Tuurlijk. Hopelijk is het met een maand of 3 een beetje op z'n retour.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, maar als het kan moet het toch weer kunnen? Of ben ik nou gek?
Daar heb je ook gelijk in. Iedereen noemt allerlei data, maar er is geen peil op te trekken. Als je een half jaar gezegd had wat er nu gebeurt wereldwijd, had ik je persoonlijk op laten nemen in een psychische instelling. Als je mij twee weken had gezegd dat nu de horeca dicht zou zijn en hoe we er nu bij zitten en wat er speelt had ik je ook hoofdschuddend aangekeken. Maar het is wel zo nu.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:57 schreef Durmada het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is afwachten. Als het 6 april kan is het fijn, als het dan niet kan moeten we het niet doen. Valt nu nog geen zinnig woord over te zeggen.
Rutte en het RIVM zijn dat ook niet geweest.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Crisiscommunicatie les 1: Wees eerlijk.
Daar zet je juist uit wat voor maatregelen je wil treffen en waar het impact op heeft, inclusief wat je eventueel al hebt gedaan, wat je wil bereiken en hoe.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat het een crisisberaad is? Dat is per definitie al niet makkelijk, dat lijkt mij ten minste hoor. Maar als al jouw beraden in tijden van nood zo makkelijk zijn, moet je lekker de politiek in gaan makker.
Wow, rustig maar. Of zit jij de hele dag huilend in een hoekje?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:58 schreef Coeus het volgende:
[..]
Lolletjes maken tijdens dit... sukkel.
Ik kan me bij god niet herinneren wanneer ik dat überhaupt voor het laatst gedaan heb.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:00 schreef crystal_meth het volgende:
Wie neemt hier elke dag z'n temperatuur?
Ik doe het,, ook al ben ik 10 dagen niet buiten geweest.
Rustig aanquote:Op maandag 23 maart 2020 23:58 schreef Coeus het volgende:
[..]
Lolletjes maken tijdens dit... sukkel.
Ik heb geen idee, jij ook niet, en hij waarschijnlijk ook niet. Maar hij doet op dit moment gewoon wat er gedaan kan worden, als de conservatives niet hadden dwarsgezeten vanmiddag was er nu een cheque onderweg naar werklozen etc.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:56 schreef D_A het volgende:
[..]
Maar met de huidige maatregelen, geloof jij erin dat in de US over 3 maanden de boel weer up and running is?
Dat ging vanavond ook door mijn hoofd ja... dit kon je je op 31 december toch niet voorstellen, dat je eigenlijk minimaal de helft van 2020 door de plee kunt trekken en alles stil staatquote:Op maandag 23 maart 2020 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in. Iedereen noemt allerlei data, maar er is geen peil op te trekken. Als je een half jaar gezegd had wat er nu gebeurt wereldwijd, had ik je persoonlijk op laten nemen in een psychische instelling. Als je mij twee weken had gezegd dat nu de horeca dicht zou zijn en hoe we er nu bij zitten en wat er speelt had ik je ook hoofdschuddend aangekeken. Maar het is wel zo nu.
Ja. In foetushouding.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, rustig maar. Of zit jij de hele dag huilend in een hoekje?
Ja je hebt ze erbij hoor..een rondje in je auto rijden wordt al als misdaad gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, rustig maar. Of zit jij de hele dag huilend in een hoekje?
Sinds gisteren. Beetje koortsig..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:00 schreef crystal_meth het volgende:
Wie neemt hier elke dag z'n temperatuur?
Ik doe het,, ook al ben ik 10 dagen niet buiten geweest.
Absoluut. En daarom is het ook zo'n lastige balans om te vinden tussen te strenge en te soepele maatregelen. Ik ben nog altijd blij met Nederland, in vergelijking met landen als Slowakije.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:00 schreef Newone82 het volgende:
Trump heeft eindelijk een punt:
“ Er komen meer doden door werkeloosheid, depressie en zelfmoorden als je mensen te lang op sluit dan door het virus”. Yep. Gelijk in.
Birx - USA's Jaap van Dissel - wordt straks vervangen... dat zij het gezag ondermijnd... met haar overigens juiste inhoud qua aanpak (handen wssen, social-distance, uitrel 15-dagen golf etc.etc.).quote:Op maandag 23 maart 2020 23:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wel aan een leider die een ietwat realistisch beeld probeert te schetsen. Trump gaat bijna 180 graden in tegen wat de daadwerkelijke experts, nota bene in zijn eigen regering, in dezelfde persconferenties zeggen.
Ik als kind. Heb ook niet zo’n thermometer in huis.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me bij god niet herinneren wanneer ik dat überhaupt voor het laatst gedaan heb.
Wow...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, jij ook niet, en hij waarschijnlijk ook niet. Maar hij doet op dit moment gewoon wat er gedaan kan worden, als de conservatives niet hadden dwarsgezeten vanmiddag was er nu een cheque onderweg naar werklozen etc.
En wat hij zegt in het openbaar kan en mag niet 100% overeenkomen met de daadwerkelijke acties, dat is gewoon politiek.
Rutte doet het echt niet beter dan hij.
Eerste kind van mn beste vriend ergens volgende maand. Mag nog ff thuisblijven.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn kind gaat in mei voor het eerst naar school. Althans, dat was de planning
Ik ben dan ook erg benieuwd naar de evaluatierapporten. En dan met name over de fase van zeg 1 februari tot en met caraval.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Rutte en het RIVM zijn dat ook niet geweest.
Vanaf dag 1 al niet.
Is niet heel besmettelijk
Is niet heel dodelijk
Geen overdracht zonder symptomen
Zeer kleine kans dat het in Nederland opduikt
Als het hier komt dan blijft het bij een paar besmettingen
We zijn goed voorbereid
Kinderen spelen geen rol in de verspreiding
Etc etc etc etc
En als klap op de vuurpijl over eerlijk communiceren; dan had ie in zn toespraak gewoon moeten zeggen luister jongens, volgens onze experts is dit de beste strategie voor ons land, maar helaas zullen er wel tussen de 40.000 en 80.000 Nederlanders het niet gaan redden. Alle andere opties resulteren volgens onze experts in meer slachtoffers.
Dan ben je eerlijk. Rutte en het RIVM zijn dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |