quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Iets aan die vent doet mij denken aan een jongen op mijn basisschool, haalde een max score op de cito enzo.quote:
Rquote:Op maandag 23 maart 2020 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso met python
@:Wereldgozer
@:lenny_leonard
Datawetenschapper en intensivistquote:Op maandag 23 maart 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Wel fucking intelligente man, zie je wel
Rquote:
Pythonquote:Op maandag 23 maart 2020 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso met python
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:09 schreef svann het volgende:
In dit geval is doorgeschoten privacy een hindernis.
Mwaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Fuck die privacy. Ze willen je leven redden mongolen.
voor de volgzame schapen wel jaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef svann het volgende:
Fuck zeg! Dit zijn wel erg paranoia vragen.
Dus?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze maken je gegevens niet openbaar
Als je hieraan begint kun je niet meer terug. Dit is wel een beetje eng.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef svann het volgende:
Fuck zeg! Dit zijn wel erg paranoia vragen.
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus dan kan niemand erbij?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja fucking irritante stem ookquote:Op maandag 23 maart 2020 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is die blonde. Wat een tering dom wijf. Echt zo'n lerares, streng kut wijf
Dit gebeurt waarschijnlijk ook met toeziend oog van autoriteit persoonsgegevensquote:Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef Tourniquet het volgende:
Wat is het probleem, ze kunnen de data toch anonimiseren?
Wel zoeken idd.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:10 schreef Tourniquet het volgende:
Wat is het probleem, ze kunnen de data toch anonimiseren?
Het woord anoniem is nog niet gevallenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is het probleem als je gegevens anoniem in een systeem komen
Je gaat liever dood aan corona dus? Maak je niet zo druk man.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het woord anoniem is nog niet gevallen
Waarom zegt ie dat niet gewoon ipv in het vage te blijven.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit gebeurt waarschijnlijk ook met toeziend oog van autoriteit persoonsgegevens
Liever corona dan jaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je gaat liever dood aan corona dus? Maak je niet zo druk man.
Omdat het voor hem logisch isquote:Op maandag 23 maart 2020 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom zegt ie dat niet gewoon ipv in het vage te blijven.
Ben toevallig ook aan het kijken. Lijkt me wel ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso met python
Dat zei ik net inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Het stemgeluid van dit vrouwelijke presentatrice is toch ontzettend storend?
Kan je ook kijken of de gegevens anoniem zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben toevallig ook aan het kijken. Lijkt me wel ja.
Het penetreert mijn oren en helemaal met die strenge lelijke kuttenkop erbijquote:Op maandag 23 maart 2020 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Het stemgeluid van dit vrouwelijke presentatrice is toch ontzettend storend?
Wat bedoel je precies? AVG is eraf toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je ook kijken of de gegevens anoniem zijn
@:rensajacied en @:jancees weten het niet zeker
GEen ideequote:Op maandag 23 maart 2020 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? AVG is eraf toch?
Misschien kunnen ze zonder kleren die 'sport' beoefenenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Wel lekker zo'n flexibel popje @:rensajacied
Ik zie elke keer dat fragment van Derksen over hun voor mijquote:Op maandag 23 maart 2020 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Wel lekker zo'n flexibel popje @:rensajacied
Ohhh de familie Wevers ...quote:Op maandag 23 maart 2020 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zie elke keer dat fragment van Derksen over hun voor mij
Als marketingstudent kan ik mij hierin vinden.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
Dit is marketing. Die redactie van Op1 bestaat echt uit rare mensen.
bedankt voor de mentionquote:
Beter Info Wars kijkenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Jensen gooit net een 1 uur durende podcast eruit...
Donder op met die gevaarlijke complotdenkerquote:Op maandag 23 maart 2020 23:20 schreef Bocaj het volgende:
JensenGODquote:Op maandag 23 maart 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Donder op met die gevaarlijke complotdenker
Jensen zonder beeld is toch wel next level fan.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Jupyterquote:Op maandag 23 maart 2020 23:22 schreef Doublepain het volgende:
deze god gaat alles oplossen in Python
Wel een baasje verder, heeft ook zelfrijdende auto gemaakt met slechts je telefoon te gebruikenquote:
Beter programmeren in kladblokquote:Op maandag 23 maart 2020 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel een baasje verder, heeft ook zelfrijdende auto gemaakt met slechts je telefoon te gebruiken
Dat is dus niet bekend, maar eenmaal in het ziekenhuis wel een paar weken, geloof ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:18 schreef monkyyy het volgende:
Hoe lang blijft een gemiddeld persoon ziek?
Was er nog toiletpapier beschikbaar?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Ik was vandaag in de supermarkt, iedereen hield zich netjes aan de regels. Ik was er wel vrij laat, half 8 ofzo
Ja vlak voor sluitingstijd is echt een genot.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Ik was vandaag in de supermarkt, iedereen hield zich netjes aan de regels. Ik was er wel vrij laat, half 8 ofzo
En het dodental blijft maar stijgen. Het is echt een raadsel waarom het daar zo extreem dodelijk is. Hopelijk vlakt het hier straks wat af.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef svann het volgende:
Kan me indenken dat de Italianen wanhopig zijn.
Vijfhonderd-plus doden per dag.
Experts mogen wel vaker tegen politici zeggen dat ze hun ongeïnformeerde smoel moeten houden.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Experts mogen wel vaker tegen politici zeggen dat ze hun ongeïnformeerde smoel moeten houden.
Jij legt nooit ergens een kwakje neer?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:25 schreef NoCigar het volgende:
Bah, stukjes snot neerleggen. Wie doet nou zoiets?
Zo ver het oog reiktequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Was er nog toiletpapier beschikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |