Deze wurghouding was me niet opgevallen, maar ik vond "complimenten voor degenen die wel thuis zijn gebleven" ook leuk. Dat was een soort 'petje af doen'.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
Lijkt me ergens best wel een leuk beroep, dat gebarentolk.
Je moet Glee ook niet voor de verhaallijnen kijken, maar voor de nummers. Dan is ie heel goed te doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah okéWil het misschien nog wel een keer proberen. Ik ken wel een aantal van de covers.
Het was nu juist al die zang die mij deden besluiten het nooit te kijken.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:09 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je moet Glee ook niet voor de verhaallijnen kijken, maar voor de nummers. Dan is ie heel goed te doen.
Hoe weet je hoe de zang was als je besloten hebt het nooit te kijken?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het was nu juist al die zang die mij deden besluiten het nooit te kijken.
NOU DAT WEET IK ZO NET NOG NIET, IK DENK NIET DAT DIE HET VIA EEN SERVER IN EEN ANDER LAND ZOUDEN WILLEN DOEN!quote:Op maandag 23 maart 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE VERDOMME DUTCH TV IS KUT, ALS RUSLAND HAD GEHOST DAN WAS HET WEL DOOR GEGAAN!!!@#@#@#
Promo'squote:Op maandag 23 maart 2020 23:12 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hoe weet je hoe de zang was als je besloten hebt het nooit te kijken?
Ja echt leuk die gebaren, ook herkenbaar voor niet-slechthorendenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Deze wurghouding was me niet opgevallen, maar ik vond "complimenten voor degenen die wel thuis zijn gebleven" ook leuk. Dat was een soort 'petje af doen'.
JA MAAR DAT WAS IN OEKRAINE EN JULIA MOCHT DAAR NIET IN EN ONRECHTVAARDIG EN ALLES!quote:Op maandag 23 maart 2020 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
NOU DAT WEET IK ZO NET NOG NIET, IK DENK NIET DAT DIE HET VIA EEN SERVER IN EEN ANDER LAND ZOUDEN WILLEN DOEN!
Je ziet er anders uit dan ik verwacht had. (Maar ik waarschijnlijk ook.)quote:Op maandag 23 maart 2020 23:15 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
#maarwelverantwoordopanderhalvemeterafstand
Iquote:
Is die mis-hug wel op 2 meter afstand?quote:
Was nou maar naar Specsavers gegaan.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:15 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
#maarwelverantwoordopanderhalvemeterafstand
Oh hij? Da’s gewoon een random guy.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Je ziet er anders uit dan ik verwacht had. (Maar ik waarschijnlijk ook.)
Ja dat zég je nou wel...quote:Op maandag 23 maart 2020 23:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh hij? Da’s gewoon een random guy.
Jquote:
Ja, denk ik wel.quote:[..]
Is die mis-hug wel op 2 meter afstand?
quote:
Ja ja, als ik googel op gifjes van "random guy" kom ik anders heel andere figuren tegen.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh hij? Da’s gewoon een random guy.
Sorry, Roger.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ja, als ik googel op gifjes van "random guy" kom ik anders heel andere figuren tegen.
Volgens mij ben ik niet bekend met die zanger.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet bekend met die zanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER: random guyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:
Gelukkig dan maar! Virtuele besmettingen moeten we ook niet willenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, denk ik wel.
Perspectief of zo.
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Tsja. Mijn random guy wilde tenminste nog een hug. Dat is dan weer een pluspunt.SPOILER: random guyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:30 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dat dacht ik al. Ook een muziekfilm zeker, die kijk ik sowieso weinig. Ik kijk eigenlijk best weinig muziek gerelateerde dingen, zeker voor iemand die altijd alleen maar te vinden is op een forum van een muziekfestival.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:
Die moeten we zeker niet hebben, zitten we straks ook nog in een virtuele quarantaine.quote:[..]
Gelukkig dan maar! Virtuele besmettingen moeten we ook niet willen
Da's geen geldquote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sims-fans opgelet!
Sims 4 is nu te koop voor een tientje
Zou kunnen. Aan de andere kant: iedereen verveelt zich de pleuris, en er zijn wel meer goede aanbiedingen nu. Gratis Film 1, gratis kinderfilms op Amazon Prime, allemaal spellen in de aanbieding...quote:
Oh oh, hoe houden we per post minimaal 2 meter afstandquote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Die moeten we zeker niet hebben, zitten we straks ook nog in een virtuele quarantaine.
Alleen de base game, neem ik aan.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sims-fans opgelet!
Sims 4 is nu te koop voor een tientje
Trusten!quote:Op maandag 23 maart 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest maar eens gaan slapen, welterusten![]()
Tja...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:17 schreef Momo het volgende:
Trump: “If it is left up to the doctors they would shut down the whole world for 2-3 years”.
Ik durf het niet te zeggen Aoibhin, wie weet is eer ook wel een computer-corona.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh oh, hoe houden we per post minimaal 2 meter afstandMogen we nog wel quoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |