ik heb echt begeleiding nodig om de juiste oefeningen te doen en te voorkomen dat ik me te veel inspan ..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt mee dan
Dan moet je veel gaan wandelen, dat helpt ook of hardlopen. JE bent vroeg wakker altijd dan zijn er ook niet veel mensen op straat
ALs de wind niet zo vies is welquote:
Ja maar ga zo rond 10uur pasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Lekker je kop leegmaken als je wandeld
Zal nu wel heel rustig op straat zijn
Ja, dan moet je nog even geduld hebben is niet anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:09 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik heb echt begeleiding nodig om de juiste oefeningen te doen en te voorkomen dat ik me te veel inspan ..![]()
Dus nog maar even wachten..
Die sowieso. Die doet de hele dag niks anders dan in z'n bed liggen en geile foto's naar dames DM'enquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kunnen we allemaal wel wat van leren!
En vooral @:skysherrif die luilak
Je mag wel een rondje lopen, alleen. MIts je niet niet verkouden bent of hoofdpijn hebt of koorts hebt, of hoest of je beroerd voelt of je je ook maar een beetje niet lekker voeltquote:
Hehe je vergeet vretenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die sowieso. Die doet de hele dag niks anders dan in z'n bed liggen en geile foto's naar dames DM'en
Sky is een leuke man om zo hier mee te dartelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe je vergeet vreten![]()
Maar we vinden sky leuk.met zijn stomme kop
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:16 schreef aKboR het volgende:
zo bakkie op..
Ik ga me weer toonbaar maken
Zit veel te werken achter de cam de laatste week
Zou eigenlijk wel willen dat ik een geil lichaam had.. had ik aan webcamsex geld kunnen verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |