quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe Chinees zoeken naar bed geweest met een tang en ze zijn eigen kamer heeft een begeleider maar die laat ie nooit kaapt van de bek gespuugd het niet meer dan een spel van je vriendin gisteravond ook niet hoor het graag van je moeder gisteravond op Twitter
Dat heb ik ook vaak besproken met mijn ex-schoonmoeder, maar dan bij het afwassen en niet bij het eten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:39 schreef mario390 het volgende:
de 4 hebben ook bij het eten van analsex gepraten
Nee voor de eeuwwisseling was ik er wel klaar meequote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
over mijn moeder? heb je ook vor 20 jaren sex...city gekijkt?
met de ex-schoonmoeder?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak besproken met mijn ex-schoonmoeder, maar dan bij het afwassen en niet bij het eten.
Ik zie het idd.quote:
eeuwwisseeling?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee voor de eeuwwisseling was ik er wel klaar mee
Nou dan kom ik niet kijken .... de komende 3 dagen want het is verboden ... Sexclubs dichtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
eeuwwisseeling?
vandaag heb ik nieuwe zender laufzoek bij sky gemakt heb nieuwe zender en op en lopt nu geloof 3 dagen sex and the city marathon
sex and the city de serie hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan kom ik niet kijken .... de komende 3 dagen want het is verboden ... Sexclubs dicht
Wat denk je wel niet van mij?quote:
Ja hier ook ... schutz hanschoenen van plasticquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
sex and the city de serie hoor
vandaag was ik inkopen moest ik 2 meter afstand houden and de de vor me was en de vrouwen de daar werkten hadden alle schutz an
Zo te zien heb je een gevoelige snaar geraakt marioquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij?Anale sex met je ex-schoonmoeder bespreken is iets anders dan het willen
Ik ben gelukkig vriendquote:
dann willt je anale sex met haar tochter toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij?Anale sex met je ex-schoonmoeder bespreken is iets anders dan het willen
Mijn ex? Nee, liever niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 02:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann willt je anale sex met haar tochter toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |