Ik was WOEST (grapje)quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Naamtopic voor Scrummie. Wat zal hij blij zijn.
Gewaagd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Naamtopic voor Scrummie. Wat zal hij blij zijn.
Gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha, leuk grapje!
@:ggmm check deze grap
Gelukkig. Als je daarom moet lachen had je vast ook gelachen om die pizza calamiteiten onzin.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezien
Eerlijk gezegd moest ik niet lachen.
Ja, dat idioten als @Caland daar dubbel om liggen snap ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelukkig. Als je daarom moet lachen had je vast ook gelachen om die pizza calamiteiten onzin.
Ken je Ali Osram?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelukkig. Als je daarom moet lachen had je vast ook gelachen om die pizza calamiteiten onzin.
Pizza calamiteiten niet kennenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat idioten als @:caland daar dubbel om liggen snap ik ook niet helemaal.
Ik ken het wel inmiddels.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga bijna eten vrienden
[..]
Pizza calamiteiten niet kennen
Wil je beweren dat @Scrummie2.1 niet grappig is?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezien
Eerlijk gezegd moest ik niet lachen.
Heb ik al gezien. Rudi Dil was in bloedvorm.quote:
Bedankt voor de tip!quote:
@Scrummie2.1 heeft zijn momenten, gisteren nog hardop moeten lachen om één van zijn posts.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wil je beweren dat @:scrummie2.1 niet grappig is?
Wow, nog met de grote Schelveccio en El Sierdquote:
Hey Stijn, waarom reageer je eigenlijk nagenoeg nooit op VBL vrienden op Twitter? Zijn wij te min voor je?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb ik al gezien. Rudi Dil was in bloedvorm.
Ik raad @:zipportal en @:caland met name de nieuwste Marcel aan.
en El Sierdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, nog met de grote Schelveccio ook.
Alleen jammer dat Mulder er ook bijzit.quote:
Nu bezig.quote:
en dan boos op tafel slaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
Schelveccio: Tilburg of Breda kunnen het volgende Bergamo worden.
Van hem kan ik dat wel hebben, hij is dan echt boos.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dan boos op tafel slaan
Matige act
quote:
Vereniging van Contractspelersquote:
Ohquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vereniging van Contractspelers
De Vereniging van Contractspelers (VVCS) is een Nederlandse vakbond voor betaaldvoetbalspelers.
De VVCS is opgericht op 1 januari 1961. De VVCS behartigt de belangen voor de spelers bij cao-onderhandelingen en contractbesprekingen. Sinds enkele jaren organiseert de VVCS ook oefenwedstrijden voor werkloze voetballers en trainers onder de naam Team VVCS.
eensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh
Lekker belangrijk, opdoeken die handel
Die jongen wil een serieuze carrière opbouwen in dat voetballen, dan gaat 'ie toch niet met FOK!mongolen zitten lullen op de Twitterz.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey Stijn, waarom reageer je eigenlijk nagenoeg nooit op VBL vrienden op Twitter? Zijn wij te min voor je?
Bedankt Stijnquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb ik al gezien. Rudi Dil was in bloedvorm.
Ik raad @:zipportal en @:caland met name de nieuwste Marcel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |