abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192237289
De eerste coronapatiënt in de grensregio Heinsberg is aan de beterende hand. Landraad Stephan Pusch laat weten dat deze 47-jarige patiënt zero uit de gemeente Gangelt van de beademingsapparatuur af is.
„Hij heeft drie weken voor zijn leven gevochten, maar schijnt het nu gered te hebben”, zegt Pusch. Met zijn 46-jarige vrouw ging het al eerder stukken beter.

https://www.limburger.nl/(...)zijn-leven-gevochten
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2020 @ 23:07:46 #277
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192237298
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:06 schreef Tengano het volgende:
Nederland gaat straks massaal hardlopen :D
Moet nu meteen denken aan dit filmpje van een Italiaans burgemeester.

maandag 23 maart 2020 @ 23:08:06 #278
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192237305
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:03 schreef HiZ het volgende:

[..]

Oh ja, Rutte heeft een foto van een druk bos gezien en verbiedt elke bijeenkomst in het openbaar van meer dan 3 mensen en belooft boetes van ¤400 als die drie mensen niet anderhalve meter van elkaar afstaan. Het is eigenlijk iets wat helemaal niet bestaat. Ik zie spoken, heel Nederland begrijpt precies wat de regels zijn en iedereen houdt zich eraan.
Nee, niet heel Nederland houdt zich eraan. Rutte hekelt terecht het egoistische gedrag van die mensen die zich er niet aan gehouden hebben. Maar ik geloof niet dat er dit weekend 3,5 miljoen mensen in die parken waren.
pi_192237310
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Geen zin in een betje met roos?
Zij neemt iedere bet aan dat alles weer open is na 6 april.
Waar wedden we om?

Ik weet echt niet wat mensen verwachten met alles wat er nu al is gebeurd. Dat ze op 6 april gaan zeggen: oké jongens, speelkwartier voorbij, nu als de wiedeweerga weer naar kantoor of we schoppen je ernaartoe. Graag allemaal hutjemutje in het ov en in het kantoor zelf.

Tenzij ze het experiment groepsimmuniteit nog even goed willen versnellen, maar ja, of dat nu zo verstandig is. Het is toch wenselijk dat de meeste mensen het overleven. Anders lijkt het alsof je het niet goed hebt gedaan.
pi_192237328
Landbouwminister Carola Schouten heeft alle dierenartsen en leveranciers opgeroepen alle beademingsapparatuur te leveren aan de zorg. Wegens het coronavirus kampen ziekenhuizen met tekorten. Sommige beademingsapparaten van dierenartsen kunnen daar worden gebruikt.

In een brief aan dierenartsen vraagt Schouten om 'alle beademingsapparatuur beschikbaar te stellen aan de ziekenhuiszorg voor opschaling van de IC-capaciteit'. Dat moet zo spoedig mogelijk gebeuren.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2020 @ 23:08:49 #281
416575 crew  Evenstar
pi_192237331
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, niet heel Nederland houdt zich eraan. Rutte hekelt terecht het egoistische gedrag van die mensen die zich er niet aan gehouden hebben. Maar ik geloof niet dat er dit weekend 3,5 miljoen mensen in die parken waren.
Moeilijk om er een percentage aan te plakken ja. Alleen is ieder % teveel als straks de IC's vol zijn gelopen.
pi_192237335
quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2020 22:58 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Al had je dat x100, als je de sjaak bent, is het gedaan.
Ik en me vriendin zijn al 3 weken niet meer weggeweest. Boodschappen online besteld.
  maandag 23 maart 2020 @ 23:09:03 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192237338
Witte huis gaat zo live :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192237343
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Het gros wel, ja.
So what, niet voldoende. Anders hadden we deze verscherping niet over ons heen gekregen.

Sterker nog, dan hadden die NL-alert ook niet gekregen.
pi_192237345
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:07 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik vraag mij oprecht af hoe lang wij dit volhouden en in hoeverre de kosten nu opwegen tegenover de baten. In mijn optiek niet.
Hoe je het wendt of keert, (en dat valt niet te ontkennen), er wordt enorm ingewerkt op ons angstgevoel. Hoe langer deze charade duurt, hoe meer we eraan toegeven, hoe meer we eraan wennen en hoe makkelijk we het accepteren.
Ik ben niet bang om dood te gaan en al helemaal niet bang om dood te gaan aan het corona virus, maar ik ben wel bang dat wij als mensen onze vrijheden verliezen.

Het enige wat ik vind is dat we altijd kritisch moeten blijven en altijd waakzaam moeten zijn
Ik heb helemaal geen last van angst. Wat doe ik verkeerd?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_192237352
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:08 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Waar wedden we om?

Ik weet echt niet wat mensen verwachten met alles wat er nu al is gebeurd. Dat ze op 6 april gaan zeggen: oké jongens, speelkwartier voorbij, nu als de wiedeweerga weer naar kantoor of we schoppen je ernaartoe. Graag allemaal hutjemutje in het ov en in het kantoor zelf.

Tenzij ze het experiment groepsimmuniteit nog even goed willen versnellen, maar ja, of dat nu zo verstandig is. Het is toch wenselijk dat de meeste mensen het overleven. Anders lijkt het alsof je het niet goed hebt gedaan.
@roos94
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192237353
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:04 schreef Tengano het volgende:

[..]

Rusland heeft ook europa bevrijd, maar de credit gaat altijd naar de amerikanen ed.

Volgens mij zijn er zelfs meer russen gesneuveld dat van de rest van de geallieerden.
In zijn boek ‘Influence’ beschrijft Cialdini deze truc van iets geven om een automatische respons te triggeren dat de ontvanger iets terug wil geven.

De VS speelt met geopolitiek vuur
pi_192237358
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet verboden. Als ik 2 maanden opgesloten thuis zit word ik zieker dan van corona.
nou, anne frank (je avatar) moest heel wat langer in huis blijven hoor, die kon het ook.
in vergelijking met haar is het dus peanuts wat wij nu moeten en mogen de komende
paar maanden. :)
pi_192237362
Wat mij opviel aan de persco.. Rutte viel nog net niet op z'n knieën om te smeken dat jullie je toch ajb allemaal aan de regeltjes willen houden ...

Hier in B (ik ben zelf NL'se) wordt gewoon gezegd... Dit en dit is het en we gaan handhaven (nadat de duidelijkheid er is...)
pi_192237367
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen last van angst. Wat doe ik verkeerd?
Ik ook niet.
pi_192237374
quote:
5s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:05 schreef Vallon het volgende:

[..]

Hoe zou dat in de praktijk werken ? Griffie is toch ook dicht ?
Ik vraag het voor een "vriend" die zich afvraagt hoe dit nu werkt.
Kortom waar is het loket om je klacht in te dienen ?
De rechtbanken zijn gewoon bereikbaar voor spoedeisende zaken.https://www.rechtspraak.n(...)orden-behandeld.aspx
zie email 27 oktober
pi_192237380
Zuid-Afrika gaat vanaf donderdag voor drie weken op slot om de verspreiding van het nieuwe coronavirus in te dammen. Dat heeft president Cyril Ramaphosa vanavond bekendgemaakt. Hij gaf het leger de opdracht om de lock-down te handhaven.

De noodmaatregel betekent dat burgers alleen nog buiten mogen komen om boodschappen te doen en om naar een arts of apotheek te gaan. Een uitzondering geldt voor mensen in cruciale beroepen. De meeste Zuid-Afrikaanse industrieën gaan dicht, uitgezonderd leveranciers van essentiële diensten op het gebied van beveiliging en veiligheid, voedsel en distributie en telecommunicatie en elektriciteit.

Zuid-Afrika telde vandaag 402 besmettingsgevallen maar dat aantal zal de komende weken stijgen, aldus Ramaphosa.
  maandag 23 maart 2020 @ 23:10:34 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192237392
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:09 schreef HiZ het volgende:

[..]

So what, niet voldoende. Anders hadden we deze verscherping niet over ons heen gekregen.

Sterker nog, dan hadden die NL-alert ook niet gekregen.
Meh, allemaal part of the plan als je het mij vraagt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 maart 2020 @ 23:10:57 #294
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192237403
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:09 schreef Caland het volgende:
Witte huis gaat zo live :)
Lekker ongemakkelijk die mensen die nu staan te wachten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192237407
quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:03 schreef Sfancta het volgende:
Het rondje dat ik na het avondeten loop met de hond, is net alsof ik door een spookstad loop. Zo raar... nog geen vier weken geleden kon je over de koppen lopen. Zag ook al wat poitieauto's rijden, dus er zal wel echt gehandhaafd worden...
Ik liep de laatste weken steeds van 2 tot 4 met mijn hond en kwam dan bijna niemand tegen. Maar dit weekeinde was het plotseling zo druk bij mijn uitlaatplek dat ik de wandeling 2 uur later doe. Nu kom ik weer het gebruikelijke aantal mensen tegen. Een stuk of 50 over twee uur in een landelijk gebied.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2020 @ 23:11:06 #296
416575 crew  Evenstar
pi_192237409
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:08 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Waar wedden we om?

Dat zijn de zelfde users/mensen die al dagenlang roepen dat er geen strengere maatregelen gaan komen. Nu zijn ze opeens verbaasd en geschrokken en roepen dat het 6 april wel weer open zal gaan.

Misschien dat ze morgen iets bekend maken m.b.t. examens etc, maar horeca, sportscholen etc al 6 april opengooien zie ik echt niet gebeuren. Met een beetje geluk en als iedereen zich aan de regels houdt heel misschien begin mei.
pi_192237411
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Moet nu meteen denken aan dit filmpje van een Italiaans burgemeester.

gaat mij veel te ver VEEL TE VER dit
Ik vind dat het tegen elke mensenrecht ingaat om mensen te verbieden naar buiten te gaan.
Daar krijg ik nog meer bibbers van
pi_192237431
Ik kwam er trouwens achter dat ik wel gewoon de grens over kan. Ik heb een NL paspoort en BE id-kaart. Kan dus steeds de andere tonen aan de grens.

Maar omdat ik geen superverspreider wil worden, zal ik maar rustig op 1 plek blijven.
BFF met GGMM
pi_192237444
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat geldt voor evenementen. Een bar is geen evenement.
Dat maakt toch niets uit. Waarom zou dat dan wel in een restaurant mogen. Dat is toch een beetje tegenstrijdig. Ze willen het liefst zo min mogelijk mensen op straat, maar als alles weer opengaat dan gaan de meeste toch echt weer naar restaurants, cafes etc. Dat schiet dan toch ook niet op als het daar dan weer zo vol staat.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 maart 2020 @ 23:12:33 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192237445
Trump's gebrabbel begint, nu live op CNN (oa).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')