Dat is inderdaad wel een soort Pechtold, die opzichtig de verstandigste wil spelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de manier van spreken van meneer de garagehouder mij lichtelijk irriteert.
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Past wel bij de Jags die ze normaal onderhouden
SPOILER: voor de zekerheid maar in een spoilertagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:10 schreef Dave het volgende:
SPOILER: voor de zekerheid maar in een spoilertagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:31 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Wat een lijers zijn het soms toch ook he?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:40 schreef Dave het volgende:
Feel free to insult me.
Zeker, gelukkig had mijn vorige kat heel goed begrepen dat ze niet op tafel mocht.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een lijers zijn het soms toch ook he?![]()
![]()
![]()
Dat in het begin met het tegenhouden van de kat als die te dicht bij de laptop komt is ook zo herkenbaar
Ik zit mobiel, dan ziet dit er niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C’est Davie :o)
Wie zit er dan tegenwoordig ook nog mobiel op FOK!, da's niet te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dan ziet dit er niet uit.
Hallo I hoe gaat het?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:01 schreef Dave het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog steeds datzelfde gezeik met je oog? Wat tyfus irritant moet dat zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:07 schreef I het volgende:
[..]
Wie zit er dan tegenwoordig ook nog mobiel op FOK!, da's niet te doen.
Gaat z'n gangetje, ik doe 't wat rustiger aan online vanwege m'n oog. En daar?
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:01 schreef Dave het volgende:
Ja aan dat geblurde kon je al zien dat we in de maling werden genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jup. Ik wacht nu op een operatie, maar dat kan gezien de huidige omstandigheden nog wel even duren. (Zou sowieso al een half jaar duren..) Zit niks anders op helaas.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds datzelfde gezeik met je oog? Wat tyfus irritant moet dat zijn.
Ja hier prima. De hele dag thuis zitten begon na 2 dagen mokersaai en kut te worden, maar wat doe je eraan.
Nou ja af en toe naar buiten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |