Pffffquote:
Denk servercapaciteit, is best wel drukker geworden met COR erbijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Het is weer bijna niet te doen om te posten. Het schiet niet echt op om het te maken of om te vinden waar het aan ligt
Ja, die man blijft ook veel te laat op, die moet volgens mij wel heel veel slaap te kort komen. Dat die nog niet een keeri nzakt is mij een raadselquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat vaak bij hem mis tijden de DT
Denk je dat het dat is, volgens mij hebben we hier wel meer drukkere tijden gekendquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Denk servercapaciteit, is best wel drukker geworden met COR erbij
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef Filosoofert het volgende:
Iedereen zit de hele dag te netflixen
Zijn hele slaapritme is omgekeerd ofz..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die man blijft ook veel te laat op, die moet volgens mij wel heel veel slaap te kort komen. Dat die nog niet een keeri nzakt is mij een raadsel
Ook datquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef Filosoofert het volgende:
Iedereen zit de hele dag te netflixen
kei hard is iequote:
Nee, vooral in deze tijden goed en gezond eten en voldoende rust pakken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu slaaptekort is echt zo niet handig.
Moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, vooral in deze tijden goed en gezond eten en voldoende rust pakken.
Maar ja het zijn volwassen mensen Haags, althans in leeftijd
Bedoelde ik niet eensquote:
Kan je nagaan waar de gedachten van Haags de hele dag zittenquote:
ja ofwaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan waar de gedachten van Haags de hele dag zitten
Ja, sommige kunnen niet anders denken, die missen denk ik thuis watquote:
Hey, ga je nog schaken vandaag? Of heb je geen afspraakje gemaakt om te schaken?quote:
Geen afspraak gemaakt vandaag..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey, ga je nog schaken vandaag? Of heb je geen afspraakje gemaakt om te schaken?
Tegen mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen afspraak gemaakt vandaag..![]()
Maar misschien vanavond nog wel een potje denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |