Herkenbaar. Nog nooit zoveel gesprekken gehad met wenkbrauwen en voorhoofden als afgelopen week.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:16 schreef gcjoel het volgende:
net 10 minuten lopen kijken hoe collega's proberen te videobellen maar de boel niet aan de praat krijgen.
altijd minimaal 1 die geen beeld heeft maar ons wel zietquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nog nooit zoveel gesprekken gehad met wenkbrauwen en voorhoofden als afgelopen week.
Stormlooptopic!quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga een krullie SC beginnen met Ang3l en rival denk ik.
Zal wel een hele omschakeling voor je zijn om ook gezichten er bij te zien nu.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nog nooit zoveel gesprekken gehad met wenkbrauwen en voorhoofden als afgelopen week.
Elke vorm van humor is welkom in deze duistere tijden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
altijd minimaal 1 die geen beeld heeft maar ons wel ziet![]()
Nu was het wel lastig want de microfoon deed het bij niemand zowat
Ik dacht aan Krullies en Titties maar dan wil Ang3l niet denk ik.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel een hele omschakeling voor je zijn om ook gezichten er bij te zien nu.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel een hele omschakeling voor je zijn om ook gezichten er bij te zien nu.
Zelfs homo's houden van titties!quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht aan Krullies en Titties maar dan wil Ang3l niet denk ik.
Dan ken ik niet de goede homo's.quote:
Buurmeiskequote:
Lekker hoor, rustig wakker worden met koffiequote:
Met gillende kinderen en partners op de achtergrond!quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:17 schreef gcjoel het volgende:
Dus we gaan weer terug naar een gewoon groepsgesprek zometeen.
HALLO? ja ik ben er?
WIE BEN JIJ?
Gewoon je kat het woord laten doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Met gillende kinderen en partners op de achtergrond!
Zit ik nu in.Gelukkig doen we niet aan video hier.
Net uit bed? Jaloersquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker hoor, rustig wakker worden met koffieEn met u?
Tis hier een uur later hequote:Op woensdag 25 maart 2020 09:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net uit bed? Jaloers![]()
Ja, goed heAl ben ik thuiszitten wel echt zat
camera op de kat gericht.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon je kat het woord laten doen
Dus half 11?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis hier een uur later heEn likewise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |