Pardon. Ik heb jou net zo goed geholpen eerst wilde je in de top 20 toen de eerste 15. Toen 10 ik heb je steeds geholpen. Toen wilde je 5 heb je ook geholpen. Toen 4 toen 3 toen naar 2. Pppfff echt hoe zielig doe jij ineens. Vorige ronde heb je mij geholpen. Ik jou ook. Maar dit is triest heel triestquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Schei toch uit, laat mensen ook eens wat punten halen ipv gelijk reageren. Zelf sta je veilig eerst met hulp maar heb ik al spijt van dat ik je hielp. Jij gunt niemand punten. En dit was ook mijn laatste actie hier. Heb mij flink vergist in jou!
prima, maar je krijgt opmerkingen op dat soort tekstenquote:
Opa en oma snappen er zelf niet zoveel van maar heb gezegd; zet de laptop aan en accepteer mijn uitnodiging dan zie je ons allemaalquote:
zou mooi zijn als het direct lukt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opa en oma snappen er zelf niet zoveel van maar heb gezegd; zet de laptop aan en accepteer mijn uitnodiging dan zie je ons allemaal
Dat is wel lief van je.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb voor morgenavond even een videochat geregeld met de kids en kleinkinderen richting opa en oma.
Als we niet bij elkaar kunnen zijn dan zorgt Haags wel voor een alternatief
Heb het al getest netquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb voor morgenavond even een videochat geregeld met de kids en kleinkinderen richting opa en oma.
Als we niet bij elkaar kunnen zijn dan zorgt Haags wel voor een alternatief
via welke app?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb het al getest netwerkte prima. Alleen moet nog 1 gezin bij maar ik weet dat dat ook mogelijk is.
volgens mij moet dat idd wel lukken.quote:
en als het niet lukt dan wordt t apart van elkaar met opa en oma praten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu maakte hij verbinding met mijn broer, mij en oma en opa. En morgen komt mijn zus daar nog bij
Wat jij wil. 500p voor, en nog mij binnen 30 sec blokken. Dotteke wil niet winnen hoor haha. Ga je goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pardon. Ik heb jou net zo goed geholpen eerst wilde je in de top 20 toen de eerste 15. Toen 10 ik heb je steeds geholpen. Toen wilde je 5 heb je ook geholpen. Toen 4 toen 3 toen naar 2. Pppfff echt hoe zielig doe jij ineens. Vorige ronde heb je mij geholpen. Ik jou ook. Maar dit is triest heel triest
Precies.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als het niet lukt dan wordt t apart van elkaar met opa en oma praten.
O dat is leuk Haags. Is ook moeilijk voor hun. Hoop dat ze het leuk vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opa en oma snappen er zelf niet zoveel van maar heb gezegd; zet de laptop aan en accepteer mijn uitnodiging dan zie je ons allemaal
soms moet je compromis sluitenquote:
Ja sowiesoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk Haags. Is ook moeilijk voor hun. Hoop dat ze het leuk vinden.
gelukkig niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de Film " Wedding Singer" met Adam Sandler ?
Heb je gedronken of zo heb je vanmiddag nog punten gelaten. Maar het is goed zo. Jammer ditquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wat jij wil. 500p voor, en nog mij binnen 30 sec blokken. Dotteke wil niet winnen hoor haha. Ga je goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |