De boodschap en toon vond ik erg vergelijkbaar met de Nederlandse.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef kilon het volgende:
Boris is wel heel duidelijk in zijn toespraak. Scheelt natuurlijk ook dat de pers geen vragen kan stellen.

yepquote:Op maandag 23 maart 2020 21:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zelfde maatregelen als hier toch?

Gemeentes mogen zelf beslissen?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
In
[..]
Ik dacht dat jij wel redelijk intelligent was

alleen zonder dat oerdomme en verwarrende gelul over dat we allemaal besmet moeten worden voor groepsimmuniteitquote:Op maandag 23 maart 2020 21:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De boodschap en toon vond ik erg vergelijkbaar met de Nederlandse.

Evenstar

Evenstar

Thanksquote:Op maandag 23 maart 2020 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee doen ze niet, te onbetrouwbaar op individueel niveau.
https://www.sanquin.nl/ar(...)aar-groepsimmuniteit

Nee, alleen de bijeenkomsten-maatregel is verlengt tot 1 juniquote:Op maandag 23 maart 2020 21:34 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch ook. Ik heb het dan compleet verkeerd begrepen. Ik dacht alle maatregelen verlengt tot 1 juni, plus extra maatregelen. Alleen scholen mogen na 6 april weer verder kijken.

Nou, die regel geldt hier nog niet als het goed is.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan een niet-essentiėle verplaatsing is en dus verboden.

Onjuist, zie rtlnieuws: Bezoek in eigen huis is nog toegestaan. Maar je mag niet meer dan drie mensen uitnodigen, zo luiden de nieuwe regels.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Regels gelden nog niet. Moeten er eerst noodverordeningen komen. En dan is er ook nog zoiets als persvrijheid.

Zijn twee losstaande dingen.quote:

3 mensen officieel uitnodigen en de rest alleen maar hinten dat ze welkom zijn!quote:Op maandag 23 maart 2020 21:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Onjuist, zie rtlnieuws: Bezoek in eigen huis is nog toegestaan. Maar je mag niet meer dan drie mensen uitnodigen, zo luiden de nieuwe regels.

Moet je ook vooral niet zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gemeentes mogen zelf beslissen?
Ik zie genoeg vragen en onduidelijkheden her en der dus voel me niet echt beledigd ofzo.

Klopt, qua handhaafbare verboden mag je niet meer met meer dan twee samenzijn binnen anderhalve meter, tenzij je uit hetzelfde huishouden komt.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:38 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou, die regel geldt hier nog niet als het goed is.
In je eentje mag je bijvoorbeeld best een wandeling maken las ik net.

heywoodu

heywoodu

Het blijft een lastige keuze, als je te hard ingrijpt spaar je misschien rechtstreekse levens, maar kun je nog meer levens beschadigen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
UK sluit wel alle winkels, blijf het onbegrijpelijk vinden dat het hier allemaal open blijft eigenlijk..

En dat dan niet in het turks, marokaans of iritrees omroepen waarmee je eigenlijk de doelgroep bereikt.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Onjuist, zie rtlnieuws: Bezoek in eigen huis is nog toegestaan. Maar je mag niet meer dan drie mensen uitnodigen, zo luiden de nieuwe regels.

Is dat niet per veiligheidsregio?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:37 schreef Questular het volgende:
Ergens een overzicht per provincie? Dus niet de gemeentes afzonderlijk.

vliegvelden hier openquote:Op maandag 23 maart 2020 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
UK sluit wel alle winkels, blijf het onbegrijpelijk vinden dat het hier allemaal open blijft eigenlijk..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |