SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom relaxen op het paleis van Stokj:![]()
![]()
Ja het was al laat en ik dacht dat er niet veel mensen meer zouden zijn. Dus kon ik lekker mijn gang gaan tochquote:![]()
![]()
Euh....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Zegt precies wat ik dacht toen ik het aantrofZonder wrijving geen glans![]()
Ik hoorde dat alleen de Jumbo tot nu toe zo een strikt beleid heeft. En dat die 15 jarigen (hier dan) bij de deur staan om mensen tegen te houden en voor snotneus worden uitgemaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
pfffff wat een ellende![]()
Gelukkig kon ik 'gewoon'de lidl en de AH in , maar voor 1 product bij de Jumbo moest ik een winkelwagen meenemen anders mocht ik niet naar binnen![]()
Dus laat dan maar![]()
Een hoera voor de Lidl en de AH en wat mij betreft mag jumbo de tyfus krijgen![]()
![]()
Aha, vandaar. Blijkbaar was men in slaap gevallen danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Zegt precies wat ik dacht toen ik het aantrof![]()
![]()
Ik was al verbaasd dat Haags niets deedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, vandaar. Blijkbaar was men in slaap gevallen dan![]()
![]()
HOMOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Of wou jij je lokroep voor Homo weer doen?![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
Ah!! Ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoorde dat alleen de Jumbo tot nu toe zo een strikt beleid heeft. En dat die 15 jarigen (hier dan) bij de deur staan om mensen tegen te houden en voor snotneus worden uitgemaakt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat Haags niets deed
Zonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: