Dierenbeul!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
En dan krijg je een telefoontje van de vogelbescherming, dat de vogels het in deze tijden zo moeilijk hebben. Of we de maandelijkse bijdrage niet wat kunnen verhogen, om ze te helpen.
Wtf! Waar hebben die last van? Het is voorjaar!
Dit vind ik misbruik maken van een emotionele situatie.
Dus, 'nee'. En nog één keer zo'n telefoontje en ik zeg het helemaal op.
Mijn god. Hoe diep kun je zingen. 1940 belde.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef showtimer het volgende:
Van de verkeerde kant allen.twitter:VRZ twitterde op woensdag 25-03-2020 om 17:10:55De meldkamer 112 wordt overspoeld met telefoontjes over meldingen van groepen met meer dan 2 personen. We willen je graag verzoeken hiervoor niet 112 te bellen. Aan de handhaving van de maatregelen wordt gewerkt. Houd afstand. We moeten dit samen doen.
#samentegencorona reageer retweet
twitter:VRZ twitterde op woensdag 25-03-2020 om 17:10:55De meldkamer 112 wordt overspoeld met telefoontjes over meldingen van groepen met meer dan 2 personen. We willen je graag verzoeken hiervoor niet 112 te bellen. Aan de handhaving van de maatregelen wordt gewerkt. Houd afstand. We moeten dit samen doen.
Ik kan dit beamen uit ERVARINGquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen en zag het vandaag weer
Het zijn vooral de boomers die echt overal schijt aan hebben.
Nou RIVM, voeg maar toe aan de criteria om in fase 3 niet op de IC terecht te komen: "belde 112 omdat er 2+ mensen bij elkaar stonden".quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn wel zonde van de beademing straks.
Hoe dom kan je zijn.
geen ic voor dat soort asos.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat staat hier?
Ik begin me overigens ook enorm te ergeren aan iedereen die nog steeds geen afstand neemt. In het bos, drie grijze koppen op een rij waardoor ik door de modder en de bosjes om die mensen heen moet.
Haha, annoyed much?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef kibo het volgende:
[..]
Losrennende honden zijn al sinds lang bij veel mensen niet populair.
Snap je dat wel?
Je hebt twee typen idioten: zij die nog steeds grote groepen opzoeken en dit.quote:
Wat is dat toch dat mensen hier dingen 40/45x posten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:33 schreef Breekfast het volgende:
twitter:VRZ twitterde op woensdag 25-03-2020 om 17:10:55De meldkamer 112 wordt overspoeld met telefoontjes over meldingen van groepen met meer dan 2 personen. We willen je graag verzoeken hiervoor niet 112 te bellen. Aan de handhaving van de maatregelen wordt gewerkt. Houd afstand. We moeten dit samen doen.
ne natuurlijk niet. Je gaat toch niet de hele reeks eerst doorlezen om te oordelen of je hier wel iets MAG posten....quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen hier dingen 40/45x posten?
Lezen jullie wel?
om 14:00 is het hier dagelijks ctrl+c ctrl+v genotquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lezen jullie wel?
Letterlijk 1 post erbovenquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ne natuurlijk niet. Je gaat toch niet de hele reekst eerst doorlezen om te oordelen of je hier wel iets MAG posten....
Jazeker, maar wij vergeten ook heel snel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lezen jullie wel?
Dit, ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef RAVW het volgende:
ik ben deze week ook al meer dan 6 keer gebeld door energie bedrijven voor een nieuwe contract aan te gaan met hun terwijl ik net 2 maanden bij mijn oude terug bent
Hebben dat soort telefoon verkopers nu echt geen sociaal inzicht dat in deze tijd mensen wel eens wat anders aan hun hoofd hebben dan die klote verkoop praatjes
jammer dat je niet een 220 volt kan sturen door je telefoon wnat dna zouden ze het een keer snel afleren
heb al heel wat nummers geblocked maar ze blijven me lastig vallen en ook al lid van belmeniet , maar ook dat help niet eens
Ze hoeven zich niets van het belmeniet-register aan te trekken als je ooit in het verleden een dienst bij hen hebt afgesloten. Dan mogen ze je in den treure telefonisch blijven terroristeren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik ben deze week ook al meer dan 6 keer gebeld door energie bedrijven voor een nieuwe contract aan te gaan met hun terwijl ik net 2 maanden bij mijn oude terug bent
Hebben dat soort telefoon verkopers nu echt geen sociaal inzicht dat in deze tijd mensen wel eens wat anders aan hun hoofd hebben dan die klote verkoop praatjes
jammer dat je niet een 220 volt kan sturen door je telefoon wnat dna zouden ze het een keer snel afleren
heb al heel wat nummers geblocked maar ze blijven me lastig vallen en ook al lid van belmeniet , maar ook dat help niet eens
40/45xquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lezen jullie wel?
Link niet gelezen. Ik ben van mening dat je nogal een lul bent als je loopt te bitchen dat je in je uppie thuis zit te werken en eenzaam bent terwijl er honderden mensen liggen te creperen en verzuipen in hun eigen longvocht.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:20 schreef Apotheose het volgende:
sterk artikel van RTL Nieuws. Er wordt zoveel gezegd over corona en dan gaat het 99% van de keren over het aantal IC bedden, besmettingen en doden. Heel erg, absoluut, maar genoeg lichamelijk gezonde mensen die hier ook flink onder leiden:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)huiswerken-verveling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |