Voilaquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat is ook echt een genot
Ho es, ik heb een mobiele airco in de opslag staanquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
Split unit is pas lekker.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:44 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ho es, ik heb een mobiele airco in de opslag staan
Maar nu vloerverkoeling hopelijk.
Geloof ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Split unit is pas lekker.
Je moeder was vannacht ook echt een genotquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat is ook echt een genot
Betaal je nu wel een keer netjes?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder was vannacht ook echt een genot
Lol wij hebben ook zo'n appartement gehad. Niet overdreven een keer de 34.9 aangetikt, om 1700 's middags.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon bovenburen die alle warmte in huis krijgen.Schijnbaar ga je daar dood in de zomer.
Zeiken over stuivers is ook wel echt Nederlands héquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Betaal je nu wel een keer netjes?
Warmste vorig jaar hier in huis was 27 graden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lol wij hebben ook zo'n appartement gehad. Niet overdreven een keer de 34.9 aangetikt, om 1700 's middags.
Dan ga je echt kapot binnen.
Nog heet, maar wel te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Warmste vorig jaar hier in huis was 27 graden.
MAG HET????quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zeiken over stuivers is ook wel echt Nederlands hé
Gewoon met pin laten betalen nu ja toch geen contact snaptequote:
JAJA. jeetje ik ben nie gek niequote:Op woensdag 25 maart 2020 15:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gewoon met pin laten betalen nu ja toch geen contact snapte
Ik heb mijn pasje wel in een gleuf gestoken maar kon nergens wat in toetsen, zal wel contactloos gaan tegenwoordigquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Betaal je nu wel een keer netjes?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn pasje wel in een gleuf gestoken maar kon nergens wat in toetsen, zal wel contactloos gaan tegenwoordig
Lolquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn pasje wel in een gleuf gestoken maar kon nergens wat in toetsen, zal wel contactloos gaan tegenwoordig
Ik heb 1x 2 weken gehad, en 1x 1 dag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mad jelly. Hoop ooit eens ontslagen te worden alleen het is me tot op heden niet gelukt
Zou wel een keer leuk zijn inderdaad. Alleen degene met tijdelijke contracten zullen het eerst sneuvelenquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb 1x 2 weken gehad, en 1x 1 dag.
Beide keren door bedrijfseconomische redenen
Misschien zit het er binnenkort wel aan te komen?
Ik ben gedetacheerd nu via Randstadquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wel een keer leuk zijn inderdaad. Alleen degene met tijdelijke contracten zullen het eerst sneuvelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |