SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Wat een verrassing.quote:
Deze snap ik niet aangezien de moeder van @onlogisch eigenlijk altijd tot het aanbod behoort.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
De meeste mensen kijken eerst naar het aanbod voor ze zich ergens aan committeren. Je lijkt nu net de moeder van @:onlogisch .
Heel mooi grote vriendquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Heb een nieuwe gif gemaakt.
[ afbeelding ]
Graag jullie mening.
@:coco.
@:jancees
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@#ANONIEM
coronafeestje zaterdag weet nog niet of ik gaquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Net een rondje in het park gelopen! Dat mag eigenlijk helemaal niet!!
Dat mag wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DonRaja op 25-03-2020 16:19:04 ]
quote:
Dat mag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb de gif van @:zipportal direct opgeslagen bij mijn favorieten.
Prima gifquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende: Heb een nieuwe gif gemaakt. [ afbeelding ] Graag jullie mening. @:coco. @:jancees @:lenny_leonard @:wereldgozer @#ANONIEM
Ik had op Zipportal gestemd als user van het jaar bij de VBL awardsquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]jij bent het laatste halfjaar met forse sprongen gestegen op mijn bff lijst.
Erg jammer zelfs.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima gif
Jammer dat ik geen mention kreeg
Komt eraan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Kan je ook meer BNW on tour materiaal maken?
junkquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:29 schreef Caland het volgende:
Ik ga beginnen aan mijn 7e bak koffie van vandaag![]()
@:jojoortje @:ggmm @:knetterkrankjorum
Ik vind jou ook een lieve user! Misschien moeten we dat hele voetbal maar cancelen. Dat maakt onze band wel sterker.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had op Zipportal gestemd als user van het jaar bij de VBL awards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |