Zijn ze echt goed?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb ook goeie nudes kom wisselen
stuurde vorige x semi nudes.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb ook goeie nudes kom wisselen
LOLquote:Op maandag 23 maart 2020 23:18 schreef Cronometer het volgende:
WAs naar mijn neef trouwens. Family first.
Ik haat sportenquote:
Semi nudes heb ik niks aanquote:Op maandag 23 maart 2020 23:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
stuurde vorige x semi nudes.
Werden zeer goed ontvangen.
SAMEquote:Op maandag 23 maart 2020 23:20 schreef Cronometer het volgende:
Ben verdomme 10 kilo afgevallen, maar ben aan het aankomen. Raak er in paniek van mennnn
Jawelquote:Op maandag 23 maart 2020 23:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij houdt zeker niet van een grote ass of wat
Nicequote:Op maandag 23 maart 2020 23:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tuurlijk. Heb een mooie ass en taille
Wie houdt er in godsnaam van een dikke reet, BAHquote:Op maandag 23 maart 2020 23:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij houdt zeker niet van een grote ass of wat
Niks mis met een dikke reet doggy doen zo nu en danquote:Op maandag 23 maart 2020 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie houdt er in godsnaam van een dikke reet, BAH
Een welgevormde reet, DAAR hou ik van
Negers, Marokkanen.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja maar als je ze nooit aanraakt kun je er niets over zeggen. Dun is mooi maar beetje body neukt lekkerder.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je allebei niks aan though.quote:
Hoho! Hij heeft een keer bijna een date gehad!quote:Op maandag 23 maart 2020 23:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar als je ze nooit aanraakt kun je er niets over zeggen. Dun is mooi maar beetje body neukt lekkerder.
Beetje trommelen tijdens het pompenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:25 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niks mis met een dikke reet doggy doen zo nu en dan
Behalve een volwassen blanke man die zijn leven op de rit heeft.quote:
Jouw latina is zeker zo'n half zwartequote:Op maandag 23 maart 2020 23:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Beetje trommelen tijdens het pompen
Die vallen niet op mij denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Behalve een volwassen blanke man die zijn leven op de rit heeft.
Ligt er aan hoe goed je nudes zijnquote:
Boringquote:Op maandag 23 maart 2020 23:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Behalve een volwassen blanke man die zijn leven op de rit heeft.
Bovenal vooral latinaquote:
Dan weet ik het goedgemaakt, gun ik jou wel die dikkerdjesquote:Op maandag 23 maart 2020 23:25 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niks mis met een dikke reet doggy doen zo nu en dan
En TTSSquote:
Ik mag alles zeggen wat ik wilquote:Op maandag 23 maart 2020 23:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar als je ze nooit aanraakt kun je er niets over zeggen. Dun is mooi maar beetje body neukt lekkerder.
Precies. Mag toch al een stuk meer zeggen dan zo’n drie maanden geleden.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoho! Hij heeft een keer bijna een date gehad!
geilquote:
Welk land?quote:
Ze is Mexideesquote:
Is goedquote:Op maandag 23 maart 2020 23:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
als je wil kunnen we dat regelen.
Verhip ik heb nog een strapon in mn nachtkastje liggenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
Ben erachter gekomen dat ik ook vrij dominant ben.
Whipwhip
Ik denk dat ik ook de dominante van de twee zou zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
Whipwhip
Heb ik soms nodigquote:
Niks mis mee vriend. Gebruik wel genoeg glijmiddel!!quote:Op maandag 23 maart 2020 23:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Verhip ik heb nog een strapon in mn nachtkastje liggen
Af en toe is dat wel leukquote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
Whipwhip
Jij zou heel fok nemen.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef 00wildchild het volgende:
Denk dat meesteres bijbaantje wel wat is voor mij.
Lijkt me fucking awkward als iemand voor je betaalt.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef 00wildchild het volgende:
Denk dat meesteres bijbaantje wel wat is voor mij.
wil ook wel aan de jouwe likken.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je met nemen slaan en aan mijn laarzen laten likken bedoelt, dan ja.
Extra motivatie om te mishandelen zonder je schuldig te voelen. Als iemand betaalt dan wil diegene dat.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lijkt me fucking awkward als iemand voor je betaalt.
Zo'n verdienmodel gun ik myrr ook weer niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lijkt me fucking awkward als iemand voor je betaalt.
Wat is hier stoer aan?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Stop Jimmy, je doet hier altijd stoer.
Ik ben sowieso lief en onschuldig maar dat betekent niet dat ik je nudes niet wilquote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Op insta ben je liever en onschuldiger.
Ik denk dat jij irl ook zo bentquote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Op insta ben je liever en onschuldiger.
Je vergeet in de kern onderdanigquote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ben sowieso lief en onschuldig maar dat betekent niet dat ik je nudes niet wil
Ja, IRL ben ik vele malen liever.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk dat jij irl ook zo bent
Vraag er om. Via insta.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ben sowieso lief en onschuldig maar dat betekent niet dat ik je nudes niet wil
okequote:
Ik vind ze alle drie niks.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:46 schreef Cronometer het volgende:
Zijn er mannen die deze vrouw aantrekkelijk vinden?
Ben jij dat?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:46 schreef Cronometer het volgende:
Zijn er mannen die deze vrouw aantrekkelijk vinden?
Op je foto's lijk je veel minder vadsigquote:Op maandag 23 maart 2020 23:49 schreef Cronometer het volgende:
Meeste mensen hier denken dat ik op die in het midden lijk. LOL
Ben gewoon vol, ass, tieten, taille. Nu ik afval heb ik wel iets minder borst.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:49 schreef TTSS het volgende:
[..]
Op je foto's lijk je veel minder vadsig
Nederlanders vinden mij niet bijzonder. Anders had ik het heel fok doorgestuurd. VAst wel iemand die dan op mij wil.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb nooit goede pics van Crono gezien.
Heb overigens ook geen Instagram.
Niets mis met volslank, moddervet is wat anders.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nederlanders vinden mij niet bijzonder. Anders had ik het heel fok doorgestuurd. VAst wel iemand die dan op mij wil.
ik beloon mensen die geduld hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:56 schreef TTSS het volgende:
Myrr stuur jij wel gewoon nudes als ik er om vraag? Stim speelt hard to get met me.
Stuur eerst maar je insta dan doe ik alsof ik m niet al weetquote:Op maandag 23 maart 2020 23:56 schreef TTSS het volgende:
Myrr stuur jij wel gewoon nudes als ik er om vraag? Stim speelt hard to get met me.
Maar dan wordt er binnen 5 seconden gespoten.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik beloon mensen die geduld hebben.
ronde 2 door.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar dan wordt er binnen 5 seconden gespoten.
Zoek de balans
Ronde 2 kan nog een uurtje durenquote:
Ik laat mensen wachten. Altijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ronde 2 kan nog een uurtje duren
Mevrouw Martinez kan niet wachten, ik laat jullie alleen.quote:
Ja zou ook obeyen bij een Latina. Mijngod.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mevrouw Martinez kan niet wachten, ik laat jullie alleen.
wat zal zij blij zijn met een blanke man in bed met een ritmegevoel vn nulquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mevrouw Martinez kan niet wachten, ik laat jullie alleen.
JHAHAHAJJAquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wat zal zij blij zijn met een blanke man in bed met een ritmegevoel vn nul
Die heb ik al gestuurdquote:Op maandag 23 maart 2020 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Stuur eerst maar je insta dan doe ik alsof ik m niet al weet
Hoe wist je het anders?quote:
1+1quote:
Vertel me je bronquote:
Echt? Hoe?quote:
Dit geloof ik.quote:
Eh nou ik volgde de een, keek in wie diegene volgde en zag bovenaan meteen de meest tatta naam ever die ook iemand anders van fok volgt en dat was dus bingo.quote:
Haha echt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Eh nou ik volgde de een, keek in wie diegene volgde en zag de meest tatta naam ever en dat was dus bingo.
HIj is hatelijk ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:12 schreef TTSS het volgende:
Nou ja gelukkig ben jij het en niet Catkiller ofzo
Oh hou van hem.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:12 schreef TTSS het volgende:
Nou ja gelukkig ben jij het en niet Catkiller ofzo
Ik ben er nog hoor arme zielquote:
Ik vind hem lief. Zou sws niet zomaar fokker toevoegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:17 schreef 00wildchild het volgende:
Zo lekker zuur maar ook error als je beetje doorheen prikt.
vul mijn ziel jimmyquote:
Ahw baby ben jaloers.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:17 schreef TTSS het volgende:
Ik zit ook al weer bijna 6 jaar op dit forum
Wilde iets anders vullen maar jij doet moeilijk.quote:
Je wist toch hoe ze eruit zag?.....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:18 schreef TTSS het volgende:
Myrr is trouwens mooi, ik vermoedde het al maar eindelijk confirmed.
10 jaar meer dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ahw baby ben jaloers.
Al sinds ik 14 ben ofzo.
Toen zat ik hier nog niet denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je wist toch hoe ze eruit zag?.....
Ze plaatste vroeger veel foto's. Veel met haar ex.
Even serieus, dat thuis zitten doet iets met mij. Niet normaal.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wilde iets anders vullen maar jij doet moeilijk.
Ik ben de hele tijd al volkomen serieus.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Even serieus, dat thuis zitten doet iets met mij. Niet normaal.
Ben hier sinds 14quote:
Doubt it. Zo ken ik je niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd al volkomen serieus.
Heb echt 1 keer m’n ex gepostquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je wist toch hoe ze eruit zag?.....
Ze plaatste vroeger veel foto's. Veel met haar ex.
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Even serieus, dat thuis zitten doet iets met mij. Niet normaal.
Nee bby, vaker. Voornamelijk bed selfies.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb echt 1 keer m’n ex gepostrest van mezelf.
Dat is dit alquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
zullen we een groepsgesprek met Myrr openen. Dat kan vast heel fijn zijn.
Je hebt er zelfs op gereageerd. Ja sorry mijn grijze massa slaat alles op. Eind zomer 2018. Was op die foto met een opdracht bezig op school.quote:
Dat kan ik me niet meer herinneren, toen dronk ik veelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs op gereageerd. Ja sorry mijn grijze massa slaat alles op. Eind zomer 2018. Was op die foto met een opdracht bezig op school.
Ik heb geen snapquote:
Wat. Nee man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee bby, vaker. Voornamelijk bed selfies.
Ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren, toen dronk ik veel
MYRR IK WEET ZEKERquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat. Nee man.![]()
Of die ene van begin zwangerschap met oranjewitte beddengoed en dat ik die ochtend wakker werd als een godin. Jesus wat een goede foto was dat.
Jajaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jammer, mn beste nudes komen van snap.
Ik geloof je want dat was die foto. En weet ook nog wel nog een maar eerlijk hij was echt kklekker toen.quote:
Ik ook, ben te druk nu, maar ik vrees het ergste met deze lockdown.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:27 schreef 00wildchild het volgende:
Maar ik heb mijn leven gebeterdmet een PlayStation
Je zei dat je me zou sturen op insta, niks gezienquote:
Niet mijn type. Herinner mij hem dus niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik geloof je want dat was die foto. En weet ook nog wel nog een maar eerlijk hij was echt kklekker toen.
Dont do it. Intrinsieke motivatie is de beste motivatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ook, ben te druk nu, maar ik vrees het ergste met deze lockdown.
Jij bent te braaf.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je zei dat je me zou sturen op insta, niks gezien
Jij bent ook braafquote:
Door die lockdown kijk k nu naar hem en denk ik zal ik? Laatste x was november. Hij zit naast me hahaha.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Niet mijn type. Herinner mij hem dus niet.
Klinkt als een uitstekend planquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Door die lockdown kijk k nu naar hem en denk ik zal ik? Laatste x was november. Hij zit naast me hahaha.
Doe gewoon. Zou doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Door die lockdown kijk k nu naar hem en denk ik zal ik? Laatste x was november. Hij zit naast me hahaha.
Ze is wel lekker maar ja. Lekker alle tuinstoelen verzamelen en met de hele familie kijken hoe je nichtje zichzelf staat te hoereren.quote:
haah hard op.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ze is wel lekker maar ja. Lekker alle tuinstoelen verzamelen en met de hele familie kijken hoe je nichtje zichzelf staat te hoereren.
geile dame he.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:37 schreef 00wildchild het volgende:
Zou haar gigantisch hard doen. Echt heel erg hard. Blauwe plekken minstens tien dagen lang.
Ja qua uiterlijk alleen. Wat ze hier staat te doen is wel insta afgeknapt, maarja ken die cultuur niet.quote:
Zigeuners, zijn aandachtshoeren. hoort bij hun cultuur.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja qua uiterlijk alleen. Wat ze hier staat te doen is wel insta afgeknapt, maarja ken die cultuur niet.
Ja dikke afknapper.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zigeuners, zijn aandachtshoeren. hoort bij hun cultuur.
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik ga naar bed. Niet slapen zeg maar.
Sinds wanneer? 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:33 schreef 00wildchild het volgende:
Nee ik ga hem echt niet doen mijngod heb eigenwaarde hoor.
Nou ja zeg, niet zo stoer doen. Ook jij zou totale error krijgen onder de toorts van Myrr dus bek dicht manletje.quote:
Oke snollebolquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja zeg, niet zo stoer doen. Ook jij zou totale error krijgen onder de toorts van Myrr dus bek dicht manletje.
Ja dat jij nou zoveel moeite doet, ik wil gewoon makkelijk scorenquote:
1; Het is Ex on the Beachquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:20 schreef Catkiller het volgende:
Wanneer ga je mee doen aan ex on the beach?
Nou dan ben je bij deze de Zwakste Schakel, tot ziens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat jij nou zoveel moeite doet, ik wil gewoon makkelijk scoren
Ja in jouw geval. Ga nou gewoon naar een hoer joh.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenwaarde bij een vrouw is echt een grote afknapper
Alsof alles daarmee opgelost isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja in jouw geval. Ga nou gewoon naar een hoer joh.
Nee. Dat niet, maar moet alles meteen opgelost zijn dan? Het leven is niet zwart-wit hé. Het kan een impuls geven en een intrinsieke oerkracht aanwakkeren. No shame.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof alles daarmee opgelost is
Rot zelf op met je hoerenmoeder, stuk strontquote:
Hjteringkop tegen vlaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Rot zelf op met je hoerenmoeder, stuk stront
Hjdteringbek tegen mijquote:
Het komt goed, echt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje keelpijn maar verder wel oke.
Succes op het werk.
Het aantal centimeters compenseert datquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wat zal zij blij zijn met een blanke man in bed met een ritmegevoel vn nul
Interessante zienswijze. Het is alleen een beetje kneuzerig, eerste keer met een hoer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee. Dat niet, maar moet alles meteen opgelost zijn dan? Het leven is niet zwart-wit hé. Het kan een impuls geven en een intrinsieke oerkracht aanwakkeren. No shame.
Lijkt me beregezellig vriend.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:24 schreef scrupuleus het volgende:
Ja chevy laten we samen hoeren gaan neuken
Heb keelpijn, denk coronaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kom
Neem drank mee en sos en twee bitches.
Hey Blauwetijgerquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Vroeger was de KLB SC springlevend.
Scherpe constateringquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat is niet waar en dat weet je!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vroeger was de KLB SC net zo dood.
Oja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is niet waar en dat weet je!!
Dat kan altijd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
Heerlijk met een witbiertje in de tuin genieten van het zonnetje, omdat het (nog) kan
Heb je het nu over je kont of je tieten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:33 schreef 00wildchild het volgende:
Pfffff ik mis echt m’n dakterrassen nu.
James bondquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:38 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond mn favo james bond film op tv
Goldeneye
Ja ik vind er voor de rest ook geen hol aan hoor maar alleen dezequote:
Nostalgiequote:Op woensdag 25 maart 2020 18:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ik vind er voor de rest ook geen hol aan hoor maar alleen deze
Was van in de tijd toen ik nog klein hummeltje was
Da's een pareltjequote:Op woensdag 25 maart 2020 18:38 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond mn favo james bond film op tv
Goldeneye
Ja en nostalgie ook, zoals scrup zei. Famke Janssen en Jeroen Krabé spelen daar ook in dacht ik.quote:
Jeroen Krabbé zat in Thunderballquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja en nostalgie ook, zoals scrup zei. Famke Janssen en Jeroen Krabé spelen daar ook in dacht ik.
Ah akkoordquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:08 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé zat in Thunderball
En toen kwam ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Okquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:33 schreef 00wildchild het volgende:
Pfffff ik mis echt m’n dakterrassen nu.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:51 schreef Rozevla het volgende:
Van het weekend weer een lockdown feestje
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:57 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:51 schreef Rozevla het volgende:
Van het weekend weer een lockdown feestje
Lucille Werner?quote:Op donderdag 26 maart 2020 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1,5 meter vinden de meeste mensen nog veel te lastig.
Ik denk dat ik maar een zelfgemaakte Lucille meeneem naar buiten.
Die zou incl. rolstoel ook hard aan moeten komen, maar dat is wat lastiger.quote:
kun jij zelf Lucille's maken?quote:Op donderdag 26 maart 2020 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1,5 meter vinden de meeste mensen nog veel te lastig.
Ik denk dat ik maar een zelfgemaakte Lucille meeneem naar buiten.
Waar heb je het dan overquote:Op donderdag 26 maart 2020 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zou incl. rolstoel ook hard aan moeten komen, maar dat is wat lastiger.
Ja hoor, honkbalknuppel en wat prikkeldraad.quote:
Hee buufquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, honkbalknuppel en wat prikkeldraad.
Een kind kan de was doen.
Of een Lucille maken.
Kijk je TWD?quote:
jezus, wat is in jouw wereld een Lucille?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, honkbalknuppel en wat prikkeldraad.
Een kind kan de was doen.
Of een Lucille maken.
De doodlopende?quote:
Two Wheel Drive..quote:
Ben het weer aan het volgen, na een grote tussenstopquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De doodlopende?
Nee nooit gezien.
Yepquote:Op donderdag 26 maart 2020 13:19 schreef gianni61 het volgende:
volgens mijn google is dit iets uit walking dead.
Geen wonder dat ik het niet ken.
Nee, dat kan.. ik vond het eerst ook niets, maar ja.. nu toch ineens bij Seizoen 7 of zoquote:
staat het op netflix?quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat kan.. ik vond het eerst ook niets, maar ja.. nu toch ineens bij Seizoen 7 of zo
Jazekerquote:
dat heb ik ook niet af gekeken.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar ik echt niet doorheen kwam was Breaking Bad.
Dat is toch met al die zombies? Wat kinderachtig.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben het weer aan het volgen, na een grote tussenstop
Hey maatjequote:Op donderdag 26 maart 2020 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is toch met al die zombies? Wat kinderachtig.
Oeps, heb je niet gezienquote:
Ja, maakt niet uit.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is toch met al die zombies? Wat kinderachtig.
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weertje he, buurman ?
Heb je die foto's gezien van de Haagse Markt ?
Mensen in een karretje aan de zuurstof, lekker zij aan zij schuifelen tussen die kraampjes
quote:
quote:
HALLOquote:
Man man manquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maakt niet uit.
Spongebob Squarepants is ook kinderachtig, kijk ik soms ook naar
Picca's? Liefst wel rond de 20 of jonger.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:41 schreef TTSS het volgende:
Tering die tindermeisjes zijn wel echt makkelijk nu. Chevy, zelfs jij moet nu kunnen scoren mien jong.
Ga zelf maar proberen makkerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:42 schreef Wigle het volgende:
[..]
Picca's? Liefst wel rond de 20 of jonger.
Jimmy ik waardeer jouw oprechte bijdrage voor de medemensquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:41 schreef TTSS het volgende:
Tering die tindermeisjes zijn wel echt makkelijk nu. Chevy, zelfs jij moet nu kunnen scoren mien jong.
Zo ben ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jimmy ik waardeer jouw oprechte bijdrage voor de medemens
Hoe ga je met ze daten danquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:41 schreef TTSS het volgende:
Gewoon afsprekenquote:
Bij mij thuisquote:
Lijkt me echt niets. Wil toch eerst ergens op een terras een drankje doen. Eerst eens kijken hoe iemand irl isquote:
Welk terras dan grapjurk?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me echt niets. Wil toch eerst ergens op een terras een drankje doen. Eerst eens kijken hoe iemand irl is
Ja dat is dus het probleem. Heb nu genoeg tindermeisjes maar geen plek om eerst even kennis te makenquote:
Lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |