nou ze hebben wel een hele boel blikken met erwten , misschien kunnen ze er de voedselbank blij mee makenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
Tegen de muur met ze. Trouwens, je ziet nu langzaam aan dat er helemaal geen nood was. De sukkels
ik geloof dat er nu niet meer gehamsterd wordt hoor , dan gooi je het in de kar bij een kok van een weeshuisquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
gooi bij die hamsteraars wat duurdere dingen in hun karretje. als zo'n figuur even wegkijkt flikker je gewoon een berg condooms, brandnetelthee en Q10 dagcreme in dat karretje van ze.
nee nu niet meer , iedereen heeft nu zat erwten in blik kennelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Hier was het zoals gewoonlijk veel te druk bij de supermarkten en dat ondanks dat ik een groot dorp woon.
wat moet je daarmee , voor friet ofzo ?quote:
ik doe altijd een beetje in de pan bij de biter als ik wat ga bakken omdat het warmer earm wordt ofzo weet ik het moet van omaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat moet je daarmee , voor friet ofzo ?
Ben je al aan je voorraden begonnen?/quote:Op maandag 23 maart 2020 21:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik sloeg een maand geleden al spul in.
Ik weet niet wat je er grappig aan vindt als iemand het doet voordat anderen het doen maar ja.
Wat zijn jullie zure mensen zeg.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ben je al aan je voorraden begonnen?/
Vanaf vandaag iedere dag erwten uit blik of witte bonen in tomatensaus en hamburgers uit de diepvries?
En de 12 zakken chips leeg zien te krijgen
Wie is er werkloos en trekt het schap leeg?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:01 schreef Specularium het volgende:
Nee, met je werkeloze reet het hele schap leegtrekken is leuk.
Ja kan beter gaan wandelen in plaats van de hamster voorraad aan chips en cola opetenquote:
Dat zijn armoedzaaiers, die hebben geen geld om een voorraadje aan te leggenquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:01 schreef Specularium het volgende:
Nee, met je werkeloze reet het hele schap leegtrekken is leuk.
ik begrijp echt niet waarom ik 100 blikken worteltjes en erwten in zou moeten slaan en wat dat te maken heeft met een virusquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat zijn armoedzaaiers, die hebben geen geld om een voorraadje aan te leggen
Dat klopt niet, ik zie al decennia krachtige individuen die geen werk hebben, die evenwel hier niet geweerd worden in de supermarkten en niet beboet worden wegens het feit dat zij te dicht op armere klanten gaan staan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat zijn armoedzaaiers, die hebben geen geld om een voorraadje aan te leggen
Dat komt omdat arme klanten niet zo rijk zijn om 10 blikken worteltjes en 12 blikken erwtjes en 6 zakken chips in te slaan voor als de wereld vergaatquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat klopt niet, ik zie al decennia krachtige individuen die geen werk hebben, die evenwel hier niet geweerd worden in de supermarkten en niet beboet worden wegens het feit dat zij te dicht op armere klanten gaan staan.
Om het eten overal weg te kapen en dat in supermarkten uit te stallen en dan voor dat eten van zwakkere medemensen een enorme tegenprestatie te verlangen, hoeft men niet intelligent te zijn.quote:
Het is toch goed dat ze zich zelf uitstekend voorbereiden om overal de blikken bonen en erwten weg te halen en thuis in de kelder te zetten, vlak voor dat anderen gaan boodschappen doenquote:Op donderdag 26 maart 2020 06:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Om het eten overal weg te kapen en dat in supermarkten uit te stallen en dan voor dat eten van zwakkere medemensen een enorme tegenprestatie te verlangen, hoeft men niet intelligent te zijn.
quote:
De blikken groentes en soep mogen ze zeker wel hamsteren, aangezien dat niet meer vers is en dus niet meer voedzaam is. Dat is geen probleem, want dan moeten ze wegens diarree vaker naar de wc.quote:Op donderdag 26 maart 2020 07:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het is toch goed dat ze zich zelf uitstekend voorbereiden om overal de blikken bonen en erwten weg te halen en thuis in de kelder te zetten, vlak voor dat anderen gaan boodschappen doen
[..]
gewoon ochtends om 8:00 gaan dan is er niemandquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:57 schreef crystal_meth het volgende:
Voor mensen die nu enkel buiten komen om te winkelen is het niet meer dan logisch.
Het is het enige moment dat ze risico lopen besmet te worden, en je weet dat het risico stijgt met de tijd, want het aantal nieuwe besmettingen stijgt nog steeds.
Dan wil je zo vroeg mogelijk zo veel mogelijk kopen zodat je weken binnen kan blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |