Het is wel in Uden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal er zijnapp me het adres maar
Ik volg het niet altijd. Soms maanden niet meer maar nu dus weer welquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:18 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nog nooit gezien.
Met wisselende acteurs voor dezelfde persoonquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahaach soms is zulk hersenloos vermaak wat je nodig hebt om even nergens aan te denken
Ik kijk iedere dag “the bold and the beautiful”vindt het ontspannend, niks aan mijn hoofd voor 20 minuten
Na meer dan twee jaar mag het ook wel uit m'n ritme zijn eindelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Mooi zo.
Ik zie je hier nu meestal ook pas na 6uur terwijl je er in het verleden soms al voor 5uur was en al aan het werk
Ja kloptquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is linksaf daarzo bij Den Bosch ?
Ja maar tegenwoordig zit er wel een vaste cast in, vroeger veranderden ze idd vaak van acteur of waren die kinderen opeens volwassen en de ouders hetzelfdequote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met wisselende acteurs voor dezelfde persoon![]()
Zaten wel leuke dames in vroeger![]()
M'n exvriendin keek het dus jaren terug wel wat van meekregen
[..]
Na meer dan twee jaar mag het ook wel uit m'n ritme zijn eindelijk.
Heb je toevallig knoppers?quote:
Ik kijk amper tv dus was niet van plan het weer te gaan kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig zit er wel een vaste cast in, vroeger veranderden ze idd vaak van acteur of waren die kinderen opeens volwassen en de ouders hetzelfde![]()
Je hebt er nu ook nog leuke dames in hoor![]()
2jaar is wel meer dan voldoende om weer een “normaal” ritme te krijgen idd. Tenminste je zou denken dat het genoeg tijd is
Ik loop langs de Albert Heijn en zal wel halen danquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kijk amper tv dus was niet van plan het weer te gaan kijken
Sommige wel jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]lijkt me sowieso helemaal niet iets voor jou. De series die jij kijkt zitten vast ook leuke dames in
Hoi Mario, en. Heb je dt kunnen pakken vannacht?quote:
om 1 sekond nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Mario, en. Heb je dt kunnen pakken vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |