe en de broeken zaten wat strakker maar dat kwam door de winterspekjes dacht ik ;)

Sorry NJ, geen ervaring mee.
  maandag 30 maart 2020 @ 06:24:41 #130
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_192348945
quote:
Nope!
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_192349007
Ik word vandaag opgenomen voor het inleiden. We vertrekken zo richting het ziekenhuis. Geen idee of ik al ontsluiting heb, ze hebben aangegeven dat het indien dat niet zo is wel een aantal dagen kan duren. Ik hoop dat het wat vlotter gaat. Misschien post ik hier nog als het allemaal lang duurt, en anders volgt er hopelijk deze week babynieuws vanuit mij!
pi_192349096
Spannend Quattro, heel veel succes!
  maandag 30 maart 2020 @ 09:06:00 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_192349694
Oeh quattro, spannend hoor! Heel veel succes :*

Ik kreeg zojuist ook de uitslag van de NIPT, na 4 werkdagen :o
Via mail, dus zonder verdere uitleg, maar er zijn geen afwijkingen gevonden gelukkig O+
disclaimer
  maandag 30 maart 2020 @ 09:24:51 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_192349898
Ik duim voor je Quattro!!

SQ, fijn! Hier duurde het echt wel langer eer de uitslag er was. Ze hebben het blijkbaar rustig daar nu :+.

Vandaag 38 weken. Ik heb al ananas in huis 8-). Nog ff pannenkoekenmix regelen. Seks begin ik niet meer aan hoor :{w #walvis.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_192349908
Succes Quattro! Hopelijk gaat het vlot!

Hier nog geen baby. Ik ben het zat. Ik erger me dood aan mijn kids (en ze doen eigenlijk helemaal niks verkeerd); ik wil gewoon in een bubbel en me focussen op mn lijf (want ik heb wel af en aan voorweeen) en de baby maar HOE DAN met die andere 2 steeds om me heen.
  maandag 30 maart 2020 @ 09:35:29 #136
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_192350030
Spannend @QuattroF! Heel veel succes!

Wat fijn @SQ, gefeliciteerd met de goede uitslag!

@silliegirl Hier werkte ananashart erg goed. De volgende ochtend had ik m’n baby. ;)
Protège moi de mes désirs.
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 09:35:49 #137
382129 crew  Donna
pi_192350036
Super fijn @SQ en snel zeg!

Spannend QuattroF. Succes!
pi_192350124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh mooi buikje.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_192355169
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 09:06 schreef SQ het volgende:
Oeh quattro, spannend hoor! Heel veel succes :*

Ik kreeg zojuist ook de uitslag van de NIPT, na 4 werkdagen :o
Via mail, dus zonder verdere uitleg, maar er zijn geen afwijkingen gevonden gelukkig O+
Ah, super fijn! Congrats!
pi_192355173
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 07:11 schreef QuattroF het volgende:
Ik word vandaag opgenomen voor het inleiden. We vertrekken zo richting het ziekenhuis. Geen idee of ik al ontsluiting heb, ze hebben aangegeven dat het indien dat niet zo is wel een aantal dagen kan duren. Ik hoop dat het wat vlotter gaat. Misschien post ik hier nog als het allemaal lang duurt, en anders volgt er hopelijk deze week babynieuws vanuit mij!
Succes vandaag! O+
pi_192355206
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:13 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk geen ervaring. Een collega had er heel erg last van (ze heeft het eens laten zien, toen schrok ik best wel), maar dat is na de geboorte weer helemaal goed gekomen.
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:02 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Geen ervaring nee, maar ik weet wel dat het kan voorkomen. Ik gebruik curanol (zalf), voor aambeien (ook zo’n klotekwaaltje), en op dat doosje staat dat het voor spataderen helpt. Misschien is dat wat?
Gaan we daar eens naar kijken..

M'n vriendin heeft er ineens onwijs last van. Of ja, nog niet echt last-last, maar ze zijn er ineens. Nare plekken ook.. Na de vorige zwangerschap had ze er één, die is niet weggetrokken en nu komen er ineens (veel) meer bij.. :{
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 17:34:01 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192357111
Veel succes Quatro! Ik hoop dat de bevalling snel inzet :*

Sillie hopelijk volg jij snel!

SQ fijn die snelle uitslag, en ook nog positief *O* Of negatief, hoe zeg je dat :')

Ik heb een bijzonder slechte dag. Sinds een paar dagen ben ik minder misselijk dus ik ben opeens in paniek dat het toch niet goed gaat. Daarnaast wil Noa opeens niets meer van me weten. Net ook heel slecht nieuws over mijn vader gekregen (zijn hart gaat achteruit en dat zal niet verbeteren). Hij zei dat hij de baby nog hoopt mee te maken ;( Waarom kan nooit iets gewoon goed gaan in mijn leven :'(
pi_192357227
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:34 schreef MaJo het volgende:

SQ fijn die snelle uitslag, en ook nog positief *O* Of negatief, hoe zeg je dat :')

Ik heb een bijzonder slechte dag. Sinds een paar dagen ben ik minder misselijk dus ik ben opeens in paniek dat het toch niet goed gaat. Daarnaast wil Noa opeens niets meer van me weten. Net ook heel slecht nieuws over mijn vader gekregen (zijn hart gaat achteruit en dat zal niet verbeteren). Hij zei dat hij de baby nog hoopt mee te maken ;( Waarom kan nooit iets gewoon goed gaan in mijn leven :'(
Jouw laatste zin :'( Wat ongelooflijk klote voor jullie.

Zou een doppler je misschien wat meer zekerheid kunnen geven wanneer je je niet zo zeker meer voelt over je zwangerschap?
  maandag 30 maart 2020 @ 17:48:40 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_192357288
Majo :* volgens mij had Seven. dat ook op precies dezelfde termijn. Het is normaal dat de misselijkheid afneemt. Je hebt vrijdag weer een echo toch?
En inderdaad, misschien is een angelsounds ook wel wat voor jou? Al is het nu nog lastig te vinden hoor, dus wel even iets om af te wegen.

En wat betreft je vader een dikke :* ik hoop gewoon dat hij nog lang bij jullie mag zijn.
disclaimer
  maandag 30 maart 2020 @ 18:07:17 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192357559
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:34 schreef MaJo het volgende:

Sneu van je vader, ik hoop dat hij nog een tijdje meegaat ;( .

9 weken en ik was van behoorlijk misselijk ineens nergens meer last van. Ik was totaal in paniek en ik kon op het hartjesspreekuur komen, toen hebben ze een snelle echo gedaan.

Virtuele hug voor je :*
Resistance is futile.
  maandag 30 maart 2020 @ 18:10:59 #146
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192357622
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 07:11 schreef QuattroF het volgende:
Succes! O+
Resistance is futile.
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 18:30:45 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192357939
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Jouw laatste zin :'( Wat ongelooflijk klote voor jullie.

Zou een doppler je misschien wat meer zekerheid kunnen geven wanneer je je niet zo zeker meer voelt over je zwangerschap?
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:48 schreef SQ het volgende:
Majo :* volgens mij had Seven. dat ook op precies dezelfde termijn. Het is normaal dat de misselijkheid afneemt. Je hebt vrijdag weer een echo toch?
En inderdaad, misschien is een angelsounds ook wel wat voor jou? Al is het nu nog lastig te vinden hoor, dus wel even iets om af te wegen.

En wat betreft je vader een dikke :* ik hoop gewoon dat hij nog lang bij jullie mag zijn.
Ik had al besloten een angel sound aan te schaffen als de echo van vrijdag goed is, aangezien mijn eerste echo daarna pas met 20 weken is :Y

Ik hoop ook dat mijn papsie nog lang bij ons blijft maar het zat er al wel een tijdje aan te komen. Hij leeft eigenlijk al 16 jaar op geleende tijd en dat houdt natuurlijk een keertje op. Ik hoop echt dat hij de baby nog (een tijdje) mee kan maken O+
pi_192358789
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 18:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Ik had al besloten een angel sound aan te schaffen als de echo van vrijdag goed is, aangezien mijn eerste echo daarna pas met 20 weken is :Y

Ik hoop ook dat mijn papsie nog lang bij ons blijft maar het zat er al wel een tijdje aan te komen. Hij leeft eigenlijk al 16 jaar op geleende tijd en dat houdt natuurlijk een keertje op. Ik hoop echt dat hij de baby nog (een tijdje) mee kan maken O+
Ik duim met je mee. Ik hoop het ook zo voor jullie. O+
pi_192359194
Majo :* Dat het maar snel vrijdag is.
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 20:38:34 #150
382129 crew  Donna
pi_192360230
Majo ik duim dat het snel vrijdag is en je daarna fijn met de Angelsound aan de slag kan!

Sterkte met je vader :*
pi_192360790
Majo, veel sterkte voor en met je vader :*
Vwb je afnemende klachten, dat kan inderdaad maar ik snap heel goed dat je met jouw historie snel aan het twijfelen slaat. Dat de tijd tot vrijdag maar mag vliegen!
pi_192366128
Sterkte MaJo. :*

UD hier. Nog geen baby. }:|
  dinsdag 31 maart 2020 @ 07:45:52 #153
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192366167
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 07:38 schreef silliegirl het volgende:

:{

Hang in there..! Hopelijk komt je kleine heel snel.
Resistance is futile.
pi_192367350
quote:

Spannend!
  dinsdag 31 maart 2020 @ 10:21:48 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_192367911
quote:

1 april trololbaby?
We gaan er voor!

Mijn tweede trimester is gisteren ingegaan en ineens willen mijn jeans niet meer dicht. Of ja, alles is vet dus dicht krijg ik ze wel, maar hoogst oncomfortabel :')

Dus ik heb besloten voorlopig te gaan wonen in een oude positiejogger die ik nog ergens op zolder vond :')
disclaimer
pi_192367944
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 10:21 schreef SQ het volgende:

[..]

1 april trololbaby?
We gaan er voor!

Mijn tweede trimester is gisteren ingegaan en ineens willen mijn jeans niet meer dicht. Of ja, alles is vet dus dicht krijg ik ze wel, maar hoogst oncomfortabel :')

Dus ik heb besloten voorlopig te gaan wonen in een oude positiejogger die ik nog ergens op zolder vond :')
Zou wel in de hele setting van deze baby passen ja: Verrassing! Ik zit in jouw buik!
Ik kom in maart hoor!
Grapje! Toch 1 april! Verrassing!
:+
  Moderator dinsdag 31 maart 2020 @ 11:13:25 #157
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_192368729
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 10:21 schreef SQ het volgende:

[..]

1 april trololbaby?
We gaan er voor!

Hoe kan jouw 2e trimester gisteren in zijn gegaan terwijl de onze volgens onze app al vrijdag inging? Jouw UD is eerder.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  dinsdag 31 maart 2020 @ 11:16:43 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_192368780
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 11:13 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Hoe kan jouw 2e trimester gisteren in zijn gegaan terwijl de onze volgens onze app al vrijdag inging? Jouw UD is eerder.
tweede trimester begint op 13 weken, maar sommige apps houden 12 weken aan.
disclaimer
  dinsdag 31 maart 2020 @ 11:21:19 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_192368864
Oh, ik zie zelfs dat de grens nog meer fluide is, 12,13 of 14 weken. Ik hou zelf altijd 13 aan, voelt het meest logisch.
disclaimer
  dinsdag 31 maart 2020 @ 11:22:54 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_192368892
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 10:23 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Zou wel in de hele setting van deze baby passen ja: Verrassing! Ik zit in jouw buik!
Ik kom in maart hoor!
Grapje! Toch 1 april! Verrassing!
:D :')

Hoop dat baby snel komt! :Y

Ik had gisteren heeel veel harde buiken. Hoop dat het al wat opgeleverd heeft. Donderdag weer controle.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_192374054
Sillie hopelijk de baby snel!
Majo wat spannend allemaal. Nare situatie.
Sq, dat heb je met je oude broeken dan nog lang volgehouden. Ik hadzonder buikje echt al super snel last. Voordeel van thuis zitten: maakt het uit als het maar lekker zit toch. Ik leef nu ook in mijn oud spul, en het voelt heerlijk.

Net kort gewandeld. Zagen al snel een bankje uit de wind, tussen de fluitende vogels. Kind zonder jas en ik heb me daar toch zitten genieten. Kon zo in slaap vallen. Bloedheet gewoon. Eenmaal in het bos kon de sjaal weer om. Gek verschil dan.
pi_192381065
Nou, een UD baby gaat het volgens mij niet meer worden. Dan moet het nu wel heel snel gaan.

Maar! Ik ben wel bevallen van een slak inmiddels :'). Die heb ik bij de vorige 2 niet bewust gezien :o
  dinsdag 31 maart 2020 @ 23:06:13 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_192381903
Ik heb nu die slak van spongebob op m'n netvlies :').
pi_192382207
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nu die slak van spongebob op m'n netvlies :').
_O-
  woensdag 1 april 2020 @ 07:20:45 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192384578
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 22:16 schreef silliegirl het volgende:
Nou, een UD baby gaat het volgens mij niet meer worden. Dan moet het nu wel heel snel gaan.

Maar! Ik ben wel bevallen van een slak inmiddels :'). Die heb ik bij de vorige 2 niet bewust gezien :o
Bevallen van een slak :+

Weer wat geleerd :P
Resistance is futile.
pi_192384749

*meldt.

Nog zonder baby.

Vandaag heb ik les voor de opleiding die ik volg. Ik ben eigenlijk afgemeld, maar nu de les online is ipv op locatie en er toch nog geen baby is check ik ook maar in.
Iets met als ik dan toch maar zit te wachten...
pi_192384779
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 07:52 schreef silliegirl het volgende:

*meldt.

Nog zonder baby.

Vandaag heb ik les voor de opleiding die ik volg. Ik ben eigenlijk afgemeld, maar nu de les online is ipv op locatie en er toch nog geen baby is check ik ook maar in.
Iets met als ik dan toch maar zit te wachten...
De ultieme 1 april grap: je ouders bellen en zeggen dat je zojuist bevallen bent :D

Of kan zoiets niet :')
  woensdag 1 april 2020 @ 08:00:45 #168
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_192384811
En dan een foto van je oudste sturen en kijken of ze het doorhebben _O- .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_192384825
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 08:00 schreef Lemijn het volgende:
En dan een foto van je oudste sturen en kijken of ze het doorhebben _O- .
:D !
pi_192386557
Jeej, sillie, de slak is er uit!
En nog even een online les volgen :D

Hier naar de verloskundige geweest, maar niet veel opgeschoten. Ze heeft het hoofdje proberen te meten (doet geen officiële echo’s) en dat was natuurlijk nog steeds klein. Nu voor volgende week een afspraak bij de gynaecoloog voor nieuwe metingen en conclusie...nog maar even afwachten dus.
Verder was wel alles prima gelukkig.
  woensdag 1 april 2020 @ 10:25:39 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_192386655
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:19 schreef Nolita het volgende:
Jeej, sillie, de slak is er uit!
En nog even een online les volgen :D

Hier naar de verloskundige geweest, maar niet veel opgeschoten. Ze heeft het hoofdje proberen te meten (doet geen officiële echo’s) en dat was natuurlijk nog steeds klein. Nu voor volgende week een afspraak bij de gynaecoloog voor nieuwe metingen en conclusie...nog maar even afwachten dus.
Verder was wel alles prima gelukkig.
Voel je je al wat rustiger? Of is het nog spannend?

Slijmprop voor sillie! Dan is er iig al iets aan het ontsluiten :D
disclaimer
  woensdag 1 april 2020 @ 11:58:36 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_192388446
Ben benieuwd hoe het met Quattro gaat!
pi_192389677
Hoi allemaal!

Babynieuws! Gisteren om 15:27 uur zijn wij ouders geworden van een prachtige dochter. Maandagochtend is het ballonnetje geplaatst, die viel er maandagavond uit. Dinsdagochtend om 07:30 uur zijn mijn vliezen gebroken, en na een enorme weeënstorm (en dat zonder opwekkend infuus) is in ongeveer 8 uurtjes onze dochter geboren. Helaas is haar gezondheid anders dan we vooraf hadden verwacht. Ze is gisteren al succesvol geopereerd maar dat zal de komende weken/maanden sowieso nog twee keer moeten. De komende 3-4 weken moet ze helaas op de Nicu blijven. Waarschijnlijk mogen wij het Ronald McDonaldhuis in als we dat zelf willen, of we rijden op en neer (50 minuten enkele reis). Tot vrijdag blijf ik in ieder geval ook opgenomen in het ziekenhuis.

Emotioneel gezien is het allemaal behoorlijk zwaar maar gelukkig genieten we ook ontzettend van haar. Ze heeft een hoofd vol met pikzwart haar en ze is geweldig lief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192390182
Ik wilde een bedankje komen posten voor al jullie felicitaties, maar ik lees zojuist iets veel belangrijkers.

Gefeliciteerd QF!! *O*
Wat vervelend dat haar gezondheid toch tegenviel, maar fijn dat de eerste operatie succesvol is uitgevoerd. Heel veel sterkte, laat die tranen toe en ik hoop dat de komende weken heel voorspoedig mogen verlopen :*
pi_192390524
Quattro, gefeliciteerd met jullie meisje! Mooie naam hebben jullie haar gegeven.

En tegelijkertijd; wat heftig voor jullie. Geniet van de fijne momenten met elkaar maar laat ook het verdriet toe, want dat mag er net zo goed zijn! Heel veel sterkte voor jullie! :*
  woensdag 1 april 2020 @ 13:50:52 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_192390716
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, quattro!
Wat vreselijk naar daar haar gezondheid toch slechter is dan gehoopt ;(
Hopelijk kunnen jullie toch genieten van elkaar. Veel kracht toegewenst voor de komende tijd :*
disclaimer
pi_192390904
Ik sluit me aan bij wat hierboven werd gepost Quattro. Gefeliciteerd!
pi_192390963
Gefeliciteerd met de geboorte! O+
Heel veel kracht gewenst dan voor de komende weken.. O+
  woensdag 1 april 2020 @ 14:22:59 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_192391422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik sluit me aan bij wat hierboven werd gepost Quattro. Gefeliciteerd!
En ik ook! Gefeliciteerd Quattro! Ik hoop dat de situatie maar snel mag verbeteren. Maar ga ook vooral genieten van haar O+. Mooie naam ook O+
pi_192391665
Gefeliciteerd Quattro met de geboorte van jullie dochter! O+ *O*. Wat een achtbaan deze eerste dagen / weken. Heel veel sterkte, hopelijk gaat alles voorspoedig en kunnen jullie daarna verder thuis aan elkaar wennen en in alle rust genieten :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 15:02:49 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192392112
Gefeliciteerd Quattro met de geboorte van jullie dochter O+ Heel veel sterkte de komende weken :*
pi_192392245
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:50 schreef SQ het volgende:
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, quattro!
Wat vreselijk naar daar haar gezondheid toch slechter is dan gehoopt ;(
Hopelijk kunnen jullie toch genieten van elkaar. Veel kracht toegewenst voor de komende tijd :*
Precies dit. Van harte gefeliciteerd!
pi_192392541
Gefeliciteerd @QuattroF . En sterkte, wat jammer dat jullie xo moeten starten. :*

@silliegirl ik moest lachen om je slak. :D
pi_192393542
Quattro gefeliciteerd! En sterkte met de medische behandelingen! Lijkt me ontzettend moeilijk.
pi_192394180
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:00 schreef QuattroF het volgende:
Hoi allemaal!

Babynieuws! Gisteren om 15:27 uur zijn wij ouders geworden van een prachtige dochter. Maandagochtend is het ballonnetje geplaatst, die viel er maandagavond uit. Dinsdagochtend om 07:30 uur zijn mijn vliezen gebroken, en na een enorme weeënstorm (en dat zonder opwekkend infuus) is in ongeveer 8 uurtjes onze dochter geboren. Helaas is haar gezondheid anders dan we vooraf hadden verwacht. Ze is gisteren al succesvol geopereerd maar dat zal de komende weken/maanden sowieso nog twee keer moeten. De komende 3-4 weken moet ze helaas op de Nicu blijven. Waarschijnlijk mogen wij het Ronald McDonaldhuis in als we dat zelf willen, of we rijden op en neer (50 minuten enkele reis). Tot vrijdag blijf ik in ieder geval ook opgenomen in het ziekenhuis.

Emotioneel gezien is het allemaal behoorlijk zwaar maar gelukkig genieten we ook ontzettend van haar. Ze heeft een hoofd vol met pikzwart haar en ze is geweldig lief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd *O* mooie naam

Wb het Ronald mc Donald huis... ik raad het jullie van harte aan, lekker dicht bij jullie kleintje en geen slopende reizen. Ik vond het ondanks de enorme hectiek een hele fijne plek.
S. 2014
J. 2016
pi_192394558
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties. ❤
  woensdag 1 april 2020 @ 17:30:57 #187
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_192394963
Gefeliciteerd Quattro! Alle geluk 🍀 O+

Ik kan je vanuit mijn nicu ervaring aanraden om een dagboekje bij te houden, fijn om een beetje grip te houden op de rollercoaster en om terug te kunnen lezen.

Ik hoop dat het kolven je ook heel erg mee valt! Nog een tip: een kolf bh is een life saver! ):O ;)

Nogmaals veel geluk met jullie knappe meid!
pi_192395146
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gefeliciteerd Quattro! Alle geluk 🍀 O+

Ik kan je vanuit mijn nicu ervaring aanraden om een dagboekje bij te houden, fijn om een beetje grip te houden op de rollercoaster en om terug te kunnen lezen.

Ik hoop dat het kolven je ook heel erg mee valt! Nog een tip: een kolf bh is een life saver! ):O ;)

Nogmaals veel geluk met jullie knappe meid!
Geldbesparende toevoeging: pak een oude beha of koop voor een grijpstuiver eentje bij de zeeman en knip een kruisje ter hoogte van je tepel. Voilà, kolfbeha ^O^
pi_192395448
Gefeliciteerd Quattro! Ik hoop dat jullie er ondanks de situatie toch van kunnen genieten!
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 18:29:38 #190
382129 crew  Donna
pi_192395968
Gefeliciteerd met jullie meisje Quattro en veel sterkte! 🍀
pi_192396425
Gefeliciteerd Quattro!
pi_192396594
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 07:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

De ultieme 1 april grap: je ouders bellen en zeggen dat je zojuist bevallen bent :D

Of kan zoiets niet :')
haha, even uit lurkstand, Ik ben daadwerkelijk op 1 april bevallen, snelle bevalling en ik was 's morgens nog bij mijn ouders op de koffie geweest. Mijn moeder was des duivels toen mijn man belde dat ze weer oma was geworden en ze is samen met mijn zusje nog 's avonds om 10 uur op kraamvisite gekomen, omdat ze het echt met eigen ogen wilde zien :)
  woensdag 1 april 2020 @ 19:22:53 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192396944
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:00 schreef QuattroF het volgende:
Hoi allemaal!

SPOILER
Gefeliciteerd Quattro O+

Prachtige naam, ik hoop dat jullie ondanks de omstandigheden toch hier en daar een beetje kunnen genieten van jullie geweldig lieve meisje met pikzwart haar.
Resistance is futile.
pi_192397518
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:25 schreef SQ het volgende:

[..]

Voel je je al wat rustiger? Of is het nog spannend?

Slijmprop voor sillie! Dan is er iig al iets aan het ontsluiten :D
Ik vind het nog wel spannend, maar heb ergens ook wel vertrouwen dat het gewoon een kleintje is. Ze kon me geen percentielen geven dus ik heb de curve van Google gehaald en daarin de metingen van vandaag en 5 weken geleden gezet. Daarmee lijkt de kleine net onder het p5 lijntje netjes te volgen dus dat is al een fijne conclusie die ik zelf trek.
Ik hoop vooral op een bevestiging van klein kind en verder geen medische indicatie gevolgen enzo, ik zou mijn zwangerschap dit keer graag bij de vk af willen ronden.

Quattro gefeliciteerd en dus tegen de statistieken in ook gewoon een meisje! :D
Wat een tegenvaller dat haar gezondheid anders is dan verwacht, veel sterkte de komende weken. Hopelijk verlopen alle operaties voorspoedig. :*
pi_192397965
Van harte Quattro! Mooie naam O+
Wat verdrietig dat haar gezondheid toch wat minder goed was. Ik duim voor het aller beste en vooral dat jullie veel samen kunnen zijn!
  Manager PR/Moderator woensdag 1 april 2020 @ 20:27:21 #196
269689 crew  Viv
pi_192398366
Quattro gefeliciteerd!! Fijn dat jullie onder de gegeven omstandigheden toch weten te genieten. O+ Veel sterkte en geluk de komende tijd.

En mocht je fulltime kolven, dan mag je altijd DM'en. :*
pi_192399107
Gefeliciteerd met je dochter. Mooie naam.
Sterkte de komende periode :*
pi_192406266
*meldt weer.

Nog steeds babyloos.

Straks controle aan huis, als het kan strippen ze dan. Hopelijk gebeurd er al wat, want al die verd*mde voorweeen kosten me me mijn nachtrust en ze doen zeer }:|
  donderdag 2 april 2020 @ 10:03:19 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_192406609
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:41 schreef silliegirl het volgende:
*meldt weer.

Nog steeds babyloos.

Straks controle aan huis, als het kan strippen ze dan. Hopelijk gebeurd er al wat, want al die verd*mde voorweeen kosten me me mijn nachtrust en ze doen zeer }:|
Hopelijk kunnen ze je lekker loswoelen en heb je snel je baby, sillie :*
disclaimer
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 10:08:54 #200
382129 crew  Donna
pi_192406675
Hopelijk lukt het strippen sillie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')