Ja, het gaat niet makkelijk worden dat is een ding wat zeker isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het kan wel gebeuren, het geld heb je aan de bank gegeven in ruil voor een digitale tegoed. En het is tegenwoordig veel lastiger om het weer op te nemen.
Goud is altijd goed, ook al keldert hij dan komt hij wel weer erbovenop. Zal nooit zijn waarde verliezenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben bang dat die goud prijs ook gaat kelderen als alles keldert
Maar ik heb geen verstand van beleggen ergens in.
Aandelen kelderen wel snel nu. Maar ze kunnen ook weer snel stijgen.quote:
thuis zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Ja tuurlijk. Maar ik laaste tijd wat pessimistisch over de toekomst, we zijn zo gefocust op Corona dat we vergeten wat de gevolgen daarvan straks zullen zijn.quote:
Wat investeringen doen in bedrijven waarvan je zeker weet dat die altijd zullen blijven is idd ook goed. Ik vertrouw de banken niet meer echtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:56 schreef aKboR het volgende:
[..]
Goud is een beperkt risico.
Aandelen in redelijk zekere dingen zoals shell/ heineken verdient zich vaak wel terug na een tijdje.
En niet je hele vermogen eraan besteden..
Straks gaan wandelen. en wat dingetjes regelenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:03 schreef aKboR het volgende:
het enige wat ik echt mis is de horeca.
Lekker en gezellig uit eten mis ik echt wel.
En wat we na de crisis moeten??
We krabbelen wel weer op.
Thuiswerken, beetje les geven, telefonisch overleg, masturberen. Beetje de gewone zaken dusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Helaas werkt de temperatuur nog niet meequote:
Ja dat is ook jammerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:03 schreef aKboR het volgende:
het enige wat ik echt mis is de horeca.
Lekker en gezellig uit eten mis ik echt wel.
En wat we na de crisis moeten??
We krabbelen wel weer op.
In de middag is het wel te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas werkt de temperatuur nog niet mee
Wel alleen wandelen hèquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Straks gaan wandelen. en wat dingetjes regelen![]()
Jij leuke plannen ?
Drukke dag heb jequote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Thuiswerken, beetje les geven, telefonisch overleg, masturberen. Beetje de gewone zaken dus
Dat helpt niet echt mee danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:06 schreef aKboR het volgende:
Waar ik wel van baal..
Heb ik eens besloten wat te gaan doen aan mijn gewicht en conditie..
Zijn de sportscholen gesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |