Die snap ik nietquote:Op maandag 23 maart 2020 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben uiterst content met de maatregelen.![]()
En zie dat er in dit topic ook weer aardig gehandhaafd moet worden.
Weet niet of dat hier zo gewaardeerd wordt... Maar ik werk elke dag flink hard, dus mensen die nu nauwelijks iets bijdragen maar wel aanspraak maken op de voorzieningen...quote:
Oké, maar wanneer je dus zoals ik niet bij je 'originele gezin' thuis woont en toevallig alleen mag dat dus weer niet...quote:Op maandag 23 maart 2020 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opnieuw België:
Iedereen die onder één en hetzelfde dak woont mag ook samen buiten zijn. Maar dat moet je bij controle wel kunnen bewijzen.
Ik dacht dat jij wel redelijk intelligent wasquote:Op maandag 23 maart 2020 21:34 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch ook. Ik heb het dan compleet verkeerd begrepen. Ik dacht alle maatregelen verlengt tot 1 juni, plus extra maatregelen. Alleen scholen mogen na 6 april weer verder kijken.
Jensen kan beter zelf binnen blijven met zijn obesitas.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:35 schreef riazop het volgende:
Robert Jensen had zijn hoop op Boris en Trump gevestigd, maar Boris is al in het lockdown kamp
Volgens mij niet. Is anoniem, mede omdat er ook een fout in de individuele test kan zitten. Op grotere schaal geeft het gewoon een nauwkeurig beeld. Zoiets stond op de site van Sanquin.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:29 schreef Kyran het volgende:
Weet iemand of Sanquin testresultaat ook terugkoppelt aan de donor?
Had echt toevallig begin februari bloed gedoneerd, dus ik mag nog niet
In ieder geval niet meer dan 3 mensen op bezoek laten komen. Dus niet meer dan 3 buitenstaanders in je huishouden.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Volgens mij mag je op bezoek in je eentje of met zijn 2en.
Maar al ga je met meer zullen ze niet dat huis binnenvallen met het AT hoor.
grote jongenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef riazop het volgende:
Mooi, Boris wist dat het decision time was
Ik denk dat het dan een niet-essentiële verplaatsing is en dus verboden.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Oké, maar wanneer je dus zoals ik niet bij je 'originele gezin' thuis woont en toevallig alleen mag dat dus weer niet...
Nja. Tis allemaal wat zeg.
Regels gelden nog niet. Moeten er eerst noodverordeningen komen. En dan is er ook nog zoiets als persvrijheid.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:35 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bij Jinek houden ze zich niet aan de regels. ¤400 boete per persoon buiten de 3 mensen?
Zelfde maatregelen als hier toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:35 schreef riazop het volgende:
Robert Jensen had zijn hoop op Boris en Trump gevestigd, maar Boris is al in het lockdown kamp
enige west europese land zonder lockdownquote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is precies de aanpak van Zweden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |