Zegt de mevrouw die mijn vingers er af wil hakken ...quote:
ja maar jij ben niet schattig en pluizigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zegt de mevrouw die mijn vingers er af wil hakken ...
Als die kappers twee maanden dichtblijven moet jij eens oplettenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij ben niet schattig en pluizig
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die kappers twee maanden dichtblijven moet jij eens opletten
Wie gaat er knippen eigenlijk in ons dorp?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dunno…quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie gaat er knippen eigenlijk in ons dorp?
Daar moeten we een gastarbeider voor aantrekken. Misschien iemand uit LIF?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn lekkere wilde pluizige haardosquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aldus artikel 123, paragraaf 5, lid 7 van het burgerlijk wetboek van Foqueville.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Dunno…
Maar als iemand mijn stofschaar daarvoor gebruikt, krijgt ie hem in zijn oogbol
Die zingende dwerg? Kan mij goed voorstellen dat je je daarmee identificeertquote:
Ik weet in ieder geval wie niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh, 2 iemanden niet dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Dunno…
Maar als iemand mijn stofschaar daarvoor gebruikt, krijgt ie hem in zijn oogbol
Dan gaat ze waarschijnlijk alleen maar in mijn wangen knijpen en me vetmestenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je piept als een gerbil duikt @:bitterbal zo op je
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zingende dwerg? Kan mij goed voorstellen dat je je daarmee identificeert
Nou ja, dat is al heel wat, toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gaat ze waarschijnlijk alleen maar in mijn wangen knijpen en me vetmesten
Die mag mij als burgemeester adviseren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Heeft @:essnhills al een baan in het dorp?
En hebben we al een dokter?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moeten we een gastarbeider voor aantrekken. Misschien iemand uit LIF?
Ik knip trouwens al wel een paar jaar mijn eigen haar.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mag mij als burgemeester adviseren.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mag mij als burgemeester adviseren.
met haar gerbil idee en vinger koteletjesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, wat heeft dat meisje nou weer gedaan?
Puisten uitknijpen zonder anesthesie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hé getver, die gaat dan natuurlijk met stokjes in (doorlig)wonden zitten roeren....
Dat is Ygridquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met haar gerbil idee en vinger koteletjes
hoiiiiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met haar gerbil idee en vinger koteletjes
Ik regel datquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is altijd een plekje vrij in de ambtswoning voor een leuke vrouw
ja en dan kom ik de volgende dag terug en heeft iemand weer een pluizig beestje gestolen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde jou juist beheerder van de kinderboerderij maken
Vervolgens op kweek zetten....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Puisten uitknijpen zonder anesthesie.
Anders doe ik dat wel hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hé getver, die gaat dan natuurlijk met stokjes in (doorlig)wonden zitten roeren....
hofnarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Had MCH al een functie of zit die nog in de bak?
Nee, we bewaren ze veilig in de vriezer stal.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan kom ik de volgende dag terug en heeft iemand weer een pluizig beestje gestolen.
Dat klinkt als alcohol als verdoving XDquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Anders doe ik dat wel hoor
#scheepschirurgijn
ja heb er toch niet zon goed gevoel bij hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, we bewaren ze veilig in de vriezer stal.
Sociale werkplek, beetje groenvoorziening.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Had MCH al een functie of zit die nog in de bak?
stukje hout om op te bijten ken je krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klinkt als alcohol als verdoving XD
We zetten er wat waakganzen omheenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er toch niet zon goed gevoel bij hoor
uitstraling heeft al honger zie ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zetten er wat waakganzen omheen
Ezeltje aan het spitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik lok bitterbal gewoon weg met een fles cola en dan eten we die hele fucking kinderboerderij op in een groot bacchanaal op het dorpsplein
Die heeft straks alleen aandacht voor Ygrit johquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uitstraling heeft al honger zie ik
Wie in zo’n beest gaat lopen stampen, gaat gelijk aan de galgquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
waakganzen...
mevrouw moet natuurlijk wel foie gras kunnen vreten
Ik verwacht inderdaad wel dat we het vrij druk krijgen met onze illegale gerbil kwekerij. De vraag is vrij hoog de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft straks alleen aandacht voor Ygrit joh
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
oke thats it. ik ga in een ander dorp wonen
Nee blijf, wie serveert mijn eten dan in Le Gerbil?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
oke thats it. ik ga in een ander dorp wonen
je vreet maar gerbil poepquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee blijf, wie serveert mijn eten dan in Le Gerbil?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nee je kan mij niet overtuigen . mijn beslissing is genomen.
Slaap lekker
Je flikkert er maar gewoon wat mayo over.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wat denk je van mijn verwende smaakpapillen
Mayonaise, kippenkwakquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je flikkert er maar gewoon wat mayo over.
We kunnen niet samenwonen... dan wordt ik gekort op mijn uitkeringquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur gaan we ons huis schilderen?
We pakken het grootste huis trouwens.
Ok ook relaxed, als je maar in een huis gaat wonen in een Caribisch-kleurig huis met een regenpijp of klimop naast het balkon.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We kunnen niet samenwonen... dan wordt ik gekort op mijn uitkering![]()
Ik zat zelf te denken aan wat caribisch
Je wenst zeker ook een raam of een deur op een kier dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ook relaxed, als je maar in een huis gaat wonen in een Caribisch-kleurig huis met een regenpijp of klimop naast het balkon.
Scheelt wel kiezelsteentjes tegen het raam aan gooienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je wenst zeker ook een raam of een deur op een kier dan?
Ach welnee, in Foqville gelden hele andere wettenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We kunnen niet samenwonen... dan wordt ik gekort op mijn uitkering![]()
Ik zat zelf te denken aan wat caribisch
Ik zorg er wel voor dat die worden nageleefdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach welnee, in Foqville gelden hele andere wetten
Ja lekker man. Ik ook vroeg dus mijn werkritme blijft in stand.quote:Op woensdag 25 maart 2020 05:42 schreef Karzai het volgende:
Vroeg op maar ik lag al om half negen in bed, tv-storing gister.
Dus toen maar in bed gaan liggen met een boek en de radio aan
quote:
hee Moquote:
Zolang ik maar kom vind ik het prima.quote:Op woensdag 25 maart 2020 06:29 schreef crv het volgende:
[..]
hee Mo![]()
wat zeg je nu? kom je altijd te laat ?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 06:38 schreef Koen66 het volgende:
Rij zometeen ff richting werk, bureaustoel ophalen
Hier is het sws erg stil op straat.....quote:Op woensdag 25 maart 2020 06:43 schreef Karzai het volgende:
Gedouched aangekleed, ik ga mezelf even uit laten. ff een blokkie om
Er is nu nog bijna geen kip op straat
Dan ben ik maar oud.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:23 schreef Karzai het volgende:
Dat stond er niet bij, ouderen uurtje alleen
Ben afgelopen weekend nog geknipt, en heb een grijze baard inmiddels.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:27 schreef Karzai het volgende:
even je haar niet verven en de rollator mee
Ga danquote:Op woensdag 25 maart 2020 07:23 schreef Karzai het volgende:
Dat stond er niet bij, ouderen uurtje alleen
Heb je ook genoeg te roken en drinken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb nu niks nodig, houd het nog wel een week uit, twee ook nog wel als ik een beetje rantsoeneer
2 bussen van hoeveel gram dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:39 schreef Karzai het volgende:
ja dat wordt precair, 8 biertjes en 2 bussen tabak
quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb nu niks nodig, houd het nog wel een week uit, twee ook nog wel als ik een beetje rantsoeneer
Mogguhquote:
dankquote:Op woensdag 25 maart 2020 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijn dat je er vaker bent
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Die Fok! reclame, Zit je in quarantaine? Bij ons ben je welkom!
Tering wat een lelijke mensen.quote:
Zulk soort samenscholingen mogen nu dus gelukkig niet.quote:
Andere tijden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort samenscholingen mogen nu dus gelukkig niet.
ja en dan welkom met onze klote performancequote:Op woensdag 25 maart 2020 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Die Fok! reclame, Zit je in quarantaine? Bij ons ben je welkom!
die is nu best redelijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja en dan welkom met onze klote performance
Kutnummer man, zoetsappig als de neten.quote:
Tis nooit goed bij jouquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kutnummer man, zoetsappig als de neten.
ik ben nog in Almere, doe 10:00 een videocall en ga naar huisquote:
inderdaadquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Uistraling door zijn huis
[ afbeelding ]
jij ook moquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wens jullie nog een hele fijne ochtend, ik ga even iets anders doen en doe het veilig, 1,5 mtr.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lastig neuken hoor op die afstandquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wens jullie nog een hele fijne ochtend, ik ga even iets anders doen en doe het veilig, 1,5 mtr.
1 op 1 mag nog.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lastig neuken hoor op die afstand
Succes bij de jumboquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
ging gisteren prima. was lekker rustig in de winkelquote:
Ik hoef er niet heen heb alles in huis.quote:
Ja, heerlijk, en er was nog kattenzand te krijgen.....quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ging gisteren prima. was lekker rustig in de winkel
Ik laat bezorgenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoef er niet heen heb alles in huis.
Veeg je daarmee af in plaats van pleepapier?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, en er was nog kattenzand te krijgen.....
Afgelopen week was dat een probleem, maar ik had voorraad.
hoezo afvegen? In grind begraaf je toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veeg je daarmee af in plaats van pleepapier?
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hier was alles wel te krijgen. alleen spekjes waren zo goed als op.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, en er was nog kattenzand te krijgen.....
Afgelopen week was dat een probleem, maar ik had voorraad.
Ze zeggen wel eens dat je als baas op je dieren gaat lijkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet eens zo heel erg onprettigquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo afvegen? In grind begraaf je toch?
Ik heb niet gehamsterd maar wel voldoende rollen in huis, maar die had ik al.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier was alles wel te krijgen. alleen spekjes waren zo goed als op.
Maar gelukkig laten hamsteraars alles van het merk bio+ liggen, dus heb ik die spekjes gewoon gekocht.
en wc rollen waren op, maar die had ik toch niet nodig.
zie je vaak met die mopshondjes. die baasjes hebben vaak net zon kopquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat je als baas op je dieren gaat lijken
Dan ben ik een klein schattig uiltjequote:Op woensdag 25 maart 2020 08:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat je als baas op je dieren gaat lijken
Gelukkig heb ik 2 of 3 hele mooie poezen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je vaak met die mopshondjes. die baasjes hebben vaak net zon kop
*zoekt mopshond op www.tweedehandsdieren.nlquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je vaak met die mopshondjes. die baasjes hebben vaak net zon kop
ja met katte zie je dat niet maar met honden s het vaak echt overduidelijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 2 of 3 hele mooie poezen.
je twijfelt of je er 2 of 3 hebt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 2 of 3 hele mooie poezen.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben ik een klein schattig uiltje
Nee, het zijn 2 dieren, die andere is mens.quote:
ja dat zou nie t meer moeten mogen. Gister liep er ook zon beestje. alsof hij een zware vorm van corona had. naar adem happen omdat ze helemaal kapot zijn gefokt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zoekt mopshond op www.tweedehandsdieren.nl
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zou nie t meer moeten mogen. Gister liep er ook zon beestje. alsof hij een zware vorm van corona had. naar adem happen omdat ze helemaal kapot zijn gefokt.
En die dommerds:
Ohhh wat piept die schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
oostblokker?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
en dat baasje had net zon plat hoofd ook. zon domme blik
nou ja veel dierentuinen hebben nog fok programma's. Vind het ook waardevol dat mensen die niet zulke reizen kunnen maken toch zulke dieren i het echt kunnen zien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mensen mishandelen dieren continu, ga vooral naar het circus, dierentuin en dolfinarium.
Ik heb een aanwezige schreeuwer die zich overal mee bemoeit en een luie donder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben ik een klein schattig uiltje
Die van mij zijn allemaal lief, schattig, schreeuwen niet en zijn vlijtig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een aanwezige schreeuwer die zich overal mee bemoeit en een luie donder.
pick one
Wat saaiquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zijn allemaal lief, schattig, schreeuwen niet en zijn vlijtig.
Je doet blijkbaar iets niet goed.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is al heel wat
heb je weer medicatie gehad?
Ik ben wel een vrij actieve dierentuin, Dolfinarium, Seaworld en zwemmen met dolfijnen boycotter.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja veel dierentuinen hebben nog fok programma's. Vind het ook waardevol dat mensen die niet zulke reizen kunnen maken toch zulke dieren i het echt kunnen zien.
True to that.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp je toch niet dat ze dat naar adem snakken zo schattig vinden.
Die eerstequote:Op woensdag 25 maart 2020 08:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een aanwezige schreeuwer die zich overal mee bemoeit en een luie donder.
pick one
#metooquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrij actieve dierentuin, Dolfinarium, Seaworld en zwemmen met dolfijnen boycotter.
Ik loop meestal te zwierdansen met een hippe tas door de supermarkt, even wennen zo'n oubollig winkelwagentje, daar gaat mijn uitstraling.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
aaaah je moet ook een winkelwagentje pakken zodat ze kunnen zien hoeveel mensen er binnen zijn
En zodat ze afstand houdenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
aaaah je moet ook een winkelwagentje pakken zodat ze kunnen zien hoeveel mensen er binnen zijn
quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop meestal te zwierdansen met een hippe tas door de supermarkt, even wennen zo'n oubollig winkelwagentje, daar gaat mijn uitstraling.
ja ook maar dacht dat dat de enige reden wasquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En zodat ze afstand houden
ik heb ooit wel eens een prive bericht in een zakelijke chat gezet jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen mädchen mit dirndls stond.
want een poppetje aan de deur is te duur?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
ergste die ik heb gezien was in paramaribo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben jaaaaaaren geleden eens in de dierentuin van Antwerpen geweest.![]()
![]()
![]()
Arme beesten daar.
Zelfs boodschappen doen is niet meer wat het wasquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook maar dacht dat dat de enige reden was
Ik trek dat niet dus, zoveel leed.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben jaaaaaaren geleden eens in de dierentuin van Antwerpen geweest.![]()
![]()
![]()
Arme beesten daar.
die staat er ook maar die hoeft naast te tellen ook alleen maar de winkelwagentjes te kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
want een poppetje aan de deur is te duur?
Ik weleens een wachtwoord. In de tijd dat ik wachtwoorden als AnnemiekLekkerKutje69 gebruikte en zo. Gezelligheidquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ooit wel eens een prive bericht in een zakelijke chat gezet ja
Ik vind Blijdorp maar matig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ergste die ik heb gezien was in paramaribo.
Hier ken ik alleen blijdorp van vroeger.
Of je moeder een berichtje sturen, ok ik heb nu even je borsten nodig, stuur foto.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ooit wel eens een prive bericht in een zakelijke chat gezet ja
ben er echt al 15 jaar denk ik niet meer geweest dus weet niet hoe het nu isquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind Blijdorp maar matig.
Dat stuur ik nooit naar mijn moederquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je moeder een berichtje sturen, ok ik heb nu even je borsten nodig, stuur foto.
De vrouw van je leven?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je moeder een berichtje sturen, ok ik heb nu even je borsten nodig, stuur foto.
nee hoor. ik ben voor de dierentuinen hier.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:11 schreef Koen66 het volgende:
dus jullie zijn tegen iedere vorm van dierentuinen, fokprogramma's etc?
Dus dan maar hopen dat alles in het wild niet afgeknald of uitgemoord wordt want lekker en goed voor de potentie?
Niet veel veranderdquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben er echt al 15 jaar denk ik niet meer geweest dus weet niet hoe het nu is
Ik hou me daar niet zo mee bezig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:11 schreef Koen66 het volgende:
Dus dan maar hopen dat alles in het wild niet afgeknald of uitgemoord wordt want lekker en goed voor de potentie?
wat is er mis met Blijdorp? vergeleken bij meeste dierentuinen hebben dieren het daar qua ruimte geweldigquote:
Zoals ze het bij de Beekse Bergen aanpakken is wel goed, lekker veel vrije leefruimte voor de beestjes en niet allemaal hutjemutje in hokjes.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:11 schreef Koen66 het volgende:
Er zat daar een Gorilla vlak bij het raam mij aan te kijken zo van 'geef me een touw dan maak ik er een eind aan' veel te veel giraffen op een eilandje tot bijna de knieën in de drek.... vreselijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik trek dat niet dus, zoveel leed.
Qua leukheid staat die in Arnhem eenzaam aan de topquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is er mis met Blijdorp? vergeleken bij meeste dierentuinen hebben dieren het daar qua ruimte geweldig
Dit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals ze het bij de Beekse Bergen aanpakken is wel goed, lekker veel vrije leefruimte voor de beestjes en niet allemaal hutjemutje in hokjes.
Artis en Antwerpen zijn qua ruimte slecht, overigen toch niet zo beroerd dacht ik zo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals ze het bij de Beekse Bergen aanpakken is wel goed, lekker veel vrije leefruimte voor de beestjes en niet allemaal hutjemutje in hokjes.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg maar zoo dat is korter dan dierentuin
Vooral tegen het publiekelijk exploiteren van dieren op een manier die niet bij de dieren past. Orca's horen niet in kleine bassins. Die shows slaan nergens op. Er zit genoeg in een dierentuin waar geen enkel fokprogramma voor nodig is.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:11 schreef Koen66 het volgende:
Vind het altijd zo debiel eruit zien, olifanten, leeuwen en gnoes op een Brabantse zandverstuiving.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat gaat erg hard nu daar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
in new york state is 3 op de 10 hun baan verloren
Dat krijg je ervan als je werkgeversbelangen ALLES vindt voor je economie. En je economie ALLES voor je wereldbeeld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig hebben de burgers daar geen wapens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
Hamstereeeeeeeenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de burgers daar geen wapens.
shows mogen inderdaad kappenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vooral tegen het publiekelijk exploiteren van dieren op een manier die niet bij de dieren past. Orca's horen niet in kleine bassins. Die shows slaan nergens op. Er zit genoeg in een dierentuin waar geen enkel fokprogramma voor nodig is.
Ik geef dan liever geld aan organisaties die apen redden of wildlife beschermen.
ik mag om 10:00. Daarna weer rihting Sweet Lakequote:Op woensdag 25 maart 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Even koffie en dan weer in een videocall
BUDAAAAAAAAAquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Even koffie en dan weer in een videocall
Zeker wel apart om nu op kantoor te zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag om 10:00. Daarna weer rihting Sweet Lake
Er is niks aan de hand toch volgens Trump? Met pasen is alles weer op volle stoomquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
yep, nogal.... leeg.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker wel apart om nu op kantoor te zijn?
ik hoop het voor ze...quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand toch volgens Trump? Met pasen is alles weer op volle stoom![]()
Die beademingsapparatuur kan Nederland ook wel vergetenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoop het voor ze...
ze hadden 150 duizend bedden nog en hebben er nu 30 duizend
Ik was vorige week ook even op kantoor. Was spookachtig stilquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, nogal.... leeg.
Dus qua fun kan ik net zo goed thuiszitten
hoop dat ome Trump genoeg begraafplaatsen achter de hand heeftquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoop het voor ze...
ze hadden 150 duizend bedden nog en hebben er nu 30 duizend
Ja, die houdt Trump lekker zelf.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die beademingsapparatuur kan Nederland ook wel vergeten
Ik denk dat de kans groter is dat Trump over een tijdje a la Mussolini ondersteboven aan een lantaarnpaal hangt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand toch volgens Trump? Met pasen is alles weer op volle stoom![]()
Als het WTC nog een bouwput was.......quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat ome Trump genoeg begraafplaatsen achter de hand heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |