Man hou toch eens op. Wat laat jij je kennen zeg. Ik let niet eens op de tijd. Kan ook niet eens op de laptopquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zie je dat je niemand wat gunt!!! Gelijk een smiley
doe t zelfquote:
iPad bedoelde ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man hou toch eens op. Wat laat jij je kennen zeg. Ik let niet eens op de tijd. Kan ook niet eens op de laptop
twitter:LithNoortje twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 12:32:11Even een stevige knuffel voor iedereen!❤️ https://t.co/o0zNF2PmKP reageer retweet
Schei toch uit, laat mensen ook eens wat punten halen ipv gelijk reageren. Zelf sta je veilig eerst met hulp maar heb ik al spijt van dat ik je hielp. Jij gunt niemand punten. En dit was ook mijn laatste actie hier. Heb mij flink vergist in jou!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Man hou toch eens op. Wat laat jij je kennen zeg. Ik let niet eens op de tijd. Kan ook niet eens op de laptop
heel goed knul. goed werkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb voor morgenavond even een videochat geregeld met de kids en kleinkinderen richting opa en oma.
Als we niet bij elkaar kunnen zijn dan zorgt Haags wel voor een alternatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |