Ja dat is eigenlijk wel een goed idee 👍quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik loop langs de Albert Heijn en zal wel halen danDat was het of wilde je nog een flesje AA erbij
Hey vetrolquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:42 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Daar word je toch spontaan verliefd op![]()
A dat is balen zeg.quote:
Rolmopsquote:
Mooie grote ogen heeft ze.. maar ik word niet spontaan verliefd..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:42 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Knappe vrouw iddquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:42 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds ??quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:41 schreef Dotteke het volgende:
O the bold kijk ik ook altijd. Al wel 30 jaar
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel een goed idee 👍
O, wat dan?quote:
Ruikt ook altijd zo zoetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]weet niet eens of ze AA nog verkopen in de supermarkt. Suikerbommen dat het zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ooit een plaatje van haar hier voorbij zien komen. Roodharige ?
Ken de serie zelf niet.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Knappe vrouw idd![]()
Maar ik word er niet verliefd op
Ja wordt nog verkochtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]weet niet eens of ze AA nog verkopen in de supermarkt. Suikerbommen dat het zijn
Stop eens met scheetjes latenquote:
Ik val niet op vrouwen, vind haar wel heel mooi maar daar houdt het op.quote:
Nooit lekker gevonden. ik vind het al niet lekker ruiken net als redbull ook zo zoete luchtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als kind vond ik het zelf te zoet en dat zegt wat
O oké. Die serie heb ik nooit gekeken. Leuke serie?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb verteld wat bij Sex and the city vor szenen zijn om dat ik gekijkt heb
Red bull vind ik wel lekker ruiken, maar drink het niet. Sprite blijft het lekkerstquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit lekker gevonden. ik vind het al niet lekker ruiken net als redbull ook zo zoete lucht
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, vind haar wel heel mooi maar daar houdt het op.
Ow oke dan krijgt @:engine een flesje AA en knoppers van mij
Zijn ze bij jou niet open voor de vitale beroepen?quote:
Ken je Sex and the City niet ?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oké. Die serie heb ik nooit gekeken. Leuke serie?
Verschrikkelijke serie inderdaad. Vooral de hoofdrol speelster.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ken je Sex and the City niet ?misschien maar goed ook, vond het een afschuwelijke serie maar was wel immens populair
grappig,ordinärquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oké. Die serie heb ik nooit gekeken. Leuke serie?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:51 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Niet? En ik maar denken dat dev een vrouw was
[..]
Zijn ze bij jou niet open voor de vitale beroepen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschrikkelijke serie inderdaad. Vooral de hoofdrol speelster.
Verkochten ze in de voetbalkantine altijd half aa half waterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:46 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit klinkt niet goedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:55 schreef mario390 het volgende:
samantha zei bij het eten dat zij zour sperma schllucken moesst![]()
Sinds ik op moet letten met suikers drink ik Spa rood. Van frisdrank drink alleen cassis of 7-up. De rest heb ik eigenlijk nooit zo lekker gevonden. O ja als ik misselijk ben een klein blikje cola. Maar lekker vind ik dat niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Red bull vind ik wel lekker ruiken, maar drink het niet. Sprite blijft het lekkerst
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dan weet hij dat goed te verbergen!
Nee teveel zieke collega’s en/of die liever thuis zitten met deze situatie.
Dat was die met het donkere haar toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Helemaal mee eens. Ik vond Charlotte wel knap maar die personages
![]()
![]()
Haha wat, aangelengd AA in het flesje zelf ?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:55 schreef engine het volgende:
[..]
Verkochten ze in de voetbalkantine altijd half aa half water
Je ritme al weer een beetje terug Engine?quote:
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dat was die met het donkere haar toch?
Hey Skyquote:
Vind ze allemaal wel lekker die jij genoemd hebt maar sprite is mijn lieveling. En crystal clear is ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds ik op moet letten met suikers drink ik Spa rood. Van frisdrank drink alleen cassis of 7-up. De rest heb ik eigenlijk nooit zo lekker gevonden. O ja als ik misselijk ben een klein blikje cola. Maar lekker vind ik dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |