Dikkequote:
Dat was inderdaad de leukstequote:
Daar lette ik toen niet op. Ik drink het al jarennnnnnnnnnnnnnnn niet meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind ze allemaal wel lekker die jij genoemd hebt maar sprite is mijn lieveling. En crystal clear is ook![]()
Zit er in 7-up en cassis ook niet behoorlijk veel suiker ?
Neeeequote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Limoen ik heb wel een link waar je de bold ver vooruit kan kijken, ( de amerkaanse) )dan kan je kijken tot hoever ze echt zijn. Wil je die link?
Ik kijk daar af en toe als het spannend is en ik wil niet wachten
Hey 88quote:
O vervelend, Duik er dan snel in. SLaap lekker en tot zoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik moest mijn bed uit om de verwarming iit te zetten. Dat programma springt soms veel te vroeg aan
Nu niet teveel wakker worden en weer verder slapen 🥺
Hey dotquote:
Jammer alleen van de personage, leuk uiterlijk is niet altijd genoegquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey je bent nog wakker![]()
WAT DOE JIJ NOG WAKKER
Ja als je er voor gaat zitten kijk je zo een eind wegquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neeeeik heb ook zo’n link en moet me soms inhouden om niet de volgende aflevering al te gaan kijken. En vooral nu, vind het laatste weken wel spannend.
Had in het verleden wel een maand verder gekeken in 2 dagen
Morningquote:
Daaag en geef een kus aan haags en dud0r voor mequote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend, Duik er dan snel in. SLaap lekker en tot zo
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik moest mijn bed uit om de verwarming iit te zetten. Dat programma springt soms veel te vroeg aan
Nu niet teveel wakker worden en weer verder slapen 🥺
Haags zal ik doen, Dud wil niet zoveel van mij weten, maar ik zal kijken of hij via mij een kus van jou wil hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daaag en geef een kus aan haags en dud0r voor me
Lekker dank u smaakt altijdquote:
He in een wachtruimte lucht proberen te eten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:12 schreef mario390 het volgende:
ik heb nu in wachdroom verzoekt lucht te eten
Ik kijk het gwn op rtl8 .quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je er voor gaat zitten kijk je zo een eind weg
Welke aflevering ben jij? Ik kijk hem grotendeels ook op video land hoor, daar lopen ze een week voor. Maar als het echt echt spannend is kijken ik wel een aflevering verder op die link
misschien heb ik gedacht is wurstbrotquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dank u smaakt altijd
[..]
He in een wachtruimte lucht proberen te eten?
O oke. Gaat wel leuk worden ga er verder niet over uit wijdenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kijk het gwn op rtl8 .
Thomas vroeg gisteren Zoë ten huwelijk
Ik kan het niet bij 1 aflevering laten daarom doe ik dat niet meer
Eensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jammer alleen van de personage, leuk uiterlijk is niet altijd genoegal was het een serie toch erger ik me eraan
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien heb ik gedacht is wurstbrot
Ow oke, dacht dat je het nu nog dronk naast de spaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar lette ik toen niet op. Ik drink het al jarennnnnnnnnnnnnnnn niet meer.
Heb jaren spa blauw gedronken, tot ik ziek werd op een of andere manier wilde ik toen iets met bubbels drinken. Ik dronk toen van die suikervrij citroen limonade. DIe ben op een gegeven moment in de spa rood gaan doen. EN toen was ik die smaak zat en ben ik bij de spa rood gebleven.
* Dotteke geeft heel voorzichtig Dud en kusje van Sky. En ze rent snel weer weg voor ze een mep krijgtquote:
Ja, heb ik ook allemaal geprobeerd, maar blijf toch op naturel terug komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow oke, dacht dat je het nu nog dronk naast de spa
Ik vind die spa bruisend bronwater met een smaakje ook wel lekker. Had laatst grapefruit geprobeerd.
ja maar het gebeurd me echt dat ik vor sekonden blackout heb en will naast me jemand pakken maar daar is niemanndquote:
Zolang jij er niet bent wel jaquote:
Moest je ff een kus van je maatje Sky gevenquote:
Ben je niet weer te lang op Mario?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar het gebeurd me echt dat ik vor sekonden blackout heb en will naast me jemand pakken maar daar is niemannd
Hoe lang ben je nu al wakker dan?quote:
Beetjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ritme al weer een beetje terug Engine?
Mooi zo, ook al weer een beetje gewend aan het terug zijn en niets doen?quote:
Oeps Mario. Dat is toch veel te langquote:
Ohquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest je ff een kus van je maatje Sky geven
Ja, met de kerst was het warmer dan nu 88quote:
Dat went snelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, ook al weer een beetje gewend aan het terug zijn en niets doen?
[..]
Oeps Mario. Dat is toch veel te lang
Komt jou gezondheid niet ten goede
Elfstedentocht?quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-03-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |