Dank jequote:Op donderdag 26 maart 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan ik me ook goed voorstellen ja. Dat met je vrouw was echt even je numero uno prioriteit en uiteraard ben je dan alleen daar mee bezig en niet met de effecten van de lockdown, en nu dat is opgelost krijg je het pas... Sterkte in ieder geval
Oh ik vond je er zo luchtig over doen, dacht dat je het niet zo erg vond.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank jeEn jij ook natuurlijk!
Dat momentje met die politie een paar dagen terug kwam wel even hard binnen hoor, dan besef je pas echt hoe opgesloten je nou eigenlijk zit.
Het is allemaal een lachende façade met mijquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik vond je er zo luchtig over doen, dacht dat je het niet zo erg vond.
Snap ik ja!quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank jeEn jij ook natuurlijk!
Dat momentje met die politie een paar dagen terug kwam wel even hard binnen hoor, dan besef je pas echt hoe opgesloten je nou eigenlijk zit.
Nee precies!quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik ja!Is ook echt niet iets waarvan je een paar maanden geleden had kunnen denken dat je er ooit nog in zou zitten.
Awquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is allemaal een lachende façade met mij![]()
Nee ik zat er toen ook al best mee en de dagen daarna slaat dat dan om in bezorgdheid over hoe je de politie het best kan ontwijken en zo. Niet dat ik iets fout doe maar je wordt er toch liever niet mee geconfronteerd, die vragen.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Aw![]()
Nee kan ik me voorstellen, dan wil je dat niet nog een keer meemaken. Ook al doe je gewoon alles goed.
Zie je ook nog eens wat anders van de omgevingquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]Ja precies. Dus verder zal ik me alleen als het écht moet, als een schim voortbewegen door de achterstraatjes van m'n dorp
Spuit 11quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:42 schreef Dave het volgende:
Wat ziet Douwe Bob eruit, lijkt wel tuig van de richel!
Je was mij aan het pullen? Hou daar eens mee opquote:
Ja, betraptquote:
quote:
Ik heb gisteren nog een Kuzu-emoji gebruikt!quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]Guana zou nog liever een toespraak houden voor 5.000 collega's dan dat ze een Kuzu-emoji zou gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |