SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom relaxen op het paleis van Stokj:![]()
![]()
Ja het was al laat en ik dacht dat er niet veel mensen meer zouden zijn. Dus kon ik lekker mijn gang gaan tochquote:![]()
![]()
Euh....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Zegt precies wat ik dacht toen ik het aantrofZonder wrijving geen glans![]()
Ik hoorde dat alleen de Jumbo tot nu toe zo een strikt beleid heeft. En dat die 15 jarigen (hier dan) bij de deur staan om mensen tegen te houden en voor snotneus worden uitgemaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
pfffff wat een ellende![]()
Gelukkig kon ik 'gewoon'de lidl en de AH in , maar voor 1 product bij de Jumbo moest ik een winkelwagen meenemen anders mocht ik niet naar binnen![]()
Dus laat dan maar![]()
Een hoera voor de Lidl en de AH en wat mij betreft mag jumbo de tyfus krijgen![]()
![]()
Aha, vandaar. Blijkbaar was men in slaap gevallen danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Zegt precies wat ik dacht toen ik het aantrof![]()
![]()
Ik was al verbaasd dat Haags niets deedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, vandaar. Blijkbaar was men in slaap gevallen dan![]()
![]()
HOMOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Of wou jij je lokroep voor Homo weer doen?![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
Ah!! Ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoorde dat alleen de Jumbo tot nu toe zo een strikt beleid heeft. En dat die 15 jarigen (hier dan) bij de deur staan om mensen tegen te houden en voor snotneus worden uitgemaakt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat Haags niets deed
Nee, ik ben zelf weggelopen ...direct door naar de AH en daar was het super relaxed boodschappen doen ...Raar Jumbo gedoequote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ff boodschappen gedaan.
Kruidvat: verplicht mandje mee, anders werd je weggestuurd.
Navraag gedaan; ze hadden 25 mandjes en mochten maximaal 25 mensen tegelijk binnen laten. Mandjes op = mensen moeten buiten wachten.
Daarna naar de Lidl gegaan. Nog geen verplicht wagentje, ik vond het er wat te druk en er zat een vreselijk wijf met een overvol winkelwagentje op d'r dooie gemakje te bellen bij de kassa en zette af en toe met 1 hand 1 product op de lopende band.
De gozer achter de kassa en ik bleven elkaar geërgerd lachend aan te kijken terwijl we naar haar keken met af en toe het hoofd schuddend als ze met d'r giechel in het wagentje zat.
Bij het afrekenen was ze net klaar met bellen: "Ja echt vervelend dat ik thuis moet werken zeg! Heel lastig allemaal!"
Ik wilde nog zeggen: "Mens, je bent niet THUIS aan het werk, maar in een SUPERMARKT!"![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf weggelopen ...direct door naar de AH en daar was het super relaxed boodschappen doen ...Raar Jumbo gedoeIk zou dat ook doen. Ga niet in een (lange) rij staan om te wachten totdat je de helft van je artikelen misschien niet meer treft in het schap
![]()
Bij de Jumbo moest je een wagentje pakken ,pas dan mocht je naar binnenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:38 schreef stokj het volgende:
[..]Ik zou dat ook doen. Ga niet in een (lange) rij staan om te wachten totdat je de helft van je artikelen misschien niet meer treft in het schap
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Had dat gezegd dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:37 schreef ToT het volgende:
Ff boodschappen gedaan.
Navraag gedaan; ze hadden 25 mandjes en mochten maximaal 25 mensen tegelijk binnen laten. Mandjes op = mensen moeten buiten wachten.
Daarna naar de Lidl gegaan. Nog geen verplicht wagentje, ik vond het er wat te druk en er zat een vreselijk wijf met een overvol winkelwagentje op d'r dooie gemakje te bellen bij de kassa en zette af en toe met 1 hand 1 product op de lopende band.
De gozer achter de kassa en ik bleven elkaar geërgerd lachend aan te kijken terwijl we naar haar keken met af en toe het hoofd schuddend als ze met d'r giechel in het wagentje zat.
Bij het afrekenen was ze net klaar met bellen: "Ja echt vervelend dat ik thuis moet werken zeg! Heel lastig allemaal!"
Ik wilde nog zeggen: "Mens, je bent niet THUIS aan het werk, maar in een SUPERMARKT!"Zonder wrijving geen glans![]()
Ben bang dat het weer de verkeerde kant op gaat...te veel vrije tijd nu de sportschool dicht zit...maar nog wel 2 x per ff 10km hardlopen buiten...ach we zien wel...moet wel stuk minder eten iigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:28 schreef Amee het volgende:
[..]
Geeerrrrdddd!!!!
Ben je weer goed afgevallen?Ik zwaai naar dieren.![]()
In welke tijd leg je die af?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben bang dat het weer de verkeerde kant op gaat...te veel vrije tijd nu de sportschool dicht zit...maar nog wel 2 x per ff 10km hardlopen buiten...ach we zien wel...moet wel stuk minder eten iigZonder wrijving geen glans![]()
Dat de Kruidvat zo groot is om 25 mensen tegelijk binnen te laten. De meeste Kruidvatwinkels zijn zo krap mogelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:37 schreef ToT het volgende:
Ff boodschappen gedaan.
Navraag gedaan; ze hadden 25 mandjes en mochten maximaal 25 mensen tegelijk binnen laten. Mandjes op = mensen moeten buiten wachten.Dat was zeker de tokkie buurvrouw van @Geerd Geerdjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:37 schreef ToT het volgende:
Ik wilde nog zeggen: "Mens, je bent niet THUIS aan het werk, maar in een SUPERMARKT!"![]()
Ja bij de Kruidvat wilde iemand ook geen mandje pakken. Hem werd op een bitse toon verteld: "MENEER! Als u geen boodschappen wilt doen, kunt u ook vertrekken he!"quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij de Jumbo moest je een wagentje pakken ,pas dan mocht je naar binnen![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:37 schreef ToT het volgende:
Ff boodschappen gedaan.
![]()
![]()
Doe ff normaal tegen me vrouw ja !!! Ze is druk aan het werk de halve liters binnenhalen en vlees halen voor op de BBQ #ALTIJDREADY !!!!
Ik zwaai naar dieren.![]()
Zogenaamd als je een winkelwagentje hebt dat je dan die 1,5 meter automatisch meepaktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij de Jumbo moest je een wagentje pakken ,pas dan mocht je naar binnen![]()
![]()
KOEKOEKquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij de Kruidvat wilde iemand ook geen mandje pakken. Hem werd op een bitse toon verteld: "MENEER! Als u geen boodschappen wilt doen, kunt u ook vertrekken he!"
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij de Kruidvat wilde iemand ook geen mandje pakken. Hem werd op een bitse toon verteld: "MENEER! Als u geen boodschappen wilt doen, kunt u ook vertrekken he!"Godverr
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heb je genoeg glijmiddel en condooms gehaald?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij de Kruidvat wilde iemand ook geen mandje pakken. Hem werd op een bitse toon verteld: "MENEER! Als u geen boodschappen wilt doen, kunt u ook vertrekken he!"![]()
![]()
![]()
Ik had geen zin in gezeik, ik wilde gewoon afrekenen en naar huis.quote:
Het jochie achter de kassa zei nog: "Dat is het zelfde als dat ik hier achter de kassa zelf aan het bellen zou zijn."
- "Ja het is lomp en onbeschoft tegenover jou, en ikzelf had onderhand allang THUIS kunnen zijn!"
Deed me nog denken aan die reclame van vroeger van een man die bellend een boekenwinkel binnen loopt en met handgebaren aangeeft welke Parkerpen hij wil kopen en nog even tussendoor aan de telefoon zegt dat iemand hem stoort of zo.![]()
Hardlopen is wel goed genoeg al, toch? Als je idd op je eten let en minder bier drinkt. Euh... klaptquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben bang dat het weer de verkeerde kant op gaat...te veel vrije tijd nu de sportschool dicht zit...maar nog wel 2 x per ff 10km hardlopen buiten...ach we zien wel...moet wel stuk minder eten iig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had geen zin in gezeik, ik wilde gewoon afrekenen en naar huis.
Het jochie achter de kassa zei nog: "Dat is het zelfde als dat ik hier achter de kassa zelf aan het bellen zou zijn."
- "Ja het is lomp en onbeschoft tegenover jou, en ikzelf had onderhand allang THUIS kunnen zijn!"
Deed me nog denken aan die reclame van vroeger van een man die bellend een boekenwinkel binnen loopt en met handgebaren aangeeft welke Parkerpen hij wil kopen en nog even tussendoor aan de telefoon zegt dat iemand hem stoort of zo.
Ja 25 man in deze Kruidvat is gewoon echt bizar veel. Ik schrok er ook van. Ik las net dat supermarkten 1 klant per 10 vierkante meter binnen laten, maar deze kruidvat zou dan 1 klant per 1 vierkante meter hebben of zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat de Kruidvat zo groot is om 25 mensen tegelijk binnen te laten. De meeste Kruidvatwinkels zijn zo krap mogelijk.Nee, iemand met een wat netter uiterlijk en duidelijk ook een fatsoenlijke baan. Maar haar gedrag......quote:Dat was zeker de tokkie buurvrouw van @:Geerd Geerdje![]()
![]()
Reetdoekjes voor mini-ToT, en parfum en shampoo voor mevrouw ToT.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je genoeg glijmiddel en condooms gehaald?![]()
![]()
![]()
Ik merk dat ik buiten nog sneller ga/wil dan op de loopband...maar omdat je buitenloopt moet ik echt proberen om in te houden....half lopend/joggend 4 km naar huis met steken in je pens is niet fijn...daar houd ik rekening mee dan dat dan kan gebeuren...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In welke tijd leg je die af?
Maar mijn rondje 10.7 km loop ik onder de 55 min![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Als ik een brandende vertreksein voor je ga houden ga je nog snellerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik merk dat ik buiten nog sneller ga/wil dan op de loopband...maar omdat je buitenloopt moet ik echt proberen om in te houden....half lopend/joggend 4 km naar huis met steken in je pens is niet fijn...daar houd ik rekening mee dan dat dan kan gebeuren...
Maar mijn rondje 10.7 km loop ik onder de 55 min![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: