abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2020 @ 17:55:46 #126
35723 crew  GGMM
pi_192251558
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:53 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben inderdaad van mening dat je altijd bij punten moet beginnen.
Ja maar waarom dan alle argumenten die je gaf waarom doelsaldo niet relevant is in deze situatie geldt ook voor het aantal punten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 17:58:17 #127
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_192251621
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja maar waarom dan alle argumenten die je gaf waarom doelsaldo niet relevant is in deze situatie geldt ook voor het aantal punten.
Nee, want Ajax en AZ hebben precies evenveel wedstrijden gewonnen, verloren en gelijkgespeeld. Heb je in ieder geval iets van een gelijkwaardig startpunt.
Dit, dus.
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2020 @ 17:59:17 #128
35723 crew  GGMM
pi_192251642
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, want Ajax en AZ hebben precies evenveel wedstrijden gewonnen, verloren en gelijkgespeeld.
Ja, maar niet tegen dezelfde tegenstanders.
Dat is volgens jou de reden waarom doelsaldo niet relevant is.
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Je hebt immers niet dezelfde tegenstanders gehad en dus is dat vrij scheef.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:00:22 #129
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_192251662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, maar niet tegen dezelfde tegenstanders.
Dat is volgens jou de reden waarom doelsaldo niet relevant is.
Nee, niet tegen dezelfde tegenstanders en daarom zou ik dat dus ook maximaal 1 keer doen. Meteen door naar onderlinge confrontaties en niet nog een keer kijken wat ze allebei gedaan hebben tegen niet dezelfde ploegen.
Dit, dus.
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2020 @ 18:01:04 #130
35723 crew  GGMM
pi_192251674
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:00 schreef Buitendam het volgende:
Nee, niet tegen dezelfde tegenstanders en daarom zou ik dat dus ook maximaal 1 keer doen
wat bedoel je hiermee

wat maximaal 1 keer doen?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:02:57 #131
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_192251709
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

wat bedoel je hiermee
Je kunt het onmogelijk 100% eerlijk krijgen, omdat je niet dezelfde tegenstanders hebt gehad. Dus gebruik dat dan één keer om het puntenaantal vast te leggen. 56 bij evenveel winst, verlies als gelijkgespeelde wedstrijden. Enigszins in balans dus. Daarna meteen naar onderlinge duels kijken, wat mij betreft.
Dit, dus.
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2020 @ 18:05:42 #132
35723 crew  GGMM
pi_192251755
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je kunt het onmogelijk 100% eerlijk krijgen, omdat je niet dezelfde tegenstanders hebt gehad. Dus gebruik dat dan één keer om het puntenaantal vast te leggen. 56 bij evenveel winst, verlies als gelijkgespeelde wedstrijden. Enigszins in balans dus. Daarna meteen naar onderlinge duels kijken, wat mij betreft.
je wil het dus wél gebruiken zodat ajax en az evenveel punten hebben maar niet voor doelsaldo? :?

Hoe is dat niet vreemder?

Veel vreemder dan uit het niets een totaal andere regel introduceren om die 2e keer (die bepaalt dat Ajax bovenaan staat) ongeldig te verklaren.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2020 @ 18:08:17 #133
35723 crew  GGMM
pi_192251807
En dat vind je ook nog eens zo logisch dat iedereen die het niet met je eens is in een Ajax-pyama slaapt, oftwel totaal niet objectief is.

Maar je zegt net zelf dat niks 100% eerlijk is, dus dit ook niet.

Sterker nog, dit zeker niet, aangezien je regels introduceert die alleen gelden voor de aspecten die nadelig zijn voor Ajax :D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_192251836
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad van mening dat je altijd bij punten moet beginnen. En ik verkies onderlinge confrontaties boven doelsaldo. Ik vind het van weinig objectiviteit getuigen dat jij de doelpunten van Ajax tegen bijvoorbeeld PEC, RKC en ADO veel zwaarder vindt wegen dan twee afgetekende overwinningen van AZ op Ajax. Dat zijn in mijn ogen echte kampioenswedstrijden.
Ach guttegut, AZ heeft ook eens een seizoen 2 keer kunnen winnen. _O-

En meneer Buitendam vindt opeens dat de KNVB maar geen doelsaldo moet pakken, want AZ heeft 2 keer gewonnen boehoeee... :')

Dit is allemaal gewoon kut, hele seizoen was voor ons Ajacieden sowieso al niks meer waard behalve die CL plek.

Verder maak je niet zo druk om voetbal op het moment, lekker gezond blijven allemaal! B:)B

We zien het volgend seizoen wel weer! *O*
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:10:26 #135
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_192251850
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

je wil het dus wél gebruiken zodat ajax en az evenveel punten hebben maar niet voor doelsaldo? :?

Hoe is dat niet vreemder?

Veel vreemder dan uit het niets een totaal andere regel introduceren om die 2e keer (die bepaalt dat Ajax bovenaan staat) ongeldig te verklaren.
Nee, want ik vind doelsaldo veel minder zwaar wegen dan het feit dat AZ Ajax twee keer heeft verslagen in een onderling duel? Als het 57 punten voor Ajax was en 56 voor AZ,ook met die twee verliespartijen had ik gezegd dat Ajax terecht de rechtstreekse CL tickets krijgt.

Nu is het in punten gelijk en staan ze dus beide bovenaan. Dat Ajax nu op doelsaldo 1 staat vind ik raar, want het is veel knapper wat AZ heeft gedaan en daarom vind ik het eerlijker als zij rechtstreeks de CL in gaan. Onderlinge confrontaties gaan wat mij betreft voor doelsaldo als de punten gelijk zijn.
Dit, dus.
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2020 @ 18:13:57 #136
35723 crew  GGMM
pi_192251911
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:10 schreef Buitendam het volgende:
Nee, want ik vind doelsaldo veel minder zwaar wegen dan het feit dat AZ Ajax twee keer heeft verslagen in een onderling duel? Als het 57 punten voor Ajax was en 56 voor AZ,ook met die twee verliespartijen had ik gezegd dat Ajax terecht de rechtstreekse CL tickets krijgt.
Dat kan je nu makkelijk zeggen ja.

quote:
Nu is het in punten gelijk en staan ze dus beide bovenaan
Nee, Ajax staat volgens de regels die momenteel niet vervangen zijn door jouw regels bovenaan.

quote:
Dat Ajax nu op doelsaldo 1 staat vind ik raar, want het is veel knapper wat AZ heeft gedaan
Ja dat is vrij subjectief vind je niet

quote:
Onderlinge confrontaties gaan wat mij betreft voor doelsaldo als de punten gelijk zijn.
Wat mij betreft ook, maar dat zijn de regels niet zoals ze voorafgaand aan dit seizoen zijn bepaald. En zoals ze al jaren gelden.

En als je de regels verandert omdat het niet eerlijk is dat de clubs niet tegen dezelfde tegenstanders hebben gespeeld dan kan je niet punten loslaten maar doelsaldo niet. Dat heeft feitelijk effect op zowel doelsaldo als op punten.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:15:13 #137
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_192251933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat kan je nu makkelijk zeggen ja.
[..]

Nee, Ajax staat volgens de regels die momenteel niet vervangen zijn door jouw regels bovenaan.
[..]

Ja dat is vrij subjectief vind je niet
[..]

Wat mij betreft ook, maar dat zijn de regels niet zoals ze voorafgaand aan dit seizoen zijn bepaald. En zoals ze al jaren gelden.

En als je de regels verandert omdat het niet eerlijk is dat de clubs niet tegen dezelfde tegenstanders hebben gespeeld dan kan je niet punten loslaten maar doelsaldo niet. Dat heeft feitelijk effect op zowel doelsaldo als op punten.
Er bestaan op dit moment geen regels voor een niet afgeronde competitie. Ajax nu die directe CL tickets geven omdat ze op doelsaldo boven AZ staan is net zo nieuw als AZ die tickets geven omdat ze Ajax twee keer hebben verslagen.

De beslissing die nu wordt genomen is sowieso nieuw, heel raar dat jij het als vervanging ziet. Alsof er geldige regels zijn bij het eerder afbreken van de competitie.
Dit, dus.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:21:27 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192252059
quote:
Nu is het in punten gelijk en staan ze dus beide bovenaan
nee
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2020 @ 18:21:30 #139
35723 crew  GGMM
pi_192252060
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Er bestaan op dit moment geen regels voor een niet afgeronde competitie. Ajax nu die directe CL tickets geven omdat ze op doelsaldo boven AZ staan is net zo nieuw als AZ die tickets geven omdat ze Ajax twee keer hebben verslagen.

De beslissing die nu wordt genomen is sowieso nieuw, heel raar dat jij het als vervanging ziet. Alsof er geldige regels zijn bij het eerder afbreken van de competitie.
Uiteraard wordt er wel naar de regels gekeken zoals deze gelden bij competitie die wel geheel uitgespeeld wordt.

En jouw suggestie dat ze dit bij punten en doelsaldo 2 verschillende regels moeten hanteren is linksom of rechtsom totaal onlogisch.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:25:07 #140
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_192252139
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uiteraard wordt er wel naar de regels gekeken zoals deze gelden bij competitie die wel geheel uitgespeeld wordt.
Waarom uiteraard? Wat een onzin.

De competitie is nog niet uitgespeeld, maar je moet wel tickets gaan uitdelen. De ranglijst wordt nu nog aangevoerd op basis van punten, wat mij betreft geheel terecht. Maar daarna vind ik het knapper als 1 team het andere twee keer heeft verslagen dan doelpunten tegen tegenstanders die het andere team wellicht nog niet eens heeft gehad. Beetje waan van de dag op dat moment, ipv meetbare resultaten wat ze 1 op 1 gehaald hebben.
Dit, dus.
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2020 @ 18:31:50 #141
35723 crew  GGMM
pi_192252256
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De competitie is nog niet uitgespeeld, maar je moet wel tickets gaan uitdelen. De ranglijst wordt nu nog aangevoerd op basis van punten, wat mij betreft geheel terecht. Maar daarna vind ik het knapper als 1 team het andere twee keer heeft verslagen dan doelpunten tegen tegenstanders die het andere team wellicht nog niet eens heeft gehad. Beetje waan van de dag op dat moment, ipv meetbare resultaten wat ze 1 op 1 gehaald hebben.
Ik blijf maar lezen dat jij het knapper vindt. Ik vind dat nog steeds vrij subjectief.

En dat jij punten wel belangrijk genoeg vindt en doelsaldo niet, maar ook daar zie ik verder weinig argumenten voor.

Het is duidelijk wat jij vindt, bedankt. :) (alleen nog niet helemaal waarom dan) maar geef dan in ieder geval toe dat je eerdere stelling dat iedereen die het niet met jou eens is een totale dwaas is niet helemaal fair is. Eén ding wat je zei klopt wel, er is geen enkele situatie die 100% fair is en aan jouw voorstel zitten behoorlijk wat haken en ogen. (bijvoorbeeld dat het knapper is van AZ slechts jouw mening is)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_192252305
Gefeliciteerd!
-nee-
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:34:17 #143
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_192252310
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik blijf maar lezen dat jij het knapper vindt. Ik vind dat nog steeds vrij subjectief.

En dat jij punten wel belangrijk genoeg vindt en doelsaldo niet, maar ook daar zie ik verder weinig argumenten voor.

Het is duidelijk wat jij vindt, bedankt. :) (alleen nog niet helemaal waarom dan) maar geef dan in ieder geval toe dat je eerdere stelling dat iedereen die het niet met jou eens is een totale dwaas is niet helemaal fair is. Eén ding wat je zei klopt wel, er is geen enkele situatie die 100% fair is en aan jouw voorstel zitten behoorlijk wat haken en ogen. (bijvoorbeeld dat het knapper is van AZ slechts jouw mening is)
Het is niet zozeer knapper, maar ze waren meetbaar beter. Dat mag wat mij betreft meer voordelen opleveren dan een paar extra goals tegen bijvoorbeeld PEC.

Doelsaldo is alleen eerlijk als je allebei alle teams hebt gehad. Dan heb je aantoonbaar iets meer dan de ander. Nu is de onderlinge confrontatie toch het enige meetbare om verschil tussen beide aan te tonen?
Dit, dus.
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2020 @ 18:35:26 #144
35723 crew  GGMM
pi_192252330
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:34 schreef Buitendam het volgende:

Doelsaldo is alleen eerlijk als je allebei alle teams hebt gehad.
Dat geldt ook voor punten.

Ik krijg een déjà vu opeens.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:37:37 #145
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_192252384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor punten.

Ik krijg een déjà vu opeens.
Dat je met punten al moet kijken naar verschillende teams is eigenlijk al jammer. Het liefst kijk je natuurlijk naar alle afgeronde wedstrijden, maar ik zou het daarna niet nóg een keer doen door naar doelsaldo te kijken. Ga dan direct voor onderlinge resultaten.
Dit, dus.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:38:54 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192252404
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

wat jij vindt doet er weinig toe al ben je het daar zelf blijkbaar niet mee eens, tot nu toe ben je nog
met geen enkel goed argument gekomen en probeer je met krachttermen je gelijk te halen.

Feit blijft dat Ajax bovenaan staat om dat eerst naar de punten, vervolgens naar het doelsaldo, dan naar gescoorde doelpunten en als laatste pas naar het onderlinge resultaat wordt gekeken.
pi_192252416
Treurig trolltopic van een FA dit.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:41:28 #148
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_192252454
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat jij vindt doet er weinig toe al ben je het daar zelf blijkbaar niet mee eens, tot nu toe ben je nog
met geen enkel goed argument gekomen en probeer je met krachttermen je gelijk te halen.

Feit blijft dat Ajax bovenaan staat om dat eerst naar de punten, vervolgens naar het doelsaldo, dan naar gescoorde doelpunten en als laatste pas naar het onderlinge resultaat wordt gekeken.
Ja, jij lijkt op de één of andere manier te (willen) begrijpen dat ik jou wel snap. Maar het zou, wat mij betreft, de KNVB sieren als ze het team wat in een niet-afgeronde competitie tot nu toe het beste voetbal laat zien als het in punten gelijk staat het meest beloond. Dat is wat mij betreft het team wat het meest aanspraak maakt op de best mogelijke tickets. En aangezien het een blanco situatie is kan dat dus ook. Op doelsaldo deze niet-afgeronde competitie beslechten kan ook, maar ik zou dat niet eerlijk vinden.
Dit, dus.
pi_192252575
Bestaan ze eigenlijk ? Anti-ajax-pyjama’s?
-nee-
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2020 @ 18:52:59 #150
35723 crew  GGMM
pi_192252674
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:37 schreef Buitendam het volgende:
maar ik zou het daarna niet nóg een keer doen door naar doelsaldo te kijken. Ga dan direct voor onderlinge resultaten.
Je geeft weer aan wat je vindt, niet waarom je het vindt.

Dit was me al duidelijk Buitendam. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')