Dit is mijn lengte.Heb het wel in een knotje.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er ging hier net een vestiging open,3 dagen voor lockdown.
hipsterquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is mijn lengte.Heb het wel in een knotje.
Waar staat die link dan voor domino'squote:Op woensdag 25 maart 2020 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe het voor FOK! via de affiliatelink
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
Waar staat die link dan voor domino's
Ik weet nog een vegan restaurant in Haarlem die 18 maart zouden openen.Ok een nogo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:14 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
de minste winst in een week voor een pizzeria.
tnx. In bookmarks gezet voor een volgende keerquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen...
Ik ben te oud voor om hipster te zijn.quote:
Oh dikke kut, die link van Domino's doet het nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:17 schreef aKboR het volgende:
[..]
tnx. In bookmarks gezet voor een volgende keer
Prutser.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dikke kut, die link van Domino's doet het niet
Terwijl vegan goed voor de natuur isquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog een vegan restaurant in Haarlem die 18 maart zouden openen.Ok een nogo.
quote:
hmm @Danny die van Coolblue ook niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dikke kut, die link van Domino's doet het niet
moet je ff op FB plaatsenquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
hmm @:Danny die van Coolblue ook niet.
Dat mag je zelf invullen.quote:
Het is nog vroeg ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zou eigenlijk moeten gaan slapen, maar de afstand tussen m'n bank en m'n slaapmandje is onoverbrugbaar....
Je mag op de bank slapen (hopelijk heb je dan geen last van spierpijn als je opstaat).quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zou eigenlijk moeten gaan slapen, maar de afstand tussen m'n bank en m'n slaapmandje is onoverbrugbaar....
Thanks Mario.quote:
Huhquote:
Dan ben ik iets verder. Ik lig er net in.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oeh jaloers...quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik iets verder. Ik lig er net in.
Was er al om 4.30 uur uit vanmorgen.quote:
Mooie tijdquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er al om 4.30 uur uit vanmorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |