Waarom geen Indiaas danquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Thais, Indo en heel soms Vietnamees. Doh.
oh was meer omdat er Z als tt stond en ik laatst dragon ball zat te kijkenquote:
Hm oke oke. Volgens mij heb ik nog nooit iets gegeten wat poederig smaaktequote:Op woensdag 25 maart 2020 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nooit interesse voor gehad, en wat ik ervan heb gegeten vond ik poederig ofzo.
moet je keer bij goeie indier gaan etenquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nooit interesse voor gehad, en wat ik ervan heb gegeten vond ik poederig ofzo.
Ja sowieso. In London keertje goed Indiaas gegeten bohquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je keer bij goeie indier gaan eten
in de UK zitten er veel
Stop deze actquote:
ik ook paar keer in London echt lekker Indiaas gegeten en je krijgt dan ook echt kanjerveelquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sowieso. In London keertje goed Indiaas gegeten boh
Ik zit al vol voor de curry op tafel komt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook paar keer in London echt lekker Indiaas gegeten en je krijgt dan ook echt kanjerveel
ik ontplof bijna als ik er aan denk
flips kent wel meer goeie tentjes in damskoquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:02 schreef Fok-it het volgende:
En in Amsterdam zit een heule goeie. Flips kent die ook @:Flippiee
ik vreet me altijd helemaal ziek aan die naansquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit al vol voor de curry op tafel komt.
Papadums, naam en lassigoden
ik heb niet zo'n potovenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon zelf naantje maken, vrienden.
Lekker man, niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |