Moge Dude!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt.
Maar er worden geen extra boa's voor ingezet dus hoe ze het dan gaan handhaven vraag ik me af.
Ja dat gaat het zeker duren, het is sneller kapot dan hersteldquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gaat jaren duren voor alles weer wat op orde is
Weet je nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:47 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dat zeker, maar wat dat betreft zit je niet verkeerd in Nederland.
Proostquote:
quote:
Ga ik doenquote:
omzetten in baar goud of aandelen??quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weet je niet![]()
Banken zouden zomaar kunnen vallen straks. Verlies je al je spaargeld op de bank.
Dat zou erg zijn, mensen die jaren hebben gespaard voor b.v. voor hun oude dagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weet je niet![]()
Banken zouden zomaar kunnen vallen straks. Verlies je al je spaargeld op de bank.
Goud is volgens mij wel een goede investering nuquote:
Nederland heeft heel wat goud.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goud is volgens mij wel een goede investering nu![]()
Vind alles op bank laten eerlijk gezegd wel een beetje riskant
Ben bang dat die goud prijs ook gaat kelderen als alles keldertquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goud is een beperkt risico.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het kan wel gebeuren, het geld heb je aan de bank gegeven in ruil voor een digitale tegoed. En het is tegenwoordig veel lastiger om het weer op te nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou erg zijn, mensen die jaren hebben gespaard voor b.v. voor hun oude dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |