Zou het wel makkelijker maken voor de dombos die strand op gingen met honderden tegelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist. Als het zou regenen zou er gezegd worden 'en dan heb je ook nog dat depressieve weer'
Klopt ook helemaal niet die tweet, er zijn juist veel meer cases dan gister. Het stijgt nu alweer voor een aantal dagen op een rij.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Erg lage cijfers. Helaas niet serieus te nemen.
Op mijn balkon is het ook koud ja. Mss vanmiddag beterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Daar is net te koud voor. Maar zou voor mij kunnen op het balkon met de zon de hele dag erop
Die mogen wel degelijk ziek worden en doodgaan, maar het gaat om het voorkomen dat er zoveel mensen ziek worden dat er niet meer de juiste zorg geboden kan worden en ze daardoor doodgaan/extra schade oplopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit kunnen ze niet lang volhouden.
Mensen zullen in opstand komen. Moeten we onze kwaliteit van leven zo fors laten dalen voor mensen die toch al ziek en zwak waren en snel zouden overlijden?
We gaan ten onder aan onze eigen verzorgingsstaat!
Tis toch zo. Jank niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:05 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja Kees Closed, stop maar met deze act.
De tweet had het over 122 doden (las er eerst ook overheenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal niet die tweet, er zijn juist veel meer cases dan gister
[ afbeelding ]
Leg maar eens uit dan.quote:
Tsja onbetrouwbaar... ik denk dat ze gewoon niet de capaciteit hebben om meer te testen. Land lag al voor corona op zijn gat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
De tweet had het over 122 doden (las er eerst ook overheen) en dat is hetzelfde aantal als wat daar staat.
Alsnog vind ik het een onbetrouwbaar cijfer voor Iran.
Wat is hier brekend aan?quote:
Gister maar 13. Wel een flinke sprong.quote:
Het klopt wel, het staat er alleen krom want die 19 voor deaths hoort bij het stuk 'Covid # 'quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal niet die tweet, er zijn juist veel meer cases dan gister. Het stijgt nu alweer voor een aantal dagen op een rij.
[ afbeelding ]
Embargo helpt niet mee. Onbetrouwbare overheid ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja onbetrouwbaar... ik denk dat ze gewoon niet de capaciteit hebben om meer te testen. Land lag al voor corona op zijn gat.
Ja, die gaan gewoon massaal naar het bos, park of strand.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:04 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In dit soort tijden is het heel gemakkelijk om egoïsten en asocialen eruit te filteren
6 Aprilquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer kan ik weer een biertje pakken in cafe? Weet iemand dat hier?
in september kan het wel weer denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht niet, wellicht in een afgeslankte vorm, we weten het niet. Het enige wat we wel zeker weten is dat voorlopig 6 april wordt aangehouden en dat het totaal geen zin heeft nu al te bedenken of dat kan of niet. Wordt vervolgd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Leg maar eens uit dan.
Want ik zie het niet gebeuren dat de horeca over 2 weken open is.
Ik snap dat het theoretisch mogelijk is maar in de praktijk gaat dat niet gebeuren.
Het een sluit het ander uit.quote:
Ga maar uit van niet eerder als 1 mei.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zegt niet dat dat goed is, wel dat die discussie zal losbarsten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Die mogen wel degelijk ziek worden en doodgaan, maar het gaat om het voorkomen dat er zoveel mensen ziek worden dat er niet meer de juiste zorg geboden kan worden en ze daardoor doodgaan/extra schade oplopen.
En dat zijn dan niet per se alleen de kansloze mensen die toch al ziek en/of oud waren. Ook je gezonde beroepsbevolking die nog wel een paar jaar mee kan, kan dit enorm schaden als je de grenzen opzoekt van de capaciteit van de zorg.
Die neppe?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:08 schreef Nikonlover het volgende:
FvD had laatst een mooi vergelijkings lijstje van NL en Italië. Waar kan ik die vinden?
Jawel hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het een sluit het ander uit.
Je kunt niet bijeenkomsten verbieden en alles opengooien.
in de Thierry nieuwsbriefquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:08 schreef Nikonlover het volgende:
FvD had laatst een mooi vergelijkings lijstje van NL en Italië. Waar kan ik die vinden?
En de dagen daarvoor continu een stijging van om en nabij de 60%.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gister maar 13. Wel een flinke sprong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |