Begin was hard iddquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je was pas vermoeiend is?
Sollicitatiedagen. Met schijtlollige opdrachten waarin je kan laten zien hoe charismatisch en creatief je bent. Sterf. Als ik dat had gewild was ik wel vlogger geworden
Weet je wat hard was?quote:
lekker héquote:
Tsja, het is echt asociaal maar corona haalt ook het slechtste in mensen naar boven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:28 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)aatregelen~a0319093/
Deze mensen mogen zo verschrikkelijk snel doodgaan van mij
En tegelijkertijd het bestequote:Op woensdag 25 maart 2020 15:31 schreef Filosoofert het volgende:
T
[..]
Tsja, het is echt asociaal maar corona haalt ook het slechtste in mensen naar boven.
Ja maar daar hebben we de zomer toch voor.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag alleen nog wel iets warmer worden.
Wat een mongolen bestaan er toch ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:28 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)aatregelen~a0319093/
Deze mensen mogen zo verschrikkelijk snel doodgaan van mij
Jup, bizarre situatiequote:
Ja maar ik hoef ook geen 38 graden hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben we de zomer toch voor.
Nee, dat was wel weer wat veel van het goeiequote:Op woensdag 25 maart 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef ook geen 38 graden hoor.
Krijgen we vast deze zomer weer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:36 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee, dat was wel weer wat veel van het goeie
Met 40 graden wekenlang binnen zittenquote:
zou zomaar kunnen... Vond het ook wel chill, korte broek en teenslippers werken.quote:
Krijg je de AIRCOGENOT roepers ook weer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met 40 graden wekenlang binnen zitten
Ben er beetje bang voor ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met 40 graden wekenlang binnen zitten
Nu alvast airco kopen.quote:
Amaaaaaaaquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig blijft mijn huisje wel redelijk koel.
Maar dat is ook echt een genotquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Krijg je de AIRCOGENOT roepers ook weer.
We hebben het over Airco's en Haags zijn google alerts spelen op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |