Klinkt zo negatief.quote:
Ik post ook wel wat hoor, alleen vandaag wat minderquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:22 schreef Dotteke het volgende:
Je bent niet erg spraakzaam vandaag mrsL af en toe een poppetje en weg ben je weer. Drukke dag gehad?
HAHAquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:47 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik dacht aan een koe
Nee, dat is iemands zus![]()
Hi Dotteke, alles goed?quote:
Ja hoor prima hierquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-03-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hi moonlightquote:
Ja helaas wel zit nu al 10 dagen opgesloten. Begin het nu zat te worden. Maar als ik kijk naar die ernstige zieken die er zijn mopper ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je al gewend aan het leven als een kluizenaar![]()
Of is dat niet van toepassing bij jou
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:31 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Rustig overdag, maar s'avonds heel gezelligdank. en jij?
aah precies andersomquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Overdag wel lekker bezig geweest en 's avonds juist weer rustig
.. jeetjequote:
Sterktequote:Op woensdag 25 maart 2020 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas wel zit nu al 10 opgesloten. Begin het nu zat te worden. Maar als ik kijk naar die ernstige zieken die er zijn mopper ik niet.
Beetje wel toch, is niks mis mee.quote:
Nog steeds in Nederland en voorlopig zeker niet op reis?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Overdag wel lekker bezig geweest en 's avonds juist weer rustig
Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog steeds in Nederland en voorlopig zeker niet op reis?
Jup ook dat zit er even niet in.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog steeds in Nederland en voorlopig zeker niet op reis?
Zo een weekje is nog niet zo ergquote:
ah vandaar dat je minder hier bent. of is dat al een tijdje zo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Prima, druk met werken.....kom jij de verveling een beetje door?
Dank jequote:Op woensdag 25 maart 2020 21:36 schreef stokj het volgende:
[..]
SterkteHou het vol ook al is het moeilijk.
Ik vind het aan de ene kant wel relaxed en aan de andere kant mis ik het echte contact met de mensen. Maar ik heb dan weer genoeg andere dingen om te doen. Maar de gedachte dat je niet vrolijk overal naar toe kan gaan speelt wel.
Mika.quote:
Geen speld tussen te krijgen hier ha ha, mijn posts vallen vaak gewoon wegquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:41 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ah vandaar dat je minder hier bent. of is dat al een tijdje zo?, hoe gaat het werk nu??
Kom het wel redelijk door hoordank
Ah, ik zal eens wat beter oplettenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen hier ha ha, mijn posts vallen vaak gewoon weg
Ik zie je wel hoor,kom net uit een discussie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen hier ha ha, mijn posts vallen vaak gewoon weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |