Toch wel het risico dat het hier en daar nu gaat oplopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zweden is meer dan 10x zo groot als Nederland met ongeveer 10 miljoen mensen. Ze hebben daar wat meer 'social distancing'.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat er "gering" staat.
Een lokale krant is geen nieuwssite.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
vanmorgen gelezen op een betrouwbare nieuwssite, weet alleen niet meer welke.
iets van nu.nl of nos.nl of de lokale krant, denk ik
Werd ook al aangeprezen door Geert Mak bij DWDD gisterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef _I het volgende:
Neem aan dat Scrummie deze bedoelt;
FT
Yuval Noah Harari: the world after coronavirus | Free to read
Yuval Noah Harari is author of ‘Sapiens’, ‘Homo Deus’ and ‘21 Lessons for the 21st Century’
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Yuvalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef _I het volgende:
FT
Yuval Noah Harari is author of ‘Sapiens’, ‘Homo Deus’ and ‘21 Lessons for the 21st Century’
Trieste mijlpaalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Yes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef _I het volgende:
FT
Ja maar dat is van toepassing op de huidige bezetting, exclusief de geplande uitbreiding.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:17 schreef roos94 het volgende:
[..]inderdaad, eerst stond er steeds voldoende
Er wonen 4x zoveel mensen, dus er gaan 4x zoveel dood, het loopt redelijk gelijk op met Nederland.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:10 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
240 gaat richting Italië. Komt dat trouwens omdat zij grotere gebieden zijn met meer inwoners dat het qua vergelijking met Nederland hoger ligt?
SCquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:13 schreef vosss het volgende:
Goed, hoor net dat mijn vriendin vanaf morgen met corona patiënten gaat werken.
Dat zat er natuurlijk aan te komen, aangezien ze in een academisch ziekenhuis werkt.
Nou zet hem op @:brennie
Eindelijk iemand die wel over de rand van het virus durft te kijken. Het snelle doorvoeren van wijzigingen door regeringen en de mogelijke effecten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Werd ook al aangeprezen door Geert Mak bij DWDD gister
Buiten dat kan je landen met zoveel demografische, sociologische en geografische verschillen maar lastig vergelijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Er wonen 4x zoveel mensen, dus er gaan 4x zoveel dood, het loopt redelijk gelijk op met Nederland.
Hier wordt het steeds weggezet als BNW als je er over wilt praten en de rest van de wereld is nog aan het bijkomen van de shock. Maar dit is wat mij mateloos interesseert. We evolueren in een paar maanden naar een totale andere manier van leven.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Yes.
Jammer dat ze er niet dieper op ingaan.
quote:Unfortunately, at present countries hardly do any of these things. A collective paralysis has gripped the international community. There seem to be no adults in the room. One would have expected to see already weeks ago an emergency meeting of global leaders to come up with a common plan of action. The G7 leaders managed to organise a videoconference only this week, and it did not result in any such plan.
Dat is precies wat ik bedoel. Bedankt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Er wonen 4x zoveel mensen, dus er gaan 4x zoveel dood, het loopt redelijk gelijk op met Nederland.
China gaat gewoon verder en de EU stort helemaal in. Hij moet nu wel doorschakelen, dan is hij spekkoper.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wereldwijd gezien, deze race gaat winnen.
Dacht juist dat er een paar honderd bedden waren bijgekomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Engeland gaat de grote verliezer worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wereldwijd gezien, deze race gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |