En 4 gezinsleden?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:02 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
[..]
Ah oke. Met 4 man in de auto mag in elk geval niet. Waar kan je al die uitzonderingen ergens vinden?
MAAR......quote:Op maandag 23 maart 2020 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thuiswerken tenzij je een essentieel beroep hebt of thuiswerken niet mogelijk is
Echt ontzettend duidelijk gezegd
Dus ik kan mijn baas aangevenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit je met meer dan 3 personen op werk? Einde verhaal.
Zo expliciet zeggen ze het dus niet, dus ben in enorme verwarring..quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit je met meer dan 3 personen op werk? Einde verhaal.
Omdat ze hopen dat er nog een uitzondering voor examens komt.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef roos94 het volgende:
Waarom is er in principe voor alles enigzins duidelijkheid behalve voor de scholen? Wat is de reden daarachter?
Delft, Den Haag alsmede Leiden.quote:
twitter:EvelienBerkie twitterde op maandag 23-03-2020 om 19:59:35We onderbreken deze uitzending even voor een foutje. #dwdd https://t.co/EP28ypypqH reageer retweet
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Anonymousz het volgende:
Tot 1 juni niet fitnessen rip mijn lichaam
Oef. Inderdaad. K*tzooi.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Anonymousz het volgende:
Dan bel je toch de politie.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja, goede vraag. M’n ma is net boven de zestig en zit ook nog met iets van 30 man op één werkplek omdat haar baas het vertikt om thuiswerken te regelen. Dat vind ik toch ook wel onverantwoord.
Medeleiden @GGMMquote:Op maandag 23 maart 2020 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk wel uit naar de talloze boetes die geheid vallen als het zo mooi weer is. Hoppa, geen medeleiden met ze
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik word op FB doodgegooid met advertenties voor die fitnesselastieken.
Want met CDA en CU in de regering kun je in dat opzicht rigoreuze beslissingen maken.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En die ook nog niet online staan...
Nieuw soort economie. Kabinet heft boetes en geeft dat geld weer aan ondernemersquote:Op maandag 23 maart 2020 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk wel uit naar de talloze boetes die geheid vallen als het zo mooi weer is. Hoppa, geen medeleiden met ze
Die gaan naar een systeem van 1 of 2 dagen in de week les. 1,5m van elkaar, zonder pauzes enz.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tot 6 april dicht. Besluit of het hierna open of dicht is komt nog
Daarnaast. De scholen zijn nu dicht. Het onderwijs gaat door. Ik vind het juist heel slim dat ze nog even wachten met het besluit bekend maken. Anders denkt iedere scholier dat ze per direct zomervakantie hebben
Dit leikt me niet goed.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:01 schreef Nattekat het volgende:
En nu het positieve nieuws van vandaag?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:01 schreef TLC het volgende:
Positief punt voor vandaag : Youp mocht naar huis !!!![]()
![]()
^ Dit!quote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef Fretwork het volgende:
De uitzondering voor snotterige kleuters zijn wel bizar btw
Niet je hele huis vol met Tel sell en Tommy Teleshopping fitnessapparatuur hebben staan.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Anonymousz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |