Wat een gelul, het zou pas eind juli zijn. Het is nou niet zo dat de tijd aan het dringen wasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Terecht.. überhaupt dat ze daar zo lang over hebben moeten nadenken..
En waardering uit te spreken over de open grenzen binnen de EU.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef maily het volgende:
Wat zijn waren we toch ontzettend verwend .... met alle reismogelijkheden en evenementen ...
En nu met zijn allen pas op de plaats maken om moeder natuur lucht te geven.
is inderdaad meer iets om in KPD te delen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Doelde meer het screenshot en vriendin![]()
van en voor USAquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef Felixa het volgende:
Ford Will Work With 3M And GE To Make Respirators, Ventilators And N95 Masks
https://www.forbes.com/si(...)-masks/#711006443dc2
Als ik mijn handen heb gewassen pak ik een keukenpapiertje en veeg daar de deurklinken en telefoon mee af. Begint bijna routine te worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
zo doe ik het ook en dan bij thuis komst gelijk die trui of overhemd in de was mand
Als alles in rap tempo wordt gecancelled, de luchtvaart nog minimaal 3 maanden nodig heeft om enigszins op gang te komen indien het virus weg is, je dan denkt dat een fucking OS nog kan worden georganiseerd.. ja echt gelul ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:43 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Wat een gelul, het zou pas eind juli zijn. Het is nou niet zo dat de tijd aan het dringen was
Maar waar houdt het dan op? Je zou dan ook je gezicht moeten wassen, schoenen ontsmetten, boodschappentas, boodschappen, alles...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef Tris het volgende:
[..]
Als ik mijn handen heb gewassen pak ik een keukenpapiertje en veeg daar de deurklinken en telefoon mee af. Begint bijna routine te worden.
Niets met 'moeder natuur lucht geven' te maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef maily het volgende:
Wat zijn waren we toch ontzettend verwend .... met alle reismogelijkheden en evenementen ...
En nu met zijn allen pas op de plaats maken om moeder natuur lucht te geven.
je kan ook nog zo lekker trainen nuquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als alles in rap tempo wordt gecancelled, de luchtvaart nog minimaal 3 maanden nodig heeft om enigszins op gang te komen indien het virus weg is, je dan denkt dat een fucking OS nog kan worden georganiseerd.. ja echt gelul ja!
Dat is nu juist 1 vd veroorzakers.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En waardering uit te spreken over de open grenzen binnen de EU.
Ook dat inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:45 schreef Fukushima het volgende:
[..]
je kan ook nog zo lekker trainen nu
LOL dat doe ik dus ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef Tris het volgende:
[..]
Als ik mijn handen heb gewassen pak ik een keukenpapiertje en veeg daar de deurklinken en telefoon mee af. Begint bijna routine te worden.
Je ziet toch hoe de natuur opknapt als we minder reizen/meer thuiswerken?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Niets met 'moeder natuur lucht geven' te maken.
Er zijn miljoenen virussen, altijd al geweest en ze zullen er ook lang na ons zijn.
beetje het zelfde effect als met Rutte die bij GEEN HAND GEVEN AAN ELKAAR , daar na even snel een handje gafquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond deze wel leuk.
[ afbeelding ]
Dat heeft niets met dat virus te maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:48 schreef maily het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe de natuur opknapt als we minder reizen/meer thuiswerken?
Al wekenlang om 14.00, waarom zou het vandaag anders zijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:45 schreef Sunri5e het volgende:
Zeer benieuwd naar de cijfers! 14;00 uur weer?
Het aloude "do as I say, not as I do"quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond deze wel leuk.
[ afbeelding ]
Indirect wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:48 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat heeft niets met dat virus te maken.
Met nog het verschil dat dat een puur automatisme is. Hier heb je vooraf nog over na kunnen denken hoe het te organiseren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
beetje het zelfde effect als met Rutte die bij GEEN HAND GEVEN AAN ELKAAR , daar na even snel een handje gaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |