quote:Robert Brock versus zichzelf
Gekker kan het niet: jezelf aanklagen! Robert Lee Brock deed het in 1995, als gevangene vanuit de Indian Creek Correctional Center in Chesapeake (Virginia). Brock vond dat hij zijn eigen burgerrechten had geschonden door zich te laten arresteren en schreef een zeven pagina’s-tellende aanklacht. Hij stelde vast dat hij zichzelf vijf miljoen dollar moest betalen, maar omdat dit door zijn gevangenschap niet kon, moest de staat dat bedrag maar betalen. Brock kon zelf namelijk geen inkomsten genereren vanachter de tralies, zo redeneerde hij. De rechter was niet onder de indruk; de zaak werd afgedaan als lachwekkend en verworpen.
Hmm, wel slimquote:
quote:Rechter versus stomerij
10 bizarre rechtszaken en miljoenenclaims in VSDe rechtszaak van de spijkerbroek is er ook weer één uit een Hollywood-script. Roy Pearson, nota bene zelf rechter in District of Columbia, klaagde zijn Zuid-Koreaanse stomerij in 2005 aan voor 67 miljoen dollar (!) omdat ze zijn broek waren kwijtgeraakt. Pearson sprak van mentaal lijden en ongemak en vond ook dat de stomerij fraude pleegde, vanwege de tekst ‘tevredenheid gegarandeerd’ op de reclamebordjes. Het werd een lange, meeslepende zaak, die jaren duurde. De familie Chung – eigenaar van Custom Cleaners – werd in 2007 in het gelijk gesteld. Pearson verloor zijn baan als rechter.
Ze zijn knettergek daarquote:
volgens velen ook gewoon waar moet zijnquote:
Een ik ben er ook weer. Voorlopig dus geen puntjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik denk dan kunnen ze eindelijk punten halen in DTS, maar jij bent nog niet weg te krijgen
Die ligt denk nog lekker te slapenquote:
Moet je in de spiegel kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
Wilde hij puntjes scoren?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ligt denk nog lekker te slapen
DIe was op vanaf 12.30 gisteren middag tot 9 uur vanmorgen
de aller aller laatste danquote:
quote:Jerry Monaco versus Disney World
Disney World omschrijft zichzelf als The Happiest Place On Earth, maar voor Jerry Monaco uit New Hampshire is dat het absoluut niet. Hij werd tijdens een bezoek aan Magic Kingdom in 2007 in zijn gezicht door slagen door Tigger. Inderdaad – door Teigetje uit Winnie The Pooh. De familie diende een rechtszaak in tegen de man in het Tigger-kostuum. Hij werd vervolgens op non-actief gesteld.
Pas later, nadat Tigger toegaf het kind wel degelijk een tik te hebben verkocht, kom de aap uit de mouw. Het was zelfverdediging, omdat Jerry de medewerker dusdanig hard aan zijn staart had getrokken dat Tigger bijna stikte. Daaruit bleek dat Jerry en zijn familie het hele incident hadden gepland. Doel: Disney’s dollars.
Ja, daarom zit hij altijd in de nacht hier. Hij was 1 sec te laat voor de DT zei hij vanmorgen.quote:
Gaat vaak bij hem mis tijden de DTquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom zit hij altijd in de nacht hier. Hij was 1 sec te laat voor de DT zei hij vanmorgen.
Pffffquote:
Denk servercapaciteit, is best wel drukker geworden met COR erbijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Het is weer bijna niet te doen om te posten. Het schiet niet echt op om het te maken of om te vinden waar het aan ligt
Ja, die man blijft ook veel te laat op, die moet volgens mij wel heel veel slaap te kort komen. Dat die nog niet een keeri nzakt is mij een raadselquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat vaak bij hem mis tijden de DT
Denk je dat het dat is, volgens mij hebben we hier wel meer drukkere tijden gekendquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Denk servercapaciteit, is best wel drukker geworden met COR erbij
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef Filosoofert het volgende:
Iedereen zit de hele dag te netflixen
Zijn hele slaapritme is omgekeerd ofz..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die man blijft ook veel te laat op, die moet volgens mij wel heel veel slaap te kort komen. Dat die nog niet een keeri nzakt is mij een raadsel
Ook datquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef Filosoofert het volgende:
Iedereen zit de hele dag te netflixen
kei hard is iequote:
Nee, vooral in deze tijden goed en gezond eten en voldoende rust pakken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu slaaptekort is echt zo niet handig.
Moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, vooral in deze tijden goed en gezond eten en voldoende rust pakken.
Maar ja het zijn volwassen mensen Haags, althans in leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |