charlotte op mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:08 schreef mario390 het volgende:
carrie,samantha,charlotte, marathon op sky
Nooit muggen hier. Echt nooit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:08 schreef devzero het volgende:
Dan heb je even voldoening dat je een mug hebt dood geslagen, blijft er een klein bloedvlekje op de muur achter
oh wacht volgens mij is het sex and the city hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je dat net zo graag weten als ik?
Verkeerde smiliequote:
Natuurlijk ken ik die seriequote:
Ik denk dat ik bijna elke aflevering wel heb gezien en films ookquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
@:moemoe is 19, dus voor haar is het nieuw nu
Sex and The city: over 4 vrouwen en hun leven in New York inclusief alle ups and downsquote:
kennt elke vrouw denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik die serie.
[..]
Ik denk dat ik bijna elke aflevering wel heb gezien en films ook.
[..].
[..]
Sex and The city: over 4 vrouwen en hun leven in New York inclusief alle ups and downs.
dat jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh wacht volgens mij is het sex and the city haha
Pas maar op, hij haalt @moemoe en @skysherrif nog wel eens door elkaar: geen van 2 begint met een d.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maybe kan Mario mij een foto sturen privé ter beoordeling?
Nee, moeten we echt eens doen. Morgen tijd?quote:
Nee morgen heb ik covidquote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, moeten we echt eens doen. Morgen tijd?
Ik heb een nieuwe Chinees zoeken naar bed geweest met een tang en ze zijn eigen kamer heeft een begeleider maar die laat ie nooit kaapt van de bek gespuugd het niet meer dan een spel van je vriendin gisteravond ook niet hoor het graag van je moeder gisteravond op Twitterquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Pas maar op, hij haalt @:moemoe en @:skysherrif nog wel eens door elkaar: geen van 2 begint met een d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |